פרק 50.

14.7K 834 200
                                    

סידרתי את התיק שלי על הכתף והתיישבתי על הספסל מחוץ לבית הספר, וחיכיתי לאביאור.

התעסקתי בציפורניים שלי בשקט, עד שהרגשתי צל מעלי.

הרמתי את הראש, והעיניים שלי פגשו במבט הרציני של אבי, לזה לא ציפיתי.

"מה אתה עושה פה?" שאלתי בשקט והוא התיישב לידי.

"אני לא יודע מה קורה פה, אבל אני יודע שאת לא הבת שלי" הוא מלמל, וכיווצתי את הגבות שלי בבילבול. מה הוא רוצה ממני?

"אוקי. אז למה אתה פה?" שאלתי.

"אביאור. הוא לא עונה לי בפלאפון, והוא לא מסכים לדבר עם אמא שלו לגביי" הוא אמר בתיסכול, והצמדתי את השפתיים שלי בחוסר נוחות.

מה שקורה בינו לבין אביאור זה עניינם, אם אביאור לא סיפר לי על זה, אז כנראה שהוא לא רוצה שאני אדע על זה, אין לי כוח לחפור בנושא הזה ולגרום לריב עם אביאור.

"מה אתה רוצה ממני? זה בעיה שלכם" מלמלתי, והוא הסתכל עלי מבולבל.

"מה זאת אומרת? ברור שאת קשורה, אני צריך שהוא ידבר איתי. אתם הילדים שלי" הוא אמר בכעס, והעיניים שלי נפערו בבהלה. עדיין עושה לי בחילה לשמוע את זה.

"הוא. הוא הילד שלך, אבא שלי נפטר. הוא היה האבא האמיתי שלי, להזכיר לך" תיקנתי אותו בחוצפה, והוא הינהן בשקט.

"במשך שנים הייתי בטוח ששניכם הילדים שלי, את מבינה למה קצת קשה לי-"

"אבי, אני לא יכולה לעזור לך. זה בחירה של אביאור אם לדבר איתך או לא. אני לא רוצה להיכנס בין שניכם" קטעתי אותו בקול חלש, והוא הנהן בייאוש.

״את לא רוצה בשביל אביאור קשר כמו שהיה לך עם אבא שלך?״ הוא שאל, והשפלתי את המבט שלי.

״מה אתה עושה פה?״ שמעתי את הקול הגברי והצרוד של אביאור מאחוריי, המבט של אבי הורם אליו והסתוובבתי אליו גם.

״אני בדיוק הולך, אביאור״ אבי אמר וקם מהספסל, לא לפני שהוא מסתכל עלי שוב.

״סע,״ אביאור מלמל לכיוונו, והסתכלתי על אביאור בכעס.

״מה הקטע שלך?״ שאלתי בשקט, וקמתי מהספסל. כשאבי התקדם לכיוון החניון,

״איזה קטע?״ הוא שאל בשעשוע.

״אתה מדבר אליו, כאילו הוא חתיכת זבל. הוא אבא שלך״ מלמלתי, והוא גילגל עיניים.

״גם כן אבא,״ הוא מלמל לעצמו והדליק את הסיגריה שהייתה לו ביד.

״בואי נלך״ הוא אמר בגיחוך והרים את התיק של מהספסל כשהוא מתחיל להתקדם לכיוון האוטו.

***

״רוצה לאכול חביתה?״ אביאור שאל, והתיישב על המיטה שלי.
הוא לבוש במכנס טרנינג אפור וחולצה פשוטה ולבנה, והוא כל כך מושך. אלוהים.

חלומות גדוליםWhere stories live. Discover now