Marilou
Matthew geeft een groot feest. Hij gaat vanavond de hele roedel vertellen dat hun Luna terug is. Ik sta met Ross bij Jake en Alissa. Ik luister eigenlijk niet. Ross heeft een arm rond mijn middel geslagen en praat met Jake en Alissa. Ik kijk naar Noa die staat te dansen met Cassius en Dioni. Diego is er ook, maar ik heb hem niet meer gezien. Ik hoop dat hij met Oliva is gaan praten. Ik kijk terug naar Jake en Alissa. Alissa vertelt wat en Jake kijkt haar aan. Zijn ogen glimmen en een te vrede glimlach staat op zijn gezicht. Hij is zo gelukkig! Dan komt Matthew in het midden staan. " mag ik even jullie aandacht allemaal " zegt hij. Iedereen kijkt hem aan. " ik mag jullie heel leuk nieuws vertellen " zegt hij. " ik zal het jullie laten zien " hij draait zich om en daar staat ze. Ariel. De hele roedel is in shock. Hun Luna staat daar opeens na zo veel jaar. Ariel glimlacht breed en loopt naar Matthew toe. Het valt me op dat Ariel niet veel kleiner is dan Matthew. Matthew is rond de 1.95 en ik gok dat Ariel 1.80 is. " ik ben terug " glimlacht Ariel. Matthew pak haar hand en glimlacht. " de Luna is terug " zegt er een en meteen begint iedereen te juichen. " ho ho juich niet voor mij " komt Ariel er tussen. " juich voor de persoon die mij weer tot leven heeft gekregen. Marilou kom eens hier " zegt ze. Ik glimlach en loop naar ze toe. " deze meid heeft daar voor gezorgd. Juich voor haar " meteen beginnen ze weer te juichen en te applaudisseren. Ik glimlach naar ze. Dit is echt een hechte roedel. Het is een familie. Niemand zal achter gelaten worden hier.
Diego
Ik loop naar Olivia's kamer. Marilou heeft gelijk. Ware liefde kan alles overwinnen. Ik klop aan. Olivia doet de deur op een kiertje open. " Diego?" Zegt ze verbaast. " Olivia we moeten praten. Ik w... " " wie is dat?" De deur wordt verder open gedaan door een jongen. Niet zomaar een jongen. Het is Rick. De lul die totaal geen manieren kent. De jongen die Marilou op haar kont sloeg tijdens een training. " wat doet hij hier?" Vraag ik verbaast. " ik ben haar mate " grijnst hij. Ik kijk Olivia aan. Ze lijkt niet gelukkig. Haar prachtige glimlach die ik bijna elke dag zag is nu compleet verdwijnen. Haar ogen staan ongelukkig. " is dit waar?" Vraag ik haar. Ze knikt kleintjes. " ja dus als je het niet er vindt doe ik de deur nu dicht " grijnst hij en doet de deur dicht. Ik zet mijn voet tussen de deur. Ik trek Rick de kamer uit. " luister jij eens goed. Zodra jij iets doet wat zij niet leuk vindt zal ik persoonlijk neer halen. Ben ik duidelijk?" Hij knikt snel. " mooi " ik laat hem los en kijk nog een keer naar Olivia. Ze glimlacht klein naar me en ik knik. Ik loop weer terug naar het feest. Ik ben alleen niet in de feest stemming. Ik zie Marilou staan dansen met Ross. Ik zie Bo staan praten met Nick. Ik loop naar haar toe. " ik ga alvast naar huis " zeg ik tegen haar. " waarom? Het is net zo leuk " zegt ze. " voel me niet zo lekker " ze kijkt me niet gelovend aan, maar knikt dan toch. Ik loop het roedel huis uit en ga naar Marilou's huis. Ik loop naar binnen en ga op de bank zitten. Alles moet nog even bezinken. Olivia heeft haar mate gevonden. Haar mate is Rick. De geluksvogel. Als hij haar ook maar iets aan doet vermoord ik hem. Ik zucht. Slaap dat heb ik nodig. Ik strompel naar boven en ga Ryland's kamer in. We delen hem, maar Ryland is niet vaak thuis. Ik plof op bed en staar naar het plafon. Wat kan het leven ingewikkeld zijn.
Jake
Ik sta naast Rocky en Riker. We kijken toe hoe Marilou, Rydel, Alissa, Bo en Noa dansen. Ze gaan helemaal los en voor het eerst zie ik Alissa echt plezier hebben. Ik ga er voor zorgen dat ze meer plezier krijgt in het leven. Ze kijkt me aan en glimlacht naar me. Ik glimlach terug. Nick rent naar me toe. " Jake Lilly. Ze zegt dat haar weeën zijn begonnen " zegt hij. " oh shit. Breng haar nu naar het pack ziekenhuis " zeg ik. Hij knikt en rent weg. Ik kijk de menigte in en zoek een pack dokter, maar ik kan er zo snel niet een vinden. Dan maar plan B. Ik ren naar Marilou. " Marilou, Lilly's weeën zijn begonnen " zeg ik. " breng me naar haar toe " zegt ze gelijk.
We rennen naar het pack ziekenhuis. 'Kamer 25' zegt Nick via mindlink. " kamer 25 " zeg ik tegen Marilou. Ze knikt en snelt naar kamer 25. Ik volg haar. Lilly ligt op bed in Nick's hand te knijpen. " Jake pak handschoenen voor mij " zeg ze. Ik pak een paar handschoenen en geef ze aan haar. Zelf doe ik ook handschoenen om. Nick gromt naar me. " hij moet me helpen Nick. Anders kan de bevalling fout gaan " zegt Marilou. Nick zucht, maar knikt. Een gil van Lilly laat ons actie ondernemen. Marilou zet Lilly's benen uit elkaar. " okay Lilly als ik zeg persen moet je persen " zegt Marilou. Lilly knikt snel voor ze weer hard kreunt van de pijn. " ik zie het hoofdje " zeg ik. " okay persen Lilly " zegt Marilou. Lilly begint te persen en knijpt Nick's hand fijn. " je doet het super goed schat " zegt Nick en kust haar hand. " persen Lilly " zegt Marilou. Lilly perst en het hoofdje komt er uit. " hou het hoofd vast Jake " zegt Marilou. " puffen puffen " zegt ze tegen Lilly. Lilly puft samen met Marilou. " en nu persen " zegt ze. Lilly begint weer te persen. Ik ondersteun het baby hoofdje. " ik kan niet meer " huilt Lilly. " je kan dit babe " zegt Nick. " ga zelf maar een kind uitpersen " snauwt ze. " Lilly luister. Jij moet nu sterk zijn. Voor je kindje " zegt Marilou. " persen Lilly persen " zegt ze. Lilly begint weer te persen. Ze schreeuwt het uit, maar het kindje komt naar buiten. Ik til het kindje op zodat Marilou er een dekentje onder kan leggen. Meteen begint de baby te huilen, wat een goed teken is. " heel goed gedaan " zegt Marilou. Marilou en ik vegen de baby schoon en Nick kust Lilly. " heel goed gedaan babe " zegt hij. Lilly kan niks anders dan huilen. " wil jij de navelstreng door knippen Nick?" " heel graag " zegt hij. Ik geef hem een speciale schaar en hij knipt de nagelsteng door. Marilou tilt het jongetje op en geeft hem aan Lilly. " wat is hij mooi " huilt ze. " ons prachtige mannetje " zegt Nick. " hebben jullie al een naam?" Vraag ik. Ze kijken elkaar aan. " Jayden Alexander Noordijk " zegt Lilly trots. Nick glimlacht breed naar haar. " we moeten nog even wat bloed afnemen bij jullie Jayden. En dan zullen we jullie alleen laten " glimlacht Marilou. Lilly knikt en geeft Jayden aan Marilou. " gefeliciteerd man " zeg ik en geef Nick een knuffel. " thanks en sorry voor net. Ik werd jaloers " zegt hij. " het is okay " zeg ik. " gefeliciteerd met je zoontje " zeg ik en geef Lilly een knuffel. " dank je wel Jake. En ook bedankt dat je hielp bij de bevalling " glimlacht ze. " geen probleem " zeg ik. Marilou loopt terug met baby Jayden. " hij is gezond " zegt Marilou en geeft Jayden terug aan Lilly. " heel erg bedankt Marilou. Zonder jou hadden we dit niet gekund " zegt Lilly. " het was niks " glimlacht Marilou. Ze geeft Lilly een knuffel. Ze keert zich nu naar Nick. " ontzettend bedankt Marilou " zegt Nick en trekt haar in een knuffel. " alles voor jullie " zeg ze. Hij laat haar los en gaat weer naast zijn mate zitten. " we laten jullie alleen " zegt Marilou. Ze tovert een setje kleren voor Jayden. " alvast een cadeautje " zegt ze en geeft het aan Nick. " heel erg bedankt " zegt hij. Ze glimlacht en we lopen de kamer uit. Marilou zucht. " nooit gedacht dat ik zou helpen met een bevalling " zegt ze. " voor alles is een eerste keer " zeg ik. " je deed het super " zeg ik en druk aan kus op haar hoofd. " zonder jouw hulp was het niet gelukt " zegt ze.
JE LEEST
De Uitverkorene 2
Fantasy!Lees eerst 'De Uitverkorene' anders snap je dit boek niet! De inmiddels 18 jarige Marilou Miller heeft een paar hectische jaren achter de rug. Als zangeres is ze door gebroken en is nu 1 van de bekendste zangeres ter wereld. Met beide families gaa...