פרק 43.

13.4K 816 119
                                    

התיישבנו על הספסל מחוץ לבית של אביאור, השעה הייתה 8 בבוקר.
הוא הדליק סיגריה חדשה ועישן אותה בשקט, בזמן שאני הייתי בפלאפון.

״אני רעבה״ הודעתי לאביאור, שזו די אשמתי שלא נשארנו בבית שלו.
פשוט אמא שלו חזרה הביתה, ולא רציתי להישאר שם.

״מה את רוצה לאכול?״ אביאור שאל, והכנסתי את הפלאפון שלי לכיס של הג׳קט של אביאור שלבשתי.

״סלט ירקות, וביצת עין עם לחם לבן ומיץ תפוזים״ קבעתי. ואביאור הסתכל עלי והתחיל לצחוק.

״עוד משהו?״ הוא שאל, וצחקתי. ״סתם, לא יודעת מה שיש״ מלמלתי, ואביאור שם את היד שלו סביבי ונישק את הראש שלי.

״אם זה מה שבא לך לאכול, נמצא מקום שיכין לך את זה״ הוא קבע, ונעמד.

הוא הושיט לי את היד שלו, והקים אותי ברגע שאחזתי בה.
הוא הצמיד אותי אליו, וכרך את הידיים המחוספסות שלו על המותניים שלי, ברכושניות שכבר הייתי רגילה אלייה.

״תגידי שאת אוהבת אותי״ הוא ביקש.

השפתיים שלי התעקלו לחצי חיוך, ונשכתי את פנים הלחי שלי, מנסה לא לחייך כמו מטורפת.

״אני אוהבת אותך״ קבעתי בחיוך.

אביאור הניח נשיקות קלות על המצח שלי, הניח את היד שלו על העורף שלי, ״וואלה לא עושה לי כלום לשמוע אותך אומרת את זה״ הוא מילמל בחיוך, ודחפתי אותו ממני.

הוא צחק, ונתתי לו מכה בבטן, שכנראה כאבה יותר לי מאשר לו.

״טיפש, תמות״ מלמלתי, והוא פרץ בצחוק, והתאפקתי לא לצחוק גם.
יש לו את הצחוק הכי יפה בעולם הזה.

הוא משך אותי אליו בחזרה, ונישק את הצוואר שלי,

״מתי את נוסעת?״ הוא שאל.

״עוד מעט, יש לי אוטובוס כל שלוש שעות, אז אני רוצה להספיק לזה של הבוקר״ אמרתי, והוא הינהן.

״ואולי תישארי?״ הוא שאל, והנדתי בראשי.

״לא, זה לא רעיון טוב״ מלמלתי, ״גם רציתי לדבר עם אמא שלי ולא הספקתי, אז אני מעדיפה ללכת עכשיו לדבר איתה ולנסוע״ הוספתי, והוא נאנח.

״לבוא איתך?״ הוא שאל, והנדתי בראשי.

״לא רעיון טוב,״ אמרתי בחיוך מתנצל, ונישקתי את הלחי שלו.

-נקודת מבט אביאור-

״אני אדבר איתך כשאני אגיע לתחנה״ היא אמרה בחיוך, ופתחה את הדלת של האוטו,

״למה שתסעי באוטובוס? אני אקח אותך לשם״ אמרתי בחיוך, והיא נאנחה,

״לא, כי אחרי זה אתה תופיע שם כל פעם שקצת תתגעגע״ היא אמרה בחצי חיוך, והסתכלתי עליה כשהיא סידרה את השיער שלה, הדבר הכי יפה בעולם והיא רק שלי.

חלומות גדוליםWhere stories live. Discover now