157. Te lang rond gelopen

84 8 0
                                    

Diego

" ...gister middag is Marilou weer gezien bij haar huis met een andere jongens. Ze hebben een auto gepakt en zijn weg gereden, maar niet naar het ziekenhuis. Blijkbaar is Marilou niet meer geïnteresseerd in haar verloofde Ross die kort daar voor tegen een boom is gereden. Wat wel raar was is dat Marilou later betrokken was in een ongeluk. De auto waar ze in zat reed van de weg af en ze viel de auto uit met een mes in haar buik. Later verdween ze met de jongen die de auto bestuurde. Wat hier gaande is weet niemand, maar het zal wel iets te maken hebben met haar taak als Uitverkorene. Of dit ook negatieve gevolgen heeft voor haar relatie met Ross is ons allemaal een raadsel. Voor nu hebben wij geen idee war Marilou is. Wel weten we dat Ross veilig in het ziekenhuis ligt " ik druk woedend de tv uit. " jullie hebben geen idee waar over jullie praten " sis ik woedend naar de tv. Ik sta in Marilou's huis. Ik heb geen idee wat ik moet doen. We zijn Marilou kwijt geraakt en ik weet gewoon niet waar ik moet zoeken. Was opa hier nou maar. Opa?! Ik loop het huis uit en ga in mijn auto zitten. Ik ga even naar Rotterdam.

Jake

Clara staat voor ons met een veel te grote grijns op. " hallo jongens " zegt ze en opeens is ze weg. Ik open meteen de deur van Ross kamer en zie haar naast zijn bed staan. Ik geef haar een duw. 'Clara is hier. We hebben versterking nodig' mindlink ik tegen de bewakers buiten. Ik pak haar bij de nek en duw haar tegen de muur. " durf je wel zo tegen een oude vrouw?" " jij hebt Marilou " sis ik. Ze lacht. " oh dat lieve engeltje. Ze is jullie al lang vergeten " krijgt ze er uit. " je liegt dat je barst " zeg ik. 'Breng Ross naar het pack ziekenhuis' Rick en Scott doen meteen wat ik zeg en 4 andere bewakers komen de kamer in. " jullie blijven in haar geloven hé. Ooit zullen jullie zien dat ik gelijk heb, maar dan is het te laat " zegt ze. Ze is opeens weer weg. Ik kijk verwoed om me heen. " ga naar Ross " zeg ik. We rennen meteen naar Ross, maar die wordt veilig in onze wagen gezet. Ik frons. " waar is ze heen?" Vraag ik. " Jake Noa " zegt Tim. De woede neemt mijn lichaam over en ik verander in mijn wolf. Ik ren weg en 2 anderen volgen me. 'We vermoorden haar als ze Noa heeft aangeraakt' zegt Jaxon woest. We rennen naar Marilou's huis en ik ga meteen naar binnen. Ik ruik en vindt meteen de geur van Noa. Ik ren naar buiten. 'We zijn te laat' zeg ik tegen Jaxon die woest begint te grommen. Rydel, Riker, Rocky, Ryland en Ellington liggen bewusteloos op de grond. Van Noa is geen spoor te bekennen. 'Weet iemand waar Noa is?' Vraag ik aan de hele roedel. 'JAKE' de stem van Alissa dringt van hoofd binnen. Ze is aan het huilen. Ik ren naar het roedel huis. Het is een grote puin hoop. Elke bewaker, elke vechter ligt bewusteloos op de grond of staat nu pas vermoeid op. Alissa loopt vermoeid naar buiten en de tranen lopen over haar wangen. Ik verander terug naar mensenvorm en ren naar haar toe. Ik sla meteen mijn armen om haar heen. " z-ze heeft... " huilt ze, maar verder komt ze niet, want Matthew komt naar buiten gelopen met Jonathan naast zich. " ze geeft elke pup en Noa meegenomen " gromt hij. Ik schrik van zijn woorden. " hoe dan? In de roedel hebben we meer dan 300 pups " zeg ik ongeloofwaardig. " ze is sterk. Ze heeft eerste iedereen bewusteloos gemaakt en toen heeft ze de kinderen meegenomen. Waarvoor weten we niet " zegt Jonathan. " Jayden ook?" Matthew knikt spijtig. " we konden haar niet tegen houden " zegt hij. Ik druk Alissa dichter tegen me aan als ze nog harder begint te huilen. " Nick is woedend. Lilly kan hem zelfs niet rustig krijgen " zegt Jonathan. " waarom zou zij onze pups stelen?" Vraag ik.

