128. Moeder?!

108 6 2
                                    

Marilou

" ja ja ik kom al " zucht ik als de deurbel al 5 keer klinkt. Ik kijk naar het schermpje en zie de boys met een te grote glimlach naar de camera kijken. Sukkels. Ik open de poort en laat de 2 grote vrachtwagens binnen. Ik open de deur en boys komen naar me toe. " lekker hoor " zegt Kaj en geeft me een knuffel. Ik lach en kijk naar mijn pyjama die bestaat uit een shirt van Ross en een shortje. " wat dacht je? Ze gaan toch bij me wonen laat ik ze vast maar zien hoe ik er 's ochtends uit zie?" Lacht Jai. Iedereen lacht en ik geef ze een knuffel. De wolven komen en checken de verhuizers. Ze checken ook de wagen. Overbezorgde gekken. " nou ik ga me omkleden. Zorg er voor de ze niks slopen " zeg ik. " ja mama " zegt Dion. Ik lach en loop naar boven. " mama is Dion beneden?" Noa komt haar kamer uit gelopen. " ja, maar zullen we eerst aankleden " ze knikt en ik loop met haar mee naar haar kamer.

" DIONIII " schreeuwt Noa en springt in Dion's armen. " heyy " zegt hij en draait haar rond. Ik glimlach en maak een ontbijten voor ons. Bo komt naar beneden. " heey boys " zegt ze. " yo " zeggen ze. " waar ga je heen?" Vraag ik als snel een banaan eet. " ik ga de stad in met vriendinnen " zegt ze en ik knik. " veel plezier " zeg ik en ze doet een Pease teken voor ze weg loopt. " hier Noa je broodje " zeg ik en leg het op de eettafel. " ik ga Ross wakker maken " zeg ik en loop naar boven. Die verhuizers lopen overal. Ik open de onze kamerdeur en verwacht dat Ross nog op bed ligt, maar inplaats van Ross ligt Diego in me bed. Ik frons en maak hem wakker. " Diego waar is Ross?" Hij draait zich om en mompelt wat. " wat?" " hij is in Riker's kamer " zegt hij en ik loop naar Riker's kamer. Ik klop aan en loop naar binnen. Ross zit met zijn rug naar me toe op Riker's bed. " heey babe " zeg ik en ga op bed zitten. Hij reageert niet. " Ross?" Nu pas kijkt hij op en zie ik zijn blauwe oog. " wat is er gebeurt?" Vraag ik bezorgd. " het spijt me " zegt hij. " wat spijt je?" Dan springt er een wolf op me en we vallen op de grond. Ik duw de wolf weg en ga staan. Ross is weg en de wolf gromt naar me. Ik grom terug. " wie ben jij?" Hij gromt nog harder en valt me aan. Ik duw de wolf door het raam en spring achter hem aan. Ik trek hem omhoog en snel naar het roedel huis. Ik gooi hem neer en hij veranderd in een mens. Hij blijft levenloos liggen. " goed werk hoor " ik draai me om en zie de wolven van Canada. De Beta heeft Ross vast. " laat hem gaan " zeg ik. Hij grijnst. " ik geef hem aan je als je ons Jonathan geeft " zegt Alfa Beck. " ik ga niet onderhandelen. Geef me Ross " zeg ik. " geef ons Jonathan " zegt Luna Abby. " doe niet zo stom en geef me NU Ross " zeg ik. Ze grommen en er verschijnen verschillende wolven om me heen. " willen jullie dit serieus aan gaan?" Ze blijven grommen. " wat jullie willen " zeg ik en stamp op de grond. De hele grond begint te trillen en meteen komt de Cold Blood Pack er bij. Matthew komt in zijn wolven vorm naar buiten en gromt luid. Andere roedels komen er ook bij staan en ze grommen naar de Canada roedel. Ik kijk grijnzend naar de 3. " geef me Ross " zeg ik. Ze duwen Ross naar me toe en ik pak meteen zijn hand. " nou vertrek " zeg ik. Ze lijken te twijfelen, maar als Matthew gromt knikken ze naar hun roedel en vertrekken. De rest gromt hun na. " bedankt allemaal " zeg ik en ze beginnen te huilen. Ik glimlach en kijk naar Ross. Zijn oog is al minder blauw. Ik heb water mijn hand laten omringen en omdat ik zijn hand vast heb gaat het water over naar hem wat er voor zorgt dat het geneest.

Ross

Ik zit met Diego in de studio. " ik moet meer trainen " zeg ik. " hoezo? Je hebt al een sixpack en een meisje " lacht hij. " ja, maar Marilou moet me nu steeds redden en zo. Ik wil haar kunnen redden als het moet " zucht ik. " stop met zeiken man. Je klinkt wel een wijf. Als je sterker wil worden gaan we toch nu naar de sport school " zegt Diego en staat op. " dus sta op en pak je spullen we gaan " zegt hij en duwt me van de stoel. " okay okay " lach ik en ga naar onze kamer.

" Ross doe rustig " zucht Diego. Ik lach. " ik dacht dat ik sterk moest worden, maar jij bent ook niet de sterkste " " ik heb krachten. Meer heb ik niet nodig " zucht hij en ligt op de grond. " wees een man en ga verder " hij kreunt geïrriteerd en gooit een handdoek naar me. Ik vang hem op en gooi het in zijn gezicht. " AUW " ik lach en ga verder.

Jake

Ik loop door onze stad. Het is echt heel gezellig geworden. De opening was standaard. De Alfa knipte het lint door en de kleine wolven gingen optreden. Meer gewoon wat dollen met elkaar. Ik moest van moeder wat boodschappen kopen. Ze woont nog steeds in het roedel huis met vader. Ik loop de slager binnen. Ik trek een nummer en wacht geduldig af. Iemand botst tegen mijn rug aan. Ik draai me om en zie een meisje hevig blozen. Ze mompelt een sorry terwijl ze naar de grond staart. " het is okay " glimlach ik. Ze durft me niet aan te kijken. Ik wil net zeggen dat ze niet zo verlegen hoeft te zijn als mijn nummer wordt geroepen. Ik zeg gedag en haal mijn vlees. Ik moet wachten, want hij moet het vlees nog snijden. Ik kijk om en zie het meisje nog steeds beschamend naar de grond kijken. Ik ken haar niet wat gek is, want ik ken iedereen in onze roedel. Ze is denk ik mijn leeftijd. Ze heeft bruin golvend lang haar en is heel klein. Nou klein. Ze is 1.60 ofzo iets, maar ik ben 1.90. Als mijn vlees gesneden is betaal ik en loop de slager uit. Wie is dat meisje?

" moeder?" Ik loop de keuken in, maar zie haar niet. " moeder?" Weer geen antwoord. Ik zucht en leg de boodschappen tas. Ik loop de keuken uit en kom Nick tegen. " heey heb jij mijn moeder gezien?" " uhm ja ze ging naar boven " ik knik en loop naar boven. " moeder ik heb je boodschappen gehaald " zeg ik en klop op hun kamer deur. Als ik geen antwoord krijg open in voorzichtig de deur. " MOEDER " ik ren naar binnen en kniel naar haar levenloze lichaam. De tranen vallen en ik schud haar door elkaar. " NEE MOEDER WORDT WAKKER " schreeuw ik en de tranen blijven vallen. Nick rent de kamer in gevolgd door 2 andere. Hij trekt me weg, maar ik grom en blijf bij haar. " NEE ZE MOET WAKKER WORDEN " ik til haar hoofd op. " alsjeblieft " huil ik. " alsjeblieft moeder wordt wakker " fluister ik, maar weet dat ze niet meer wakker wordt. " ik heb je nodig. Ik heb je zo hard nodig " " kom Jake " zegt Nick met een gebroken stem. Ik weiger. Ik ga mijn moeder niet verlaten. De enige vrouw in mijn leven is weg. De tranen vallen sneller. Waarom moeder? Waarom moet je weg uit mijn leven? Verdomme dit doet pijn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heeyy,

Hebben jullie een fijne kerst gehad? Lekker vol gevreten?
Sorry voor dit korte hoofdstuk, maar ik heb deze week heel veel gedaan. Maar ik wou wel een hoofdstuk plaatsen. Wat ben ik toch aardig 😊 Hopelijk vinden jullie het een goed hoofdstuk.
Sorry voor een sad einde :(
love voor Jake. ❤️

~XXX~
C

De Uitverkorene 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu