-נקודת מבט אביאור-
״מה הקטע עם בר?״ יוסי שאל בכעס, כשהוא נכנס לבית שלי.
״דבר ראשון, אמא שלי בחדר שלה אז תוריד תקול שלך,״ סיננתי בשקט, והוא הינהן.
״דבר שני, אין כלום״ הוספתי בחיוך מרוצה, והוא נאנח בכעס.
״אז לא הרבצת לחבר שלה?״ הוא שאל.
״אה, כן הרבצתי לו״ אמרתי בחיוך, והתיישבתי על הספה, כשהוא עדיין עומד מולי.
שקוף שהוא מאוהב בילדה הזאת, כמעט כמו שאני מאוהב בעצמי, זה אומר הרבה.
עצוב שהיא לא שמה עליו, ובחיים גם לא תשים עליו. ״בא לך עלייה?״ הוא שאל וגילגלתי עיניים.
״היא לא הטעם שלי, אתה מכיר אותי״ אמרתי בביטחון, וזה היה נכון, היא בדיוק ההפך הגמור מהטעם שלי.
כלום בה לא מושך אותי. ״תעשה לי טובה, היא הטעם של כולם, הילדה הזאת כמו טעם נרכש, בהתחלה אתה לא אוהב, ואז מתרגל, ואז מכור לזה״ הוא אמר בעצבים, והתיישב על הספה מולי.
״אתה משועמם״ אמרתי בגיחוך, והוא לעומתי היה רציני במאה אחוז.
״אביאור, את האמת״ הוא ביקש, ונאנחתי.
״היא לא הטעם שלי, הסיבה היחידה שהרבצתי לבן זונה זה כי היה לנו מתח מפעם, וגם שאלתי משהו, והוא ענה לא יפה, זהו״ אמרתי בשיעמום.
״אז שברת לו תאף כי הוא ענה לא יפה?״ יוסי שאל בגיחוך, והינהנתי.
״מה שאלת אותו?״ הוא שאל, וחייכתי אליו בשעשוע.
״מה השעה, כי נגמרה לי הבטריה״ הסברתי, והוא הסתכל עלי בספק.
״לא מאמין לך״ הוא אמר, ופה כבר התחלתי להתעצבן.
״חאלס יבן זונה, מה אני בחקירה?״ שאלתי בעצבים, והוא נאנח.
״אני אוהב אותה אביאור,״ הוא אמר, ומשהו בי כעס לשמוע את זה, הוא לא יכול לאהוב אותה. הוא לא פאקינג מכיר אותה.
״מה יש לך לאהוב? אתם בקושי מכירים״ אמרתי בחוסר נוחות, והוא נאנח והתמקם על הספה.
״אני יודע מה שאני צריך לדעת, היא מושלמת היא חמודה, מצחיקה, והיא בול הטעם שלי גם חיצונית וגם פנימית״ הוא אמר, ואם היה לי לב, אז אני בטוח שאיבדתי אותו הרגע.
״ולמי שהיא תרצה אותך? אתה עבריין, אתה לא חושב שמגיע לה ושהיא יכולה להשיג מישהו פי אלף יותר טוב ממך, היא יכולה, אז עדיף שתוותר על החלום ההזוי הזה שאי פעם תהיו ביחד״ אמרתי בכעס, וראיתי את הכאב בעיניים שלו.
האמת שלא הרגשתי רע עם זה