Ross
We lopen het hotel binnen. Onze gasten zijn net allemaal vertrokken. "Veel plezier. Morgen kom ik jullie ophalen om 2 uur zodat jullie terug kunnen naar de villa" zegt Helena. "Bedankt Helena. Je hebt het geweldig gedaan" glimlacht mijn vrouw en geeft Helena een knuffel. "Heel erg bedankt" zeg ik. "Alles voor jullie. Nou geniet van jullie huwelijksnacht" glimlacht ze. Ze verlaat ons en wij lopen naar onze suite. "Waar is de suite?" Vraagt ze. Ik til haar bride-style op en ze gilt. "Ik breng u wel naar uw suite mevrouw Lynch" grijns ik. "Dat is heel aardig van u meneer Lynch" glimlacht ze. Ik open de deur van onze suite en loop naar binnen met haar in mijn armen. "Over de drempel" lacht ze. Ik lach en zet haar neer. Ik trap met mijn voet de deur dicht en kijk haar de hele tijd in de ogen. Ze glimlacht en draait zich om. "Kan je me uit mijn jurk helpen?" Ik ga achter haar staan en help haar heel langzaam jurk. De jurk houdt ze strak vast zodat hij niet valt. "Dank je" ze loopt richting de badkamer. "Wat ga je doen?" Vraag ik verbaast. "Deze jurk is te mooi om zomaar op de grond te leggen" zegt ze en verdwijnt de badkamer in. Ik zucht en bekijk de kamer. We hebben een kingsize bed met champagne en kaarsen op de nachtkastjes. Ik trek mijn jasje uit en bekijk het uitzicht. We zitten helemaal boven en hebben prachtig uitzicht over Sydney. Het Opera House en de Harbour Bridge zijn prachtig verlicht in de nacht. Ik hoor de deur achter me open gaan. Ik draai me om en zie haar staan. Mijn vrouw. Ze staat met los haar en een prachtig witte lingerie set in de deur opening van de badkamer. Ze kijkt me onschuldig aan, maar dat laat me harder worden. Ze loopt langzaam naar me toe en het enige wat ik kan doen zijn haar bewegingen volgen. Ze stopt voor me en kijkt naar me op. Ik strijk zacht een pluk haar achter haar oor. "Je bent echt prachtig" ze glimlacht en ik buig iets zodat mijn lippen de haren voelen. Ze neemt een stapt naar achter en ik kijk haar verbaast aan. Ze glimlacht enkel en bevrijd me van mijn blouse. Ik drijf haar naar achter tot ze op het bed valt. Ze bekijkt me liggend en bijt op haar lip als ik mijn riem af doe. Ik grijns en laat mijn broek zakken. Ik ga over haar heen hangen. "Nu ben ik eindelijk je man" grijns ik. "Jij was altijd al mijn man" fluistert ze en kust me. Ik ga er in mee en draai ons om zodat zij nu boven zit. Ze gaat zitten en kijkt me verleidelijk aan. Ze doet langzaam haar bh uit en staat dan op uit bed. "Blijf liggen" zegt ze sensueel als ik recht wil zitten. Ze zet een voet op het bed en doet langzaam haar doorzichtige kniekousen uit terwijl ze haar lippen likt. Oh shit. Ik voel mijn vriend harder worden. Ze doet de andere ook uit en dan komt ze naar me toe gekropen over het bed. Ze doet langzaam mijn boxer uit en mijn vriend staat al recht. Ze geeft een lik over het topje. Ik pak haar heupen en draai ons om. Ze laat een korte gil, omdat het zo snel ging. "Ik ben de man" zeg ik. Ik trek haar slipje uit en ga met 2 vingers bij haar naar binnen. Ze sluit haar ogen van genot. "Ik ben de man hier" ze kreunt en spreid haar benen om mij alle toestemming te geven. "Zeg het" ik blijf haar aan kijken hoe ze geniet van mijn vingers in haar. "Jij bent de man" kreunt ze met haar ogen gesloten. Ik merk dat ze bijna bij haar hoogte punt in. "Kijk me aan als je het zegt" "Ross" kreunt ze. Ik stop met bewegen. "Ga door" zegt ze. "Kijk me aan" ze opent haar ogen. "Jij bent de man Ross. Jij bent de man hier" ik grijns en ga verder. Sneller en ze gilt het uit. Ze komt klaar en ik haal mijn vingers uit haar. Ik ga over haar heen hangen en stoot naar binnen. Ze kreunt mijn naam. Het is geen ruwe seks of harde seks. We doen het langzaam, maar hebben detail voor elkaars sweet spot. Ik kus haar nek en haar nagels gaan over mijn rug. Dit is de soort seks waarbij je liefde voelt. Het is dan ook geweldig dat we samen klaarkomen. "Ik hou van je" zeg ik als ik uit haar ga. "Ik hou van je" zegt ze en kust me. Ik glimlach en we vallen inslaap.
Marilou
Ik wordt wakker door geklop op de deur. Ik zie dat Ross nog vredig slaapt dus trek ik een kamerjas aan en open de deur. "Roomserves" 2 mannen met karren vol eten komen de kamer in. "Uhm ik heb geen roomserves bestelt" zeg ik. "Het is van meneer Nikolaas Carroll" zegt de ene. Ik grinnik. Nik heeft dit vast met een grijns bestelt voor ons. "Bedankt" zeg ik en ze lopen de kamer uit. Ik bekijk het eten. Het ziet er heerlijk uit. Ik ga naast mijn man zitten en aai over zijn hoofd. Hij ontwaakt langzaam. "Goeie morgen" glimlach ik en kus hem. "Goeie morgen" gaapt hij. Hij gaat recht zitten en kijkt naar het eten. "Heb jij dit bestelt?" "Nee, Nik" hij grinnikt. "Hij kan wel een hart hebben" ik lach en trek een slipje aan. "Heb je nou de deur open gedaan zonder ondergoed?" Vraagt hij. "Ja" zeg ik. "Bad girl" "no, bad wife" hij grijnst en trekt me naar zich toe. "Moet ik je straffen of..." ik lach. "We hebben geen tijd voor dat. Helena komt al over een uurtje" zeg ik. Hij kijkt verbaast naar de klok. "She saved you" zegt hij en kust me. Ik lach en we beginnen aan ons ontbijt.
JE LEEST
De Uitverkorene 2
Fantasy!Lees eerst 'De Uitverkorene' anders snap je dit boek niet! De inmiddels 18 jarige Marilou Miller heeft een paar hectische jaren achter de rug. Als zangeres is ze door gebroken en is nu 1 van de bekendste zangeres ter wereld. Met beide families gaa...