פרק 37- חלק ב׳.

12.7K 763 146
                                    

״לג בעומר הגיע מוקדם השנה״ יוסי צעק בהתלהבות וקפץ במקום שלו, פרצתי בצחוק והמשכנו לשפוך את הגלונים של דלק סביב המסעדה של אבי.

שנינו לבשנו מסיכה, ובגדים ארוכים כדי שלא יזהו אותנו במצלמות לפי הקעקועים או משהו כזה.

״שנתחיל?״ שאלתי יוסי, שחייך בשמחה. ״התגעגעתי לימים האלה, שאנחנו עושים שטויות ביחד״ הוא אמר, והניח את היד שלו על הכתף שלי.

עמדנו מול המסעדה, שהייתה מוקפת בדלק ששפכנו, ״גם אני, אחי״ אמרתי בכנות, השעה הייתה 4 וחצי בלילה, והרחוב היה שקט מאנשים, אף אחד לא מעז להסתובב פה בשעות האלה.

יוסי הוציא קופסת גפרורים, והדליק גפרור אחד, כשהוא מושיט לי את הקופסה ואני עושה כמוהו, הדלקתי גפרור, ואני ויוסי הסתכלנו אחד על השני בחיוך.

זרקנו ביחד את הגפרורים, ובתוך שניה המקום נדלק.

״שנרוץ?״ יוסי שאל בחיוך, וצחקתי. התחלנו לרוץ כמו מטורפים, עד שהגענו לרחוב השני, וידאתי שאין אנשים ועלינו לאוטו שלי, ותוך שניה נעלמנו משם.

הורדנו את המסכות, ולאחר מכן את הג׳קט.

״ואי חייב ללכת לדפוק תראש עכשיו״ יוסי אמר, והינהנתי.
קנינו בקבוק וודקה ונסענו למקלט, את שאר הלילה העברנו בשתייה, ואז נרדמנו.

-נקודת מבט בר-

״איך את מרגישה?״ ליאן שאלה, כשירדנו ביחד לשכונה שלי.
עדיין לא הרגשתי הכי טוב, אבל זה היה שיפור משמעותי ביותר.

״הרבה יותר טוב״ אמרתי בחיוך.

״זה בזכות הגלידה שלי״ היא קבעה בגאווה, וגיכחתי.

״או בזכות המרק שאביאור הכין לי״ תיקנתי אותה בחיוך מתוק, והיא גיכחה בזילזול.

״ממש לא״ היא אמרה בהתגרות, וצחקתי.

״את לא מבינה מה יש לי לספר לך״ היא אמרה, והסתכלתי עלייה במבט שואל,

״מה קרה?״ שאלתי.

״שרפו לאבי את המסעדה שלו, למזלו של אבי הגיעו מכבי אש במהירות אז זה לא נשרף עד כדי כך, זה בעיקר מבחוץ״ היא אמרה, והסתכלתי עלייה המומה.

״את רצינית איתי?״ שאלתי, והיא הינהנה.

״כל האיזור היה משטרות ובלאגן אחד גדול״ היא מילמלה, ולא ממש השקעתי מחשבה במה שהיא אמרה.

כל הגוף שלי כאב, כי ידעתי שאביאור קשור לזה, פשוט ידעתי.
׳יש לך מקום אש׳, זה מה שאביאור אמר לאבי באותו יום שהוא סילק אותו מהמסעדה.

זה היה אזהרה, אני יודעת את זה בוודאות, ולא רק אני יודעת את זה, אני בטוחה שגם אבי הבין את זה.

חלומות גדוליםWhere stories live. Discover now