Bonus 4

63 6 0
                                    

16 augustus 2035

Matthew

"Schat kom eens hier. Je haar zit wat door de war" zegt Ariel tegen onze dochter Naomi. Wij, Nick en Lilly met Bella en Jake en Alissa staan buiten. Onze jongens komen zo terug van Duitsland. Het is eigenlijk alleen voor genodigde, maar ik heb de commissie zo ver gekregen om de hele vrienden groep uit te nodigen. Ik wou ze even een uitje geven met alleen de jongens. De grote truck stopt voor ons en de jongens stappen lachend uit. Wij als ouders stormen op onze kinderen af, of nou eerder de vrouwen en wij lopen er langzaam heen. "Hey pap" zegt Kylian en ik geef hem een schouderklopje. "Hey jongen, was het leuk?" Vraag ik. "Ja, het was top" komt onze andere zoon Manuel er tussen. "Hey sis" zegt Kylian en knuffelt zijn zusje. "Ging alles goed? Niks gebeurt?" Vraagt Ariel. "Nee, mam. Alles ging goed" stelt Kylian Ariel gerust. Kylian is nu al 20 en opvolger van de Alfa titel. Ik weet zeker dat hij het goed gaat doen als ik hem zo zie. Rustig, gefocust op zijn doel en beschermd tegen over de mensen die hem lief zijn. Zo zijn hij en Alina heel close om beide families te beschermen. Eigenlijk hetzelfde zoals ik en Marilou zijn. Manuel is daarin tegen heel druk. Ariel zegt dat het komt doordat hij nu 17 is en al mag mee trainen met de grote. Hij is een zeer goeie vechter en ik denk dat hij later onze vechters gaat lijden. Naomi is de kleine van ons gezin. Met haar 15 jaar mag ze al trainen met de kleine, maar ze is geen vechter. Toch wil ik dat ze vechtlessen geeft gehad voor haar eigen verdediging. Ariel zegt steeds dat zij een echte denker is en dat zij later een hele goeie Luna zal zijn, maar Naomi is daar zelf nog niet echt mee bezig. "Nou zullen we maar naar binnen gaan. Dan kunnen jullie je koffers uitpakken en ons vertellen hoe het was" zeg ik en iedereen stemt in. Naomi pakt een koffer van Kylian, maar gelijk pakt hij het van haar over en tilt haar op. "Kylian zet me neer" lacht ze. "Nee, jij bent ook van mij" lacht hij en loopt naar binnen. Kylian kan het zo goed vinden met iedereen, maar zijn kleine zusje heeft altijd een speciale plek in zijn hart. Iedereen gaat zijn eigen weg en wij lopen naar onze kamer. Kylian zet Naomi neer en opent zijn koffer. "Dit is voor jou sis" zegt hij en geeft haar een klein ketting met een volle maan er aan. "Bedankt" glimlacht ze en knuffelt hem. "Mag ik ook een knuffel? Ik heb geholpen met uitzoeken" zegt Manuel en legt zijn koffer neer. Naomi rent naar hem toe en hij sluit haar glimlachend in zijn armen. "Bedankt" zegt ze tegen zijn borst. "Alles voor mijn zusje" glimlacht hij en drukt een kus op haar hoofd. Manuel is een echte stoer gast waar elke meisje verlieft op wordt. Veel spieren, goeie kop en zijn witte glimlach. Een echte player lijkt hij wel, maar zijn hart is groot. Hij is altijd aardig en al helemaal tegen familie. Zo zie je dat een stoer vent ook een lieve kant heeft. "Oh ja en dit hebben we voor Noa gekocht" zegt Manuel en opent zijn koffer. Hij haalt er een pakketjes uit en geeft het aan Ariel. "En dit is voor jou mam" zegt hij er na en geeft haar nog een pakketje. "Oh jongens dat had niet gehoeven" zegt ze met een glimlach. "Maak open, want we kunnen het niet terug brengen" zegt Manuel en we lachen. "Wauw deze zijn prachtig" zegt ze en haalt een paar oorbellen uit het doosje. "En we hebben ook cadeau's voor de andere kinderen van Marilou en Ross, maar die heeft Jayden" zegt Kylian. Ik knik. "Doe ze aan mam" zegt Naomi vrolijk en de 2 gaan naar de badkamer. "Hoe was het op het gala?" Vraag ik mijn zoons en we gaan zitten. "Goed. We hebben veel mensen ontmoet. Ik heb gepraat met de toekomstige Alfa van de Knight Fighters pack" zegt Kylian. "Dat is goed jongens. Dat is een hele belangrijke roedel in Duitsland" zeg ik. "Ik heb een praatje gemaakt met de toekomstige Luna van de Heavens pack" zegt Manuel. "Die roedel heeft alleen maar vrouwen" grijnst hij. "Hou ze te vriend jongen. Die roedel is heel geliefd in België en heeft veel roedels als vrienden" waarschuw ik hem. "Dat komt wel goed pap" zegt Kylian en ik geloof hem. "Verder nog iets bijzonders gebeurt?" Vraag ik. "Nee, maar als het niet erg is ga ik naar mijn mate. Ik heb haar gemist" zegt Kylian en staat op. "Doe het met bescherming" zegt Manuel en Kylian gooit een boek naar hem die ik vang. "Zorg niet weer dat je een blauwtje loopt" grijnst Kylian en loopt weg. "Een blauwtje?" Grijns ik. Manuel kijkt wat ongemakkelijk naar beneden. "Op het gala heb ik geprobeerd een move te maken op een mensen meisje, maar een vriend van haar kwam er aan. Ik dacht dat dat haar vriendje was, maar hij bleek dus gay te zijn en hij vond me nog al leuk" ik lach luid. "Ja, je bent ook knap jongen" lach ik en hij kijkt ongemakkelijk weg. Ik lach nog harder en geef hem een schouderklopje. "Ga jij nou maar je mate zoeken en niet meer op jacht" zeg ik en sta op. "En nu naar beneden. We gaan zo weer trainen" zeg ik. "Pap kom op. Ik ben net thuis" zegt hij. "Dus? Ik vecht toch ook al ik moe ben" hij zucht en staat op. "Over 10 minuten beneden" zeg ik en hij gaat naar zijn kamer om zich om te kleden. "Gun die jongen wat rust Matthew" zegt Ariel. "Na de training" ze schud lachend haar hoofd. "Laat mijn jongen heel alsjeblieft" zegt ze en geeft me een kus voor ze weg loopt. "Papa ik met de meiden cupcakes maken" zegt ze. "Veel plezier schat" glimlach ik en geef haar een knuffel. Ze loopt vrolijk weg en ik kijk haar na. Ik hou er van om vader te zijn.

Kylian Jacob Anderson ~ 20 jaarNick Bateman

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Kylian Jacob Anderson ~ 20 jaar
Nick Bateman

Manuel Antoni Anderson ~ 17 jaarCarini Enzo

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Manuel Antoni Anderson ~ 17 jaar
Carini Enzo

Naomi Rosalie Anderson ~ 15 jaar Sophi Knight

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Naomi Rosalie Anderson ~ 15 jaar
Sophi Knight

De Uitverkorene 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu