פרק 59.

10.8K 592 79
                                    

״את נראת כמו 10 אלף לייק באינסטגרם דהלה״

-רון נשר.

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

-נקודת מבט בר-

ליאת התקרבה לשולחן שישבנו בו וקפצתי עלייה בחיבוק.
״את מהממת״ היא אמרה.
חייכתי מובכת ומשכתי אותה לכיוון אביאור, ״אביאור זו ליאת״ הצגתי אותה.

הם חייכו אחד לשני והוא חזר לדבר עם חברים שלו, היא התיישבה בכיסא לידי והסתכלה עלי.

״הכל בסדר?״ שאלתי והיא הינהנה.

״נחמד לראות אותך עם אביאור ולא רק בתמונות״ היא אמרה וחייכתי.

אביאור מסר את הסיגריה לחבר שלו ונעמד מאחוריי כשהוא מניח נשיקות קלות על הלחי שלי.
יכולתי לראות שליאת טיפה מובכת.

״אני יוצא שניה לבחוץ לדבר עם יוסי, אני כבר בא״ הוא מלמל לאוזן שלי והינהנתי בחיוך.

״שמרי לי על הילדה, אני כבר חוזר״ הוא אמר לליאת ונישק את הראש שלי.
היא חייכה והוא יצא מלווה באחד מהחברים שלו, ״חמוד״ היא מילמלה.

״אי אפשר לשמוע פה כלום״ היא צעקה.
״בואי איתי לשירותים?״ צעקתי והיא הינהנה.

ירדתי מהכיסא ולקחתי את התיק שלי איתי, נדחפנו בין האנשים לכיוון השירותים.
נכנסנו יחד וחוץ מבחורה אחת השירותים היו ריקים לגמרי, היא סידרה את האודם שלה ויצאה. הנחתי את התיק על הברזל של הברז כדי שלא ירטב וליאת סגרה את הדלת.

הרטבתי מעט חתיכת נייר וניקיתי את השחור שנמרח לי מהמסקרה מתחת לעיניים ותיקנתי עם מעט פודרה.
מרחתי מעט אודם אדום וליאת הניחה את היד שלה על היד שלי כשהחזרתי את האודם לתיק שלי, הסתכלתי עליה מבולבלת והיא הדפה אותי בעדינות לכיוון הקיר.

״מה את עושה?״ מלמלתי מובכת.
״מה שאני מרגישה״ היא אמרה בחצי חיוך והתקרבה אלי.
מה לעזעזאל היא עושה?
היא סגרה את העיניים שלה והתקרבה אלי יותר, אמאלה.
המבוכה הכתה בי ואני בטוחה שנראתי כמו עגבנייה, השפתיים שלה התקרבו לשלי.

״ליאת,״ צעקתי במבוכה כשהיא כמעט נישקה אותי וזזתי ממנה במהירות, היא פתחה את העיניים והסתכלה עלי מופתעת.

״מה את עושה? מה עובר עלייך?״ שאלתי בשקט וקבוצת בנות נכנסה יחד לשירותים.

לקחתי את התיק שלי ונעמדתי בצד, מחכה שיסיימו ויצאו.
הן יצאו לאחר חמש דקות וסגרתי שוב את הדלת, ליאת הסתכלה עלי במבוכה והתנצלה.

חלומות גדוליםWhere stories live. Discover now