Marilou
Het is ondertussen al 12 maart. Vandaag gaat de Alfa een groot feest geven voor zijn roedel en ik ben hun act. Elke wolf van de roedel is mooi aangekleed en staat in de feestzaal. Wij zijn ook uitgenodigt en ik zie weer dat Diego flirt met dat verlegen meisje van eerst. Ik grinnik. Ross staat met Riker en een paar andere wolven te praten en Bo en Rydel praten met de vrouwen. Rocky en Ellington gaan los op de dansvloer en Ryland staat te praten met iemand terwijl hij stiekem naar Bo kijkt. Hij moet echt eens een man wezen en gewoon op haar afstappen. Noa zit te spelen in de kinderhoek met andere wolven kindjes. Zo schattig. Ze spelen met barbie poppen en wolven knuffels. " Marilou je moet op " zegt Nick en ik knik. Ik ga het podium op en ga achter de mic staan. " hallo Cold Blood Pack! Zijn jullie klaar voor een feestje?!" Iedereen juicht. De DJ start de muziek en iedereen gaat los. Ik zing mijn hele album terwijl iedereen gezellig door feest. " geef een groot aplaus voor Marilou " zegt Nick die het podium op komt. Ik glimlach en ontvang het applaus. " je hebt het fantastisch gedaan " zegt hij en grijnst. " maar in deze roedel hebben wij iets wat we altijd doen na een optreden " die grijns van hem voorspeld niks goeds. " NU " iedereen begint met bier op me te gooien en ik gil het uit. Nu snap ik waarom ik een spreuk moest doen om geen zeemeermin te worden. " omg " zeg ik en iedereen lacht. " sorry maar dit is traditie " lacht Nick. Ik grijns. " nee het was niet erg " zeg ik. " geef me een knuffel Nick " zeg ik en voor hij de kans krijgt om weg te rennen geef ik hem al een knuffel. Iemand drukt een biertje in mijn handen en ik giet het over zijn hoofd leeg. Iedereen lacht nog harder. Ik zie de Matthew van een afstandje kijken naar het hele tafareel. Hij moet een lachje onderdrukken, maar een glimlach staat op zijn gezicht.
Het is avond. Ik heb een hele lange douche genomen om al dat bier weg te spoelen. De wolven staan buiten te wachten op de volle maan. Noa heb ik naar Dalles gedaan. Ik wou niet dat ze hier bij is. De rest zit in de woonkamer tv te kijken. Diego is terug naar Phoenix gegaan en zou samen met mijn echte ouders terug komen voor mijn verjaardag. Van opa heb ik nog niks gehoord. Ik hoop dat hij terug is met mijn verjaardag. Bo woont hier nog steeds. Ze zoekt naar een dans klus, maar tot nu toe vind ze niks leuk. " het is volle maan " zegt Matthew en ik kijk op. Ik knik en ga in het midden van de keuken en woonkamer staan. Ik zie buiten de wolven grommen en brullen. Ze verspreiden zich om de huizen heen. " okay we beginnen " zegt Matthew. Ik haal nog een keer diep adem. " het schild der vuur, het schild der macht, maak de huizen veilig voor kwade kracht " zeg ik en wordt verblind door het felle licht om me heen. Ze moeten snel zijn.
Ross
Ik hoor Marilou een spreuk zeggen en ik loop naar de keuken. Ik zie haar in het midden staan met fel licht om haar heen. De wolven omsingelen de huizen. Ik loop naar buiten en zie dat het schild al een stuk klaar is. Ik kijk weer naar Marilou en zie dat het licht nog fel is. Het schild gaat harder dan de vorige keer. De wolven huilen en grommen. De Alfa staat toe te kijken met een harde blik. " ze moeten opschieten " zegt hij als hij naar Marilou kijkt. Ik volg zijn blik en zie dat het licht nu al den stuk minder fel is. " hoe kan het zo snel gaan?" Vraag ik verbaast. " doordat het nu sneller gaat, zuigt het veel sneller haar krachten " zegt hij. " SCHIET OP " brult hij naar zijn wolven. Ik kijk naar Marilou. Ze begint een beetje te wankelen, maar staat dan weer stil. Ze vecht tegen de vermoeidheid, maar hopelijk maakt het haar niet nog vermoeiender. Ik slik. Ik kijk naar buiten en zie dat het schild op de helft is. Ik bijt op mijn lip. Het moet sneller. Riker komt aangelopen. " Ross er zijn vampieren " zegt hij. " laat ze niet binnen. Hou ze dicht bij het huis " zegt Matthew en Riker knikt. " Johnsons, Brooke. Zorg dat geen enkele vampier in de buurt van Marilou komt " 2 jonge jongens knikken en gaan om Marilou heen staan. " waarom jagen we ze niet weg?" Vraag ik een beetje boos. " als een slechte vampier in de buurt van het huis is als het schild sluit, dan zal hij direct sterven " zegt hij en ik knik. Ik kijk weer naar Marilou. Het felle licht is niet meer fel. Ik kijk naar buiten. Het schild raakt bijna de grond. " kom op " zeg ik. Nog een paar cm. Ik kijk weer naar Marilou. Ze wankelt. Ik ga bij haar staan. " je kan dit babe " zeg ik. Dan hoor je een zware klap en ontstaat er veel rook. Ik val neer op de grond. Ik kijk op en zie dat het licht om Marilou weg is. Ze wankelt en ik sta snel op om haar op te vangen. Ze valt slap in mijn armen. Ik kijk vlug naar buiten en zie de wolven rond rennen. Zo veel energie. " Ross " hoor ik mijn engel zwak zeggen. Ik kijk in mijn armen en zie 2 prachtige ogen naar me kijken. " hey, gaat het?" Vraag ik haar en til haar op. Ze legt haar hoofd in mijn nek en ik voel een klein knikje. " ik breng je naar bed " zeg ik. Ik kijk naar Matthew en hij knikt. Jake kom naar binnen rennen. Hij stop als hij ons zit. Hij loop naar ons toe en geeft Marilou een kus op haar hoofd. " slaap zacht " zegt hij en ze woelt zachtjes in mijn armen. Ik loop naar boven en leg haar in bed. Gelukkig heeft ze een shirt en een short aan. Ik doe het shortje uit en doe de dekens over haar heen. Ik doe mijn kleren uit en ga naast haar liggen. Ze plakt zich aan me vast en ik trek haar op mijn buik. Over 2 dagen is ze jarig! Dan is ze 19! Wat bedoelde Robert? Hopelijk is het niks erg.
JE LEEST
De Uitverkorene 2
Fantasy!Lees eerst 'De Uitverkorene' anders snap je dit boek niet! De inmiddels 18 jarige Marilou Miller heeft een paar hectische jaren achter de rug. Als zangeres is ze door gebroken en is nu 1 van de bekendste zangeres ter wereld. Met beide families gaa...