Marilou
" maar ik kan jullie nu niet laten gaan " mijn glimlach verdwijnt door Dian's woorden. " wat?" " ik kan jullie nu niet laten gaan, want mijn oma heeft dit huis streng beveiligd. Ik moet eerst een vlucht route bedenken " ik haal opgelucht adem. Ik dacht dat hij ons niet zo helpen. " doe alsof ik je echt geslagen heb " ik knik en ga op de grond liggen tegen de muur. Hij loopt de kamer uit en sluit de deur. Ik ga weer recht zitten. Nog even en dan kunnen we weer terug naar huis.
Ray
We hebben een plan en we gaan het ook meteen uitvoeren. Matthew, Jake, Nick en een paar vechters van de Cold Blood Pack zijn mee. Ook mijn broers en zussen natuurlijk en Marilou's vampieren familie. Diego is er ook en hij is bezorgd heen en weer aan het lopen. We zijn in het huis van Carlo en Jessica. " okay ik, Nikolaas, Roland, Jack en Carlo gaan als eerst naar het huis. Diego gaat met ons mee voor onze bescherming tegen die heks. De rest blijft hier voor het geval Marilou en Ross hier komen of als wij meer hulp nodig hebben " zeg ik. " wij gaan ook mee " zegt Matthew. " heksen spreuken werken niet als we in onze wolven vorm zijn " zegt Jake. Ik knik. " okay we gaan " zegt Nik. We snellen naar buiten terwijl de wolven veranderen. Ze rennen achter ons aan naar het huis.
Ik knik naar Matthew en hij en zijn wolven vallen het huis binnen en grommen luid. Wij komen achter ze aan en snellen door het hele huis. We zien dat er niemand is. Hoe dan? " Ray hier " zegt Carlo. Ik loop naar hem toe en zie haar in de tuin staan bij Ross en Marilou. Dian staat naast haar. We lopen naar buiten. De wolven grommen bedreigend naar hun. " niet gedacht dat jullie zouden samenwerken met wolven Ray " zegt ze. " geef ze terug " zeg ik. Ross kijkt ons aan, maar Marilou's hoofd hangt gebogen. Ik kijk Ross aan en hij schud spijtig nee. " wat heb je gedaan?" Sist Nik als hij het ook heeft gezien. Ze grijnst. " Marilou liefje wil je even op kijken " ze kijkt op en ik zie dat haar hele gezicht onder het bloed zit. Ze heeft overal wonden en sneeën. Haar tranen glinsteren in het licht. Wat is er met haar gebeurt? Diego die naast me staat wordt onrustig, net als de wolven. Marilou is als een soort engel voor beide. Als haar iets overkomt ontstaat er een oorlog die gewonnen zal worden door de roedel en Diego. Alles voor Marilou. " wat heb je haar aangedaan?" Vraagt Carlo. " oh ik heb me gewoon uitgeleefd met een mes en wat vervain " ik krijg kippenvel van het idee. " jij bent gestoord " zegt Diego. " ik vond het wel vermakelijk. Jij toch ook Dian?" Diego heeft moeite om zich in te houden als Dian ja knikt. " jij verrader. Ik zag jou als een vriend " zegt hij tegen Dian. " ik heb geen vrienden nodig " Diego valt aan, maar valt neer op de grond. Ze heeft hem geraakt met een pijltje in zijn been. Jack trekt hem omhoog. " geef ons Ross en Marilou en wij vertrekken " zeg ik. " nooit " Marilou trekt zich los en Ross geeft de vrouw een stoot. Marilou trekt haar op de grond. Ik snel naar Ross toe en duw hem richting de wolven. Marilou is in gevecht met haar, maar ze is wat zwakker door de wonden op haar gezicht. Ik probeer er tussen te komen, maar de vrouw gooit Marilou op de grond en doet een spreuk. Alle vampieren grijpen naar hun hoofd en vallen op de grond. Ze doet nog een spreuk en alle wolven beginnen te huilen. De meesten heksen kunnen geen spreuken doen op wolven in hun wolven vorm. Alleen de echt krachtige heksen kunnen dat en blijkbaar is zij er een. Ik had het kunnen weten. Ze trekt Diego mee en Dian pakt Ross. " doe dit niet Dian. Dit is het moment. Alsjeblieft " smeekt Marilou hem. Hij kijkt haar aan en laat dan Ross los. Ross rent naar Marilou en helpt haar staan. Marilou klemt zich aan hem vast, want de pijn is nog niet weg. Ze probeert een spreuk te doen, maar het lukt haar niet. Dian loopt naar ze toe en ik verwacht dat ze haar ging helpen, maar ik plaats daar van steekt hij Ross in zijn rug. Hij valt schreeuwend van de pijn op de grond. Marilou schreeuw ook en valt naast hem neer. Dan laat Marilou een oorverdovende gil. De pijn verdwijnt uit onze hoofden en ik snel naar Dian toe. Ik geef hem een slag en gooi hem dan naar de wolven. Die scheuren hem aan stukken. Diego stapt naar buiten en gooit de vrouw bewusteloos neer. Hij kijkt nog steeds woedend naar haar. Ik keer me tot Marilou die huilend naast Ross zit. Ze heeft water haar handen laten omringen en drukt het op de wond. " we brengen hem naar William " zegt Carlo. We knikken.
JE LEEST
De Uitverkorene 2
Fantasy!Lees eerst 'De Uitverkorene' anders snap je dit boek niet! De inmiddels 18 jarige Marilou Miller heeft een paar hectische jaren achter de rug. Als zangeres is ze door gebroken en is nu 1 van de bekendste zangeres ter wereld. Met beide families gaa...