פרק 41.

12.7K 778 112
                                    

״התגעגעת אליי?״ לירז שאלה, המשכתי להסתכל עליה מופתעת עד שהיא פרצה בצחוק ומשכה אותי לחיבוק.

״יש לי עוד הפתעה בשבילך״ היא מילמלה, וניתקה את החיבוק המקסים שלנו. הסתכלתי עליה עדיין מופתעת.

״טוב צאי מההלם״ היא אמרה בכעס, ופרצתי בצחוק. כשאני מושכת אותה לחיבוק, שוב.

״רגע, יש לי עוד הפתעה״ היא אמרה בחיוך.

״בואו,״ היא צעקה, והסתכלתי עליה במבט שואל.

סובבתי את הראש ושירה רצה לכיווני וירוס עשתה לי שלום.

שירה קפצה עלי בחיבוק, והרמתי אותה כשאני מחבקת אותה הכי חזק שאפשר.

כל כך התגעגעתי אלייה, נישקתי את הפנים שלה, והיא צחקה.

״התגעגעתי אלייך, ברבור״ היא מילמלה והסתכלתי עלייה בחיוך,
״גם אני התגעגעתי אלייך, נסיכה שלי״ מלמלתי, והמשכתי לנשק אותה.

לירז וירוס הסתכלו עלי בחיוך, וחייכתי בחזרה.

״לכי תגידי שלום לסבתא״ אמרתי לשירה, והיא נכנסה לבפנים.

חיבקתי את ירוס, למרות שלא ראיתי אותה מלא זמן, ולא כל כך הבנתי לאן היא נעלמה, אבל הערכתי את זה שהיא באה, וגם זה שלירז באה, גם איתה לא דיברתי כל כך בזמן האחרון.

״מה אתן עושות פה?״ שאלתי בחיוך.

״נתחיל בזה שירוס התקשרה אלי, אז ירוס תסביר״ לירז אמרה, וירוס גיכחה.

״סבבה, אבל אפשר להיכנס? אני מאתיופיה, אני לא מסתדרת טוב עם קור״ היא מילמלה, ואני ולירז פרצנו בצחוק.

מזגתי לשתיהן כוס תה, בזמן שסבתא שלי לקחה את שירה לחממה, ונתנה לנו קצת זמן לדבר.

״נעלמת, ואז אביאור אמר לי שקרה משהו והלכת לאיזה תקופה, אז הלכתי אלייך הביתה ואמא שלך נתנה לי את הכתובת, והציעה שאני אקח את שירה איתי, ועל הדרך את לירז״ ירוס הסבירה, וחייכתי.

״תודה ששמת לב, ירוס, למרות שלא דיברנו הרבה זמן״ מלמלתי, והיא חייכה.

״די באשמתי״ ירוס אמרה בחיוך, וחיבקתי אותה.

״תודה שבאת, ושהבאת את שירה ולירז גם, זה לא מובן מאליו שתעשי את כל הנסיעה הזאת לפה רק בשבילי, תודה״ הודיתי לה בחיוך, והיא גילגלה עיניים וצחקה.

״די תפסיקי, עשיתי את זה כי לא משנה כמה זמן יעבור, תמיד תהיי חברה שלי״ היא אמרה בחיוך.

״עכשיו גברת, תספרי לנו מה קרה״ לירז אמרה בחיוך.

״אני לא רוצה לדבר על זה״ מלמלתי, והן הסתכלו עלי מסוקרנות.

חלומות גדוליםWhere stories live. Discover now