פרק 15.

15.6K 924 80
                                    

״אממ, גלידת מסטיק בשבילי ובשבילך?״ יוסי שאל ועזבתי את הפלאפון, ״גם״, אמרתי בחיוך והוא הינהן.
״תודה,״ אמרתי בחיוך כשהוא הביא לי את הגלידה שלי והתיישב מולי, ״אז מה עכשיו, זה דייט?״ הוא שאל בציניות, וגילגלתי עיניים.
״תספר לי״ ביקשתי ממנו, והוא נאנח.
״היא ביקשה מחבר שלי למכור לה חומר,״
״הוא מכר?״, קטעתי אותו בחוצפה והוא הניד בראשו לשלילה.
״את מבינה, אף אחד עם ביצים לא ימכור לה, כי הם יודעים שאני אהרוג אותם״ הוא הסביר, והינהנתי מופתעת, אני שונאת אלימות.
״אז אתה רוצה שאני אדבר איתה?״ שאלתי, והוא הניד בראשו לשלילה, ״לא לא מה פתאום, מאיפה הבאת תרעיון הזה?״ הוא שאל בשלילה, ומשכתי בכתפיים בחוסר ידע.
״לא יודעת, סיפרת לי אז חשבתי שאתה רוצה שאני אדבר איתה״, הסברתי והוא היה עסוק בגלידה שלו כמו ילד קטן, ״סתם רציתי לספר לך כדי שתשימי עלייה עין, זהו״ הוא אמר, והינהנתי.
כל אחד אכל את הגלידה שלו בשקט, לא שקט מביך להפך, אני דווקא מחבבת את יוסי.
״תגידי,״ הוא אמר, והרמתי את הראש כדי להסתכל עליו, ״מה הקטע עם איתי? את מחבבת אותו?״ הוא שאל, ומשכתי בכפתיים שלי,
״אני חושבת שכן,״ אמרתי, והוא הינהן.
״ואותי את לא מחבבת?״ הוא שאל בחצי חיוך, וחייכתי בחזרה, ״ברור שאני מחבבת אותך״ אמרתי בחיוך, ״אבל, איתך זה שונה״ הוספתי והוא גיחך.
״אני מחבב אותך, בצורה שאת מחבבת את איתי״ הוא אמר בביטחון ובלעתי את הרוק שלי, ״למה? אתה אפילו לא מכיר אותי כל כך״, אמרתי והוא זרק את הכוס של הגלידה לפח, מפני שסיים אותה.
״אני יודע מה שאני צריך לדעת, וזה מספיק לי״ הוא אמר בכנות, והמבטים שלנו הצטלבו, ״הזמנתי אותך לפה, בתור ידיד״ אמרתי והוא צחק.
״אני יודע, תאמיני לי שאני יודע״ הוא אמר, ונאנחתי.
״עכשיו אני מרגישה רע״ אמרתי בכנות. ובאמת הרגשתי רע עם העובדה שאני סוג של פוגעת בו, אני לא ממש מכירה אותו אבל ממה שהכרתי, מגיע לו מישהי שתאהב אותו.
הוא צחק, ונשען לכיווני, הוא שם את היד שלו על הלחי שלי וחייך אלי, ״אין לך מה להרגיש רע,״ הוא קבע, והורדתי את הראש, כשאני זזה ממנו בעדינות.
הוא הסתכל על השעון שלו, ״אתה צריך ללכת?״ שאלתי, והוא הינהן. ״קבעתי עם כמה חברים, קבענו ממזמן, תגידי בא לך לבוא איתי?״ הוא שאל במהירות,
״לבוא איתך?״ שאלתי במבט מבולבל, שמסמן לו להסביר לאן.
״סתם איזה זין, מסיבה בבית של אביאור כולם שם באים עם בני זוג, אולי תבואי איתי?״ הוא שאל, ״תחסכי ממני להיות הזין היחידי שם שתמיד בא לבד,״ הוא הוסיף, וצחקתי.
״אתה מקלל הרבה,״ מילמלתי והוא צחק ושם את הכובע נייק השחור שלו, אני חייבת להודות שיוסי חתיך, ״למה אביאור מארגן מסיבה של זוגות?״ שאלתי, והוא צחק.