Marilou

Ik loop door het hele huis. Het is zo afgebroken als wat. Opeens hoor ik allemaal gehuil van baby's. Ik snel er op af en kom in een kamer. Achter me wordt een deur gesloten. Ik draai me om en zie een grijzende Clara staan. " hallo Marilou " ze loopt langs me heen. Het gehuil is nog steeds niet gestopt. " waar komt dat gehuil vandaan?" Vraag ik. Ze lacht. De doet een licht aan en meteen zie je een grote kooi met honderden baby's er in. Mijn ogen worden groot, maar mijn woeden wordt opeens nog groter als ik Noa zie zitten. Tot mijn verbazing huilt zij niet, maar probeert ze juist de andere baby's rustig te krijgen. " wat doen die baby's hier?" Vraag ik. " dat hoort allemaal bij mijn plan " grijnst ze. Ze loopt naar de kooi en doet er luiken voor zodat ik de baby's niet meer kan zien en horen. " werk mee of deze baby's zijn dood " zegt ze. Dan verdwijnt ze. Ik voel weer dat ze me wilt overnemen. Vechten heeft geen zin, daar ben ik al achter. Ze neemt ze over en opent de deur. Ik ben rond aan het kijken of ik iets bruikbaars zie dat ik mezelf kan verwonden. Het klinkt belachelijk, naar het werkt. " hey schat " wat? Dian loopt de kamer in. " hey " zegt hij lomp. Wacht die 'hey schat' kwam uit mijn mond?! Ik voel me zo vies nu. " sorry van eerder, maar ik was echt van slag. Ik weet niet wat bezielde " komt er weer uit mijn mond. 'Wat ben je aan het doen?' Vraag ik haar, naar ze negeert me. " je was compleet door gedraaid " zegt hij. " ik weet het en met spijt me. Laat het me goed maken " goed maken?! Ze is hem aan het verleiden. Ik moet snel de controle terug krijgen. " hoezo dit opeens? Je was toch nog helemaal in de wolken van Ross " zegt hij pissig. " vergeet hem. Hij is geen man. Ik wil jou " ik kost bijna door de woorden die mijn mond verlaten. Het is duidelijk dat hij denkt dat ik dit ben. We lopen heel dicht naar hem toe. 'Wil je echt met je eigen kleinzoon gaan tongen?' Vraag ik afkeurend. 'Oh ik ga niet met hem tongen' zegt ze. Als we hem bijna kussen duwt ze mij terug mijn lichaam in. Ik ben gelukkig snel genoeg om mezelf weg te duwen en hard tegen de grond te belanden. Clara neemt de controle weer over. Ja dag. Ik trek haar terug. Ik trap Dian tegen zijn been. Hij gromt " verdomme Marilou " hij gooit vuur naar me. Nu duw ik haar wel naar voren. De pijn brandt op mijn huid, maar ik voel niks. Ik moet mezelf pijn doen. Ik neem de controle over en sta snel op. Ik duw hem tegen de muur en sla hem een gebroken neus. " nu ben je te ver gegaan " gromt hij. Ik duw Clara terug en Dian gaat helemaal los. Hij gooit vuur ballen, vuur speren, hij verbrand ons bijna, maar het moet. Ik blijf Clara naar voren duwen en zij ontvangt alle pijn. Zij, dus mijn stem gilt het uit, maar dat houdt Dian niet tegen. Hij stopt als Clara bijna dood is. Hij verlaat grommend de kamer. Ik wacht nog even en duw haar mijn lichaam uit. Ze beland op de grond, helemaal gesloopt. Ik ga naar de kooi. Opeens vallen mijn ogen op iets glimmends. Ik trek het van de kooi en zie dat het een kleine camera is. Die heks. Ze wou het filmen om het dan aan Ross te laten zien. Ik gooi het op de grond en trap het kapot. Ik haal de luiken weg en zie de baby's nog huilen. Noa kijkt me met grote ogen aan. Ik zie er niet uit en ik ben bijna helemaal verbrand. Met mijn nagel schrijf ik op de kooi iets. " mama komt terug. Dat beloof ik meisje " zeg ik tegen haar. Ze knikt en ik biem de kooi naar het roedel huis. Hun zullen de kinderen beschermen en weer veilig naar hun ouders brengen. Ik kijk nu naar Clara. De woede komt terug en nu mag ik me uit leven op haar. En denk maar niet dat ik me in ga houden. Zij. Gaat. Dood.

De Uitverkorene 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu