הוצאתי את המזוודה השחורה שלי ממתחת למיטה שלי, והוצאתי ממנה את מעט הבגדים שלי שנשארו בה, כדי שאביאור יוכל להשתמש בה.
״אני נשבע שאני יכול להכניס אותך לתוך המזוודה הזאת,״ אביאור ציין ונעמד לידי.
גילגלתי עיניים בגיחוך, ונאנחתי בייאוש.
״אל תהיה טיפש״ אמרתי, ויכולתי להרגיש שהוא מסתכל עלי, הסתכלתי עליו בחזרה והוא חייך.
״רוצה לנסות?״ הוא שאל בחיוך קטן כשהוא מרים את הגבה שלו, צחקתי והנדתי בראשי.
״שלא תעז,״ מלמלתי בחיוך, כשהוא נעמד מאחורי וחיבק אותי.
״אני אתגעגע אלייך,״ הוא מלמל, ונישק את קודקוד הראש שלי.
״אני יודעת.״ קבעתי בחיוך, והוא צחק.
״תראי אותך, מתחילה להיות סנובית ולעוף על עצמך,״ הוא מלמל בחיוך.
צחקתי והוא התיישב על המיטה שלי, כשהוא מושיב אותי עליו,
״תיזהרי לך למצוא לך מישהו כשאני לא אהיה פה, הבנת?״ הוא שאל באיום, ונשכתי את פנים הלחי שלי כדי לא לחייך.
כרכתי את היידים שלי סביב הצוואר שלו, והסתכלתי עליו בשעשוע וציפייה,
״מה יקרה אם אני אמצא מישהו?״ שאלתי בהתגרות, וכל הציניות נעלמה מהעיניים שלו, ונותרתי עם כעס.
״אני אשבור לו את הצוואר,״ הוא אמר בכעס, וצמרמורת קלה עברה בי, רק מלדמיין את זה.
״אני נשבע לך בר, אל תנסי-״
״כולה צחקתי, תירגע״ אמרתי בייאוש כשהקול שלו עלה, והוא גילגל עיניים.
״אז אם כבר מעצבנים אחד את השני,״ הוא מלמל, והסתכלתי עליו בחצי חיוך ושיחקתי עם השרשרת שלו,
״מה יקרה אם אני אמצא מישהי?״ הוא שאל, והעיניים שלי הצטמצמו בטיפה כעס והרבה פחד, מה אם הוא באמת ימצא מישהי?
כי בתאכלס, אני והוא שונים. אני לא מתביישת להגיד שאני הרבה יותר נאמנה ממנו, אני בחיים לא אוכל לבגוד בו.
הוא לעומת זאת, לא שאני מזלזלת בו, אבל יש לו עבר וחתיכת עבר רציני ביותר.
״מה נהיית שקטה?״ הוא שאל, והזיז את השיער שלי מהפנים שלי.
״אני גם אשבור לה את הצוואר,״ אמרתי בחיוך, והוא פרץ בצחוק.
״מה מצחיק אותך חתיכת אידיוט?״ שאלתי בכעס, בזמן שהוא צחק ונשכב כל המיטה, גורם לי כמעט ליפול, כי טכנית אני על הרגליים שלו.
״אני מדמיין אותך,״ הוא אמר והמשיך לצחוק,
״מנסה לשבור צוואר של מישהו, או מישהי לייתר דיוק״ הוא הוסיף, וקמתי ממנו והתיישבתי לידו על המיטה.
YOU ARE READING
חלומות גדולים
Romanceבר גרין, נערה בת 16 בכיתה י׳, מחיפה. בשנה אחת, הכל קורה לה, אבא שלה נפטר, היא עוברת בית ספר, ובנוסף עיר. בר עוברת לגור בנתניה, עם אימה אוסי, ואחותה שירה בת ה4. לבר גרין יש חלומות גדולים, היא חולמת להיות דוגמנית וסופרת. הדבר היחיד שמפריד בינה לבין...