Ross
We zijn net aangekomen op ons eiland. We hebben een eigen boot gekregen om rond te varen en elke ochtend komt er een boot met eten voor ons voor die dag. Het is geen luxe, maar dat hoeft ook niet na zo veel luxe op onze bruiloft. "Het is prachtig hier" zegt Marilou. "Dat hutje vindt ik het leukst" glimlacht ze. We slapen in een hutje hoog in de bomen. Het hutje is simpel en heeft geen muren, een dak en een vloer gemaakt van bamboe. Alleen een klamboe om ons te beschermen. Er ligt een dun matras op en wat kussens. Meer niet. "Ik leg onze tassen wel boven" zegt ze. Ze doet een vingerknip en onze tassen verdwijnen naar boven. "Lekker makkelijk" ze glimlacht. "Kom we gaan zwemmen" zegt ze vrolijk. Ze klimt de trap op naar ons hutje. Ik lach om haar enthousiasme en klim achter haar aan.
"Het is was heerlijk" zeg ik. Marilou had voor ons verse vis gebakken in een wok pan boven het vuur. Vers is altijd lekker. We kijken samen naar het heldere water en de zon die er in verdrinkt. "Ik ga vast de hut in. Ik heb het koud" zegt ze. Ik knik en blijf nog even kijken. Wat gaan we doen deze week? Daar ik heb nog niet aan gedacht. Meestal gaan we de stad verkennen, maar dit eiland is zo klein dat we het binnen een dag wel verkent hebben. We zien het wel. We hebben nog een week. Ik sta op en loopt terug naar de hut. Ik zie dat het lichtje brand en de silhouet van Marilou is goed te zien. Ze doet haar bikini uit. Ik grijns en klim omhoog. Ik steek mijn hoofd boven de vloer uit en bekijk hoe ze probeert haar topje uit te doen. "Hulp nodig?" Ze kijkt op en knikt. Ik klim verder en ga dan achter haar staan. Ik help haar uit topje die neer valt op de grond. Van achter pak ik haar borsten vast en druk een kus in haar nek. Ze kreunt en legt haar hoofd op mijn schouder. Ik loop naar het matras en laat haar liggen. Ik trek mijn zwembroek uit en haar slip. Ze kreunt als ik haar onderste lik. "Ross" kreunt ze als ik een vinger bij haar binnen laat. "Je bent prachtig als je mijn naam kreunt" grijns ik. "Ross" zucht ze. "Jij bent soms vreselijk" zegt ze. Ik stop. "Ga door" zegt ze. "Ik ben niet vreselijk" zeg ik. "Ross" kreunt ze geïrriteerd en beweegt onder me. "Zeg dat ik niet vre-" "als je nu niet door gaat laat ik je niet komen vanavond" dreigt ze. "Dat durf je niet" "okay" ze wil recht op zitten, maar ik beweeg mijn vinger weer. Ze kreunt en ik kus haar. "Durf nooit meer weg te kruipen van mij" zeg ik en geef een zuigzoen in haar nek. Ze kreunt luid en komt dan klaar. Ze draait ons om en duwt me neer. Ze begint me te pijpen en ik kreun. "Damn dit is zo sexy" kreun ik als ze me aankijkt terwijl te op en neer gaat. Ik kom bijna klaar, maar dan stopt ze. "Babe" zucht ik. "Zo voelt het elke keer dat je me niet laat klaarkomen" grijnst ze. Ik draai ons weer op en ga bij haar naar binnen. "Dan laat ik ons beide komen vanavond" fluister ik in haar oor. Ze kreunt luid als ik hard in en uit ga. Ik leg mijn hand rond haar nek en stoor hard verder. Ze kreunt nog luider en ik ben er bijna. Ik voel haar benen trillen en we komen samen klaar. Ik ga uit haar en ga naast haar loggen. "Moest je nou mijn nek vast pakken?" "Ik moest laten zien wie de man is hier" grijns ik. "Je wordt echt stouter" grinnikt ze. "Moet ik het nog een keer bewijzen?" Vraag ik en ga al weer over haar heen hangen. "Je weet dat ik het net zo graag wil al jij" grijnst ze. "Stout meisje" grijns ik en kus haar. "Net zo stout al jij"
Marilou
"Kijk nou wat een mooi uitzicht" we zitten samen op het bootje die we mochten lenen. Ze gaven ons ook bloemen kettingen en hoofdbanden. "Net zo mooi al jij" zegt hij en kust me. Ik glimlach en ga zitten op het puntje van de boot. Kijken naar het water dat voorbij golft en het heldere water waarin je de vissen kan zien is geweldig. "Zullen we zwemmen?" Vraag ik. "Ja is goed" zegt hij. Hij vaart de boot naar het midden van het open water en zet hem dan stil. Ik wacht niet en spring het water in. Ik verander in mijn zeemeermin en zwem omhoog. "Kom je nog?" Vraag ik. Hij glimlacht en springt het water in. Ik glimlach en pak zijn hand. We zwemmen diep naar beneden. Ik druk met mijn wijsvinger in het midden van zijn voorhoofd, zijn neus en zijn lippen. Hij fronst en wil omhoog zwemmen. Ik hou zijn han stevig vast. Ik zie de paniek in zijn ogen, maar ik laat hem niet los. Ik kus hem en hij opent zijn mond. Ik plaats van verdrinken kan hij adem net als een zeemeermin. Ik glimlach en hij moet lachen. We zwemmen omhoog. "Ik dacht echt dat ik dood ging" ik lach. "Ik zou je nooit dood laten gaan" zeg ik. "Nou kom. We gaan de zee verkennen" we duiken weer naar beneden en ik pak zijn hand. We zwemmen wat rond en worden omringt door gekleurde vissen. Een school dolfijnen zwemmen voorbij en een paar schildpadden zwemmen boven ons. We glimlachen naar elkaar en zwemmen hand in hand verder.
JE LEEST
De Uitverkorene 2
Fantasy!Lees eerst 'De Uitverkorene' anders snap je dit boek niet! De inmiddels 18 jarige Marilou Miller heeft een paar hectische jaren achter de rug. Als zangeres is ze door gebroken en is nu 1 van de bekendste zangeres ter wereld. Met beide families gaa...