Bonus 5

56 6 1
                                    

17 augustus 2035

Jake

"Harder" zeg ik en de 2 hijgen. "Kom op. Harder" zeg ik en ze slaan harder tegen de boksbal. "Ren" ze stoppen gelijk met slaan,  veranderen in hun wolf en rennen weg. Een rondje langs grens. Ik verander ook en ren achter ze aan. Toen ik op oudejaarsavond ontdekte dat Alissa zwanger was had ik niet durven dromen dat wij een tweeling zouden krijgen. 2 jongens die niemand uit elkaar kan houden. Byran en Devan. Mijn geluk kom niet meer op en nu ze 19 zijn ben ik nog steeds dolgelukkig. Ze zijn echte wolven en houden er van om buiten te zijn. Ik train vaak met ze, omdat ze later als strijders willen dienen. Kylian heeft ze beide gevraagd als zijn linkerhanden, maar ze weigerde. Ze willen in de natuur zijn. Toch zijn ze heel close met Kylian en eigenlijk toch wel een beetje zijn linkerhanden alleen dan zonder verplichtingen. Best slim. Al vanaf de geboorte zijn ze heel close met Noa en Alina en later ook met de andere kinderen van Marilou en Ross. Al vanaf het begin zagen we dat Byran heel erg veel optrok met Alina en ik hoopte het al. Op hun 18e verjaardag werd mijn gebed gehoord. Alina bleek Byran's mate te zijn. Nu zijn ze al een jaar samen en gelukkiger kan je hem niet zien als zij er is. Devan heeft ook zijn mate gevonden. Een schattig en verlegen meisje, maar dat past wel bij hem. Devan is de drukke van de twee. Hij praat graag en houdt er van om onder de mensen te zijn. Byran is dat ook wel, maar hij kan er ook van genieten als hij lekker op de bank zit met een boek en Alina aan zijn zij. Ik hoop dat Devan ook wat rustiger wordt nu hij zijn mate heeft. 'Jongens we stoppen. Kom terug naar het begin' zeg ik. 'Is goed' zeggen ze samen en we rennen terug. Ik kan ze haast niet bij houden. Al heel vroeger rende ze graag rond en probeerde ze van alles. We hebben ook vaak genoeg in het ziekenhuis gezeten om hun, maar als ik nu naar ze kijk was het het waard. Ze zijn zo erg gegroeid en ik weet zeker dat ze hele goeie vechters worden. Marilou heeft me de titel als beschermer van de Uitverkorene familie gegeven waardoor ik nu als wolf gouden strepen op mijn kop heb. Ik zal die titel met veel eer dragen en door geven aan mijn zoons die het weer door zullen geven. Ze beschermen nu al de familie Lynch zoals ik dat altijd doe. Sommige dingen veranderen misschien nooit.

"Jongens wat willen jullie morgen aan naar Marilou en Ross? Ik ga nu namelijk strijken" zegt Alissa als we naar binnen lopen. "Ik wil dit shirt aan" zegt Devan en geeft zijn moeder een shirt. "Okay, jij Byran?" Hij zoekt door de stapel kleding en geeft Alissa dan een simpele blouse. "Nou ga nu douche. Jullie stinken" zegt ze en ze lachen. "Is goed mam" zeggen ze en drukken tegelijk een kus op haar wang. Ze lopen samen weg. Ik glimlach. "Die 2 doen alles samen hé" zegt Alissa en ik knik. Die 2 krijg je nooit uit elkaar. Ze zijn er altijd voor elkaar en laten niemand daar tussen komen. Die band is zo sterk dat het ook niet gebeurt. Ze hebben zelfs samen een tatoeage gezet van hun wolf. Het is over hun arm en ik vind het een mooi iets, Alissa kon er na een paar dagen ook wel van houden. "Maar wat gaat mijn prachtige vrouw morgen aan doen?" Vraag ik en ga achter haar staan. "Ik dacht aan dat jurkje" zegt ze en wijst naar het jurkje dat voor ons hangt. "Prachtig" zeg ik en geef haar een kus. "Kan jij even het cadeau inpakken voor Noa?" Vraagt ze en ik kijk naar het cadeautje dat op tafel ligt met inpak papier en wat plakband. "Uhm weet je zeker dat je dat aan mij wil overlaten?" Vraag ik. Ik ben vreselijk in inpakken. "Probeer maar" zegt ze en gaat door met strijken. "Okay"