״לא הבנת נכון, זה רק קורה בבית של אביאור, זה לא אביאור מארגן״ הוא הסביר והסתכלתי עליו עדיין מבולבלת.
״תקשיבי, זה לא מסיבה של זוגות או משהו, פשוט כולם שם באים עם זוגות וחשבתי שתבואי איתי, בתור ידידים כמובן, מה אכפת לך? נרקוד קצת ואז אני אקפיץ אותך חזרה לבית שלך״ הוא ביקש, ונאנחתי.
״אני לא אוהבת מסיבות״ מילמלתי, ״ואני גם לא לבושה כמו שצריך למסיבה״ הוספתי בקטנוניות והוא צחק.
״ובכל זאת את תהיי הכי יפה שם,״ הוא אמר בחיוך, וגילגלתי עיניים כשאני מסמיקה.
בסופו של דבר הוא שיכנע אותי לבוא איתו, הסתכלתי על עצמי במראה של הגלידרייה, הייתי לבושה בג׳ינס בוייפרנד פשוט, הוויאנס בצבע זהב, וטי שרט לבנה.
השיער שלי היה קלוע עדיין בצמה, ופיזרתי אותו.
״נלך?״ יוסי שאל כשהוא סיים לשלם ונתן לי את הקולה שהוא קנה לי, חייכתי אליו והתקדמנו לאוטו שלו.
״תגיד, מה הקטע של אביאור?״ שאלתי, והוא הסתכל עלי מבולבל.
״איזה קטע?״ הוא שאל, והנדתי בראשי, ״יום הוא נחמד, יום לא״, הסברתי והוא נאנח.
״שמעי אביאור כזה, רוצה עצה בקשר אליו?״ הוא שאל, והינהנתי.
״אל תיקשרי אליו יותר מדי ואל תנסי להתחבר איתו, משני סיבות״ הוא אמר ויצא מהחנייה, חגרתי חגורה והסתכלתי עליו, מחכה שימשיך.
״סיבה ראשונה, הוא יפגע בך, סיבה שניה, הוא אף פעם לא נשאר במקום אחד ליותר מדי זמן,״ הוא אמר, והסתכלתי עליו מבולבלת.
״אתה לא אמור להיות החבר הכי טוב של אביאור?״ שאלתי, והוא הינהן, ״אני החבר הכי טוב שלו, בגלל זה אני אומר את זה,״ הוא הסביר, והמשיך לנהוג.
הגענו לבית של אביאור אחרי 20 דקות בגלל שהיו פקקים, יוסי אמר שלום לחברים שלו, ואני בנתיים השתעממתי.
(תפעילו את השיר למעלה- זה מוסיף לאווירה)
״בואי לרקוד,״ יוסי ביקש, והנדתי בראשי לשלילה, ״לא נראה לי,״ אמרתי בחיוך והוא תפס את היד שלי, הסתכלתי עליו מופתעת והוא צחק, ״פשוט תזרמי עם המוזיקה,״ הוא ביקש, וצחקתי בזמן שהוא ניסה להזיז אותי בכוח.
הוא הצמיד אותי אליו ורקדנו יחד, הוא לא הפסיק להצחיק אותי כל הזמן הזה ולא פספס רגע אחד כדי ללמד אותי תנועות חדשות והאמת היא שממש נהנתי,
יוסי נראה כאילו הוא יצא מקליפ היפ הופ ביוטיוב וזה הצחיק אותי.
אבל נהנתי לרקוד איתו, זה לא שאני לא יודעת לרקוד, אני יודעת לרקוד. זה פשוט שאני ביישנית, אז רוב הזמן אם אני רוקדת זה רק שאני לבד, או כשאני עם קורל ושאר החברות שלי במועודנים, וזה רק כי אני איתן.
אבל אני שמחה שבאתי איתו, כי מזמן לא נהנתי ככה.
״את רוקדת יפה,״ יוסי צעק לי דרך המוזיקה וחייכתי אליו בתגובה.

חלומות גדוליםWhere stories live. Discover now