פרק 58.

11.2K 649 102
                                    

אביאור הסתכל עלי בחיוך קטן ונשען על הכיסא שלי בזמן שסגרתי את החצאית ג׳ינס שלי.
הוא שילב את היידים שלו יחד וגרם לכל השרירים שלו לבלוט.
אין מילים בפי לתאר כמה מושך הוא, זה פשוט לא ניתן לתיאור.

״את הבחורה הכי יפה שראיתי אי פעם״ הוא אמר בחיוך.

״אני בטוחה שראית הרבה יותר יפות״ מלמלתי.

״בשיא הרצינות בר, אני נשבע, בחיים לא ראיתי בחורה יפה כמוך״ הוא אמר ברצינות ושקעתי בעיינים שלו.

״תודה״ אמרתי בחיוך והוא צחק.
הוא נעמד מול המראה ופתח שני כפתורים בחולצה הלבנה שלו, הסתכלתי עליו וחייכתי לעצמי.
כמה ביטחון, כריזמה וסקס אפיל יש לבחור הזה, אני מזועזעת מרוב אהבה.

״את כל כך יפה, אני מת״ הוא מלמל והפיל את עצמו על המיטה שלי, צחקתי ופיזרתי את השיער שלי.

״תגזים, כולה חצאית וגופייה״ מלמלתי והוא נשך את השפתיים שלו.

״את הכי יפה ככה״ הוא אמר בביטחון, הסמקתי והעברתי מבט על עצמי במראה.
לבשתי חצאית ג׳ינס קצרה ורגילה, גופייה לבנה עם תחרה, וסנדליים בצבע גוף ותיק צד של שאנל בצבע תואם לנעלי עקב של לואי ויטון שאביאור קנה לי.

אני עדיין לא מעקלת שהוא קנה לי עקבים של לואי ויטון.

הסתכלתי על אביאור שבדיוק הדליק סיגריה ליד החלון, האמת היא שדי תיאמנו בגדים, הוא לבש ג׳ינס רגיל וחולצה מכופתרת לבנה עם נעלי ספורט לבנות של לה קוק או משהו.

״שנצא?״ הוא שאל והחזיר את הסיגריות לכיס האחורי של הג׳ינס.

״אני רק אשים בושם״ מלמלתי.

התזתי מעט מהאליאן שלי והנחתי אותו בחזרה, לקחתי את הפלאפון שלי ויצאתי אחרי אביאור.

הוא פתח לי את הדלת של האוטו וחייכתי בתגובה. אביאור נכנס גם הוא והחל לנהוג לכיוון המועדון שבו קבע להיפגש עם החברים שלו, היה לי משהו כמו חצי שעה לנצל, אז ניצלתי את הנסיעה לטובת העלאת סטורי לאינסטגרם וצילומי בומרנג.

בדרך כלל לא אהבתי לצאת למועודונים אבל די רציתי לשנות קצת את השיגרה ואביאור רצה לפגוש את החברים שלו, שאותם אני בכלל לא אוהבת. כל המושפעים של האזור שרק מחפשים בעיות וצרות ואוהבים להרגיש שהם מעל החוק ומעל כולם.

תמיד אביאור היה הופך לזה שעושה הכי הרבה צרות כשהוא איתם, לא שברגיל הוא מלאך בשמיי הארץ.
אבל איתם זה כאילו הם עוד יותר עודדו אחד את השני להיות יותר מופרעים ובעייתים, אז זו עוד סיבה שאני מצטרפת אליהם, להשגיח שאביאור לא נסחף מידי.

חלומות גדוליםWhere stories live. Discover now