Marilou
Ik wordt wakker en schrik meteen. Alle meiden kijken me aan. "Wat is dit?" Ze lachen en trekken me uit bed. "Het is je vrijgezellenfeest" zegt Raily. "Hoe laat is het?" Vraag ik slaperig. "10 uur" zegt Bo. Ze duwen me de badkamer in. "Kleed je om" zeggen ze en geven me een setje kleding. Ik gaap en kleed me langzaam om. "Jullie zijn gek" gaap ik. Eindelijk ben ik klaar. Ik loop de badkamer uit en zie ze al zitten met veel te grote glimlachen op. "Oh nee" zucht ik. Ze lachen en doen me konijnen oortjes op en een roze lint dat over een schouder gast met de tekst 'almost married'. "Jullie zijn knetter gek" zeg ik met een lach. Rydel doet snel mijn make-up voor ze me voor de spiegel duwt. "Wauw en dit doen jullie binnen een half uur" zeg ik bewonderend. Ik heb een korte broek aan met een baseball shirt. "Nou genoeg gestaard naar je zelf. We gaan" zegt Daisy en sleurt me mee. Olivia doet een blinddoek bij me om. "Oh dit haat ik" zeg ik. Ze lachen en ik voel dag we naar buiten lopen. "Geloof me. Dit wordt leuk" zegt Bo.
Ross
Ik wordt uit bed geduwd. "Wat waar?" Zeg ik en ga snel staan. De jongens lachen me uit. "Leuk dit" zucht ik en ga op bed zitten. "Je moet je omkleden" zegt Dioni. "Hoezo?" Vraag ik verbaast. "Vrijgezellenfeest dombo" zegt Ryland. "Nou omkleden" zegt Diego en duwt kleding in mijn handen. Ik trek het aan. "Schiet op man. We hebben niet heel de dag de tijd" zegt Rocky. "Doe rustig man" zeg ik. "Hoe laat is het eigenlijk?" Vraag ik. "11 uur" zegt Matthew. "Eindelijk klaar?" Vraagt Riker. Ik knik en knop mijn blouse dicht. Ik kijk naar Riker die belachelijk grijnst. "Stop je doet eng" iedereen lacht en Riker haalt uit een matrozen petje en strikje uit een tas. "Dit meen je niet" zucht ik en ze lachen. "Ik zei nog. Geen kostuum" zucht ik, maar toch doen ze het bij me aan. "Niet zo zeiken. We moeten gaan" zegt Nick. "Wacht" zegt Diego en haalt een blinddoek te voor schijn. "Gast" zucht ik terwijl de rest lacht. "Waarom zitten er tieten op?" De rest lacht nog harder. "Gast niet zo zeiken. Jij ziet ze toch niet" lacht Diego en bind de blinddoek vast voor mijn ogen. Ik zucht luid en wordt meegetrokken. "Wacht Noa dan?" Vraag ik. "Noa en Jayden zijn gisteren met Helena meegegaan" zegt Sam. "Waar gaan we heen?" Vraag ik. "Verrassing" zegt Jai. Ik zucht nog een keer. "Gewoon afwachten" zegt Jake. "Ik haat wachten" zeg ik.
Marilou
"We zijn er" zegt Raily. "Mag nu die blinddoek af?" Vraag ik. "Nog niet" zegt Rydel en ik wordt uit de auto geholpen. "Waar zijn we?" Vraag ik. "Zie je zo" zegt Alissa. Ze nemen me mee en giechelen al. Dit kan nooit iets goeds betekenen. "Okay de blinddoek mag af" zegt Lilly. Ik doe het af en kijk rond. "Dit meen je niet" ze lachen en ik kijk dit niet geloven. "Welkom bij de workshop erotische massages" lacht Bo. "Omg" zeg ik. "Kom" ze trekken me mee. Daar staat een vrouw en een op blaas pop. Dit kan gewoon niet goed gaan.
Ross
"Okay opstapje" zegt Kaj die me meeneemt naar iets. "Okay doe de blinddoek maar af" zegt Ellington. Ik doe de blinddoek af en meteen schud ik nee. "Gasten flikker op" ze lachen. We staan voor een horror escape house. "Dit ga ik niet doen" zeg ik. "Wij gaan mee, dus je bent niet helemaal alleen" zegt Nick. "Gasten ik haat horror" "dat is dan jammer voor je" lacht Riker. "Nou kom pussy" zegt Dion en duwt me naar binnen. "Nee, dit ga ik niet doen" zeg ik. We lopen naar een man die ons het een en ander uitlegt. Ik luister niet, want ik ben echt bang. "Okay, dan gaan we beginnen" zegt hij en begeleid ons naar een deur. "Fack man ik vind het nu al niks" zeg ik. "Niet zo pussy zijn" zegt Jake en opent de deur. Hij duwt me naar binnen en de kamer lijkt normaal. Te normaal als je weet dat dit een horror huis is. "We moeten opdrachten uitvoeren om verder te komen" zegt Ryland. Ik knik en we zoeken snel de opdracht. Ik open een kast. Stomme fout. Een lijk leunt naar voren en ik gil. Kaj die naast me staat lacht. Hij pakt de opdracht van de borst van het lijk. Dit wordt de hell. Dit is niks voor niks het engste escape horror house in heel Oceanië.
JE LEEST
De Uitverkorene 2
Fantasia!Lees eerst 'De Uitverkorene' anders snap je dit boek niet! De inmiddels 18 jarige Marilou Miller heeft een paar hectische jaren achter de rug. Als zangeres is ze door gebroken en is nu 1 van de bekendste zangeres ter wereld. Met beide families gaa...