"Pap wat doen je?" Vraagt Devan die de kamer in komt met alleen een handdoek om zijn middel. "Inpakken" zeg ik, maar het lijkt er niet eens op. "Devan help je vader eens" lacht Alissa. Hij zucht en gaat naast me zitten. Hij neemt het van me over, maar bij hem lukt het ook niet. "Nou lekker hulp bij jij" lach ik. "Dit is moeilijk" zegt hij gefocust op het inpakken. "Wat is moeilijk?" Vraagt Byran die ook de kamer in komt met alleen een handdoek om zin middel. Ja, het zijn 2 gezonde jongens. "Inpakken" zeg ik. Hij zucht en komt aan de andere kant van me zitten. "Geef eens hier" zegt hij en pakt de spullen af van Devan. Byran pakt het zo in en wij kijken er met open mond naar. "Waar heb je dat geleerd?" Vraagt Devan. "Ik hielp mam altijd met inpakken" zegt hij en geeft mij het netjes ingepakte cadeautje. "Misschien moesten jullie ook eens mij helpen. Dan leren jullie ook eens wat handigs" zegt Alissa. "Sorry" zeggen ik en Devan. Ze glimlacht en gaat weer verder. "Ik ga even weg. Kleed jullie aan. Vanavond komt oma langs" zeg ik. "En oma neemt haar beroemde overschotel mee" zegt Alissa. Alissa's oma is overleden, maar haar moeder komt nog vaak op bezoek om te kijken hoe het met ons en de kinderen gaat. Ik sta op en loop weg. Ik loop naar buiten en ga snel naar het dorp. Ik koop een bos bloemen en loop dan terug. Ik loop een pad op die ik elke maand afloop nadat de jongens waren geboren. De begraafplaats. Ik stop voor haar steen. "Hey mam" zeg ik en zal door mijn knieën. Ik leg de bloemen op haar graf en bekijk de andere bloemen die er liggen. Nog steeds krijgt ze bloemen van iemand en ik gok mijn vader. "De jongens doen het goed. Ze zijn een paar dagen in Duitsland geweest. Hun eerste trip weg van huis. Ze vonden het geweldig" glimlach ik. "Devan heeft zijn mate gevonden trouwens. Misschien wordt hij nu wel wat rustiger net als zijn broer" lach ik. "Byran is nog steeds helemaal weg van Alina en het is zo leuk om ze samen te zien. Het doet me denken aan mij en Alissa" vertel ik tegen de steen waar mijn moeders naam opstaat. "Ik hou van je mam en ik wou dat je hier was om ze te zien, maar ik zal door gaan en zorgen dat ze een goeie toekomst krijgen. Ze zullen niet vergeten wie ze zijn en ze zullen goeie jongens worden net zoals je mij een goeie jongen hebt gemaakt mam. Ik zal je trots maken mam. Ik zal Alissa trots maken, want ik wil een goeie vader zijn en een vader is een titel die je moet verdienen, die krijg je niet"

 Ik zal Alissa trots maken, want ik wil een goeie vader zijn en een vader is een titel die je moet verdienen, die krijg je niet"

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Byran Brooks & Devan Brooks ~ 19 jaar
Diem Devinci & Nochtem Devinci

Byran Brooks & Devan Brooks ~ 19 jaar Diem Devinci & Nochtem Devinci

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Links is van Byran
Rechts is van Devan

De Uitverkorene 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu