Marilou
" Dais geef mijn pizza eens " zeg ik en Daisy geeft me mijn pizza doos. We zitten met de meiden in onze bios kamer. We hebben pizza besteld en ik heb Ross geappt dat wij een meiden avond hebben. " welke film gaan we kijken?" Vraagt Raily. " magic Mike " grijnst Bo. " Channig Tatum is echt mijn droomman " zegt Rydel. " hey je hebt Ellington " lach ik. " maar hij heeft die moves niet " we lachen en ik zet de film op.
Bij elke stukje dat er sexy wordt gedanst gaan wij helemaal los. Lege pizza dozen en lege cola flessen liggen verspreid in de hele kamer als de film is afgelopen. " Marilou jij gaat toch ook een vrijgezellen feetje geven?" Vraagt Bo opeens. " ja tuurlijk " zeg ik. Ze grijnst. " haal niks in je hoofd Bo " zeg ik. " nee, nee. Ik zal niks doen " zegt ze met de duivelse glimlach. Ik lach. " ik wil ijs " zeg ik en sta op. " pak ook voor ons " zegt Rydel. " ja ja " zeg ik en loop naar de keuken. Diego komt binnen via de achterdeur. " hey broer. Ook ijs?" Hij schud nee. " ik heb net getraind met Thomas en Scott van de roedel " zegt hij en pakt een appel. " hoe gaat het nu?" Vraag ik. " goed. Heb de hele dag gesport en heb er eigenlijk niet meer aan gedacht " ik knik. " dat is mooi " zeg ik en pak de 3 bakken ijs op. " wat ga je doen met zo veel ijs?" Vraagt hij. " de meiden zijn hier en we houden een meiden avond " hij lacht. " niet vergeten. Je hebt morgen een shoot voor Calvin Klein " zegt hij. " ja komt goed " zeg ik en loop weg. " veel plezier " zegt hij nog. " thanks " zeg ik terug.
" IJSS " schreeuw ik als ik de deur open gooi. Ze juichen en pakken het ijs van me over. Ik geef ze allemaal een lepel. " nog een film kijken?" Vraagt Rydel. " welke?" Vraagt Daisy. " magic Mike XXL " grijnst Bo. We juichen weer en ik zet de film aan. Ik en Rydel delen een ijsbak net als Daisy en Raily. Bo eet de andere zelf. Vreetzak.
Ik zit achter in de auto met Bo. Jake zit achter het stuur. We zijn onderweg naar de Calvin Klein shoot. Ik heb Bo meegenomen, omdat ze niks te doen had en ik heb iets voor haar geregeld. Ze mag misschien mee doen met de shoot, maar dan moet ze wel in vorm zijn. Jake parkeert de auto en stapt uit. De paparazzi staat al klaar. Hij opent de deur aan Bo's kant en meteen worden we over landen met flitsen. Bo stapt uit gevolgd door mij. Jake geeft me een hand als ik de auto uit stap. We lopen snel naar binnen. " Marilou goed je weer te zien " zegt Pim Ras. Hij is een hele goeie fotograaf en ik ben heel blij dat ik met hem werk vandaag. " ja ook goed om jou weer te zien " zeg ik en geef hem een hand. " en dit is Bo?" " ja dat ben ik " zegt ze vrolijk. Hij bekijkt haar. " goed in vorm " mompelt hij. Ik glimlach. " nou Marilou je moet de make-up in om jou make-up er af te halen. Ze willen dat je zonder make-up op de foto gaat. Het concept is dat je helemaal los gaat in je Calvin Kleins " ik knik. " okay dan mag je naar de meiden gaan " zegt hij. Ik loop naar achter met Bo en Jake. " hallo " zeg ik en stap de visagie in. " hallo, ik ben Emma " zegt de vrouw van rond de 25. " hai, Marilou " zeg ik en schud haar hand. Bo stelt zich nog voor en ik ga in de stoel zitten. Pim komt de visagie in. " Bo jij mag je make-up ook er afhalen. Jou setje staat klaar bij die van Marilou " zegt Pim en gaat dan weer weg. " wacht wat?" Zegt ze verbaast en ik lach. " ik heb iets geregeld " zeg ik. " ik hou van je " zegt ze en geeft me een knuffel. Ik lach en ze gaat bij Jake zitten. Eerst wordt mijn make-up er afgehaald en mijn haar wordt nog gekamd. Niks bijzonders dus. Dan is Bo aan de beurt. Haar make-up wordt er ook weer vanaf gehaald en haar haar gaat los. " zo jullie zijn klaar " zegt ze. " dank je wel " zeggen we en lopen naar de kleedkamer waar onze setjes al klaar liggen. Ik heb een donkerblauw lingerie setje en Bo een witte. " ik heb nog nooit een shoot gedaan " zeg ze zenuwachtig. " het komt goed en Pim is heel aardig " zeg ik. " kom we gaan ons omkleden " zeg ik en pak mijn setje. We verdwijnen allebei in een hokje om er weer uit te komen met alleen een bh en een slipje. We pakken een badjas en slippers en lopen naar Pim. " daar zijn de beauty's " zegt hij en we lachen. " okay we gaan zo naar een kamer hier naast en daar staat alles al klaar " we knikken en volgen Pim. Jake staat al in de kamer. De kamer is klein, wat niet echt veel uitmaakt. Het is donker en het enige licht dat er is is het grote paarse / roze lamp boven ons. " okay de muziek gaat zo aan en dan mogen jullie los " zegt hij. We trekken onze badjas uit en geven die aan Jake die netje weg kijkt. " wat is mijn werk toch leuk " zegt Pim. We lachen weer en de muziek gaat aan. We dansen en springen wat rond en lachen de hele tijd.
JE LEEST
De Uitverkorene 2
Fantasi!Lees eerst 'De Uitverkorene' anders snap je dit boek niet! De inmiddels 18 jarige Marilou Miller heeft een paar hectische jaren achter de rug. Als zangeres is ze door gebroken en is nu 1 van de bekendste zangeres ter wereld. Met beide families gaa...