Jake
De roedel wordt bij elkaar geroepen. Zelfs Marilou en Ross worden er bij geroepen. Meteen beginnen alle alarm bellen in mijn hoofd te rinkelen. Zijn de Rogue's terug? Komt er weer een nieuwe aanval? Hebben andere roedels ook de oorlog aan ons verklaard? Alissa legt haar handen om mijn arm heen. " stress niet zo. Het is vast niks ergs " stelt ze me gerust. Ik kijk haar in haar prachtige ogen aan. Ze heeft vast gelijk. " hey " we kijken om en zie Ross en Marilou hand in hand naast ons staan. " hey, weten jullie waar dit over gaat?" Vraagt Marilou aan ons. We schudden nee. Dan komt Matthew naar buiten met Ariel en meteen valt het stil. We kijken ze afwachtend aan. " heel erg bedankt dat jullie allemaal willen komen " begint Matthew. " we hebben jullie bij een geroepen, omdat wij jullie iets moeten vertellen " zegt hij en kijkt de menigte rond.
Marilou
Matthew's ogen kijken ons allemaal aan. Zijn ogen staan emotieloos. Ariel's ogen daarin tegen stralen als nooit te voren. Ze houdt haar handen achter haar rug. Ik hap naar adem. Een paar mensen kijken me raar aan. " wij gaan trouwen " zeggen ze tegelijk en iedereen is stil. Ik kan mijn emoties niet onder controle houden en gil. Meteen daarna juicht en klapt iedereen mee. Het koppel glimlacht gelukkig en pakt elkaars handen vast. Ariel steekt haar hand op zodat iedereen weer een beetje rustig wordt. " omdat onze vorige bruiloft helemaal mis liep willen we het opnieuw doen. En deze keer natuurlijk wel helemaal goed " glimlach ze. " de bruiloft zal al snel komen, maar jullie krijgen natuurlijk allemaal een uitnodiging " zegt ze en meteen juicht iedereen weer. Ik trek Ross mee naar voren. Bij de deur ren ik op ze af en geef Ariel een stevige knuffel. " ik ben zo blij voor jullie " zeg ik en ze glimlacht breed. " dank je wel Marilou. Zonder jou was dit nooit gebeurt " ik geef haar nog een knuffel voor ik Matthew een knuffel geef. " de grote boze wolf gaat trouwen " lach ik en hij grinnikt. " lijkt er op dat ik toch niet zo boos ben als iedereen denkt " glimlacht hij. " klopt je bent gewoon een knuffel beer " lach ik en geef hem nog een knuffel. Zijn gespierde armen slaat hij voorzichtig om me heen. Alsof hij bang is om me te breken. " je hebt geen idee wat je voor ons hebt betekenend Marilou. Ik zal je voor eeuwig dankbaar zijn " fluistert hij in mijn oor voor hij me los laat. Dan valt de rest van de roedel het koppel voor vragen en knuffels aan. Ik zeg nog snel tegen ze dat wij weer terug naar huis gaan en Ross en ik lopen dan naar huis. " dan hebben we nog een bruiloft " zegt hij. " ja, maar deze zal al binnen enkele weken plaats vinden " stel ik hem gerust. " dan moet ik nog een pak halen " zucht hij en ik lach. " pakken staan je goed. Het maakt je... sexy " zeg ik en hij grijnst. Hij opent de deur voor mij. Ik stap naar binnen en als snel voel ik zijn handen op mijn heupen. Zijn lippen verkennen mijn nek en ik gooi genietend mijn hoofd naar achter. " Noa is op school. Bo en B-Brave zijn in Almere en R5 is naar Miami met Ryland " fluistert hij hees. Ik kreun. Ik draai me snel om en zoen hem vurig. Hij legt zijn handen om mijn billen. Ik spring op en sla mijn benen om hem heen. Hij loopt naar boven terwijl onze lippen steeds met elkaar verbonden zijn. Als hij naar onze kamer in wil lopen stop ik hem. " sauna " is het enige wat is zeg. Hij grijnst en loopt naar boven. Ik zoen hem weer vurig en hij loopt naar boven. Hij opent de deur op en legt me op de bank. Hij sluit de deur en grijnst. " het wordt zo heel warm hier " grijnst hij. Al snel liggen zijn lippen weer op de mijne en vliegen onze kleren de sauna rond. Ik lig op de bank en hij hangt over me heen. Hij gaat in me en stoot in een moordend tempo in en uit. Ik gil en schreeuw zijn naam. Hij gaat ongestoord door. Hij komt al snel klaar. Zijn lippen gaan over mijn hals en laten een spoor van rode plekken achter. Ik kreun en mijn handen gaan zijn haar in. Hij gaat steeds verder naar me beneden. Ik kreun luid als ik zijn tong over mijn onderste voel. Ik duw zijn hoofd nog verder naar beneden. Hij laat me hevig klaar komen. Ik hijg uit. Hij kust me en ik ga er helemaal in mee. Geen van ons beide is van plan om deze sauna snel te verlaten.
Ross
Ik zit op het hoogste balkon voor me uit te staren. Het is eind april. De bruiloft van Matthew en Ariel is vandaag. We zijn allemaal uit genodigd, dus nu is iedereen zich aan het klaar maken. Ik heb gewoon een simpele zwarte broek aan, een witte blouse en een zwarte colbert. Zeer chic. De bruiloft zal plaats vinden in het roedel huis. Ze houden vandaag alles in het roedel huis. Rydel mocht meehelpen met de bruiloft taart en je zag het enthousiasme in haar ogen. Marilou en Bo hebben Ariel mee geholpen met de jurk uitkiezen. De meiden zijn dus helemaal enthousiast voor de bruiloft.
JE LEEST
De Uitverkorene 2
Fantasy!Lees eerst 'De Uitverkorene' anders snap je dit boek niet! De inmiddels 18 jarige Marilou Miller heeft een paar hectische jaren achter de rug. Als zangeres is ze door gebroken en is nu 1 van de bekendste zangeres ter wereld. Met beide families gaa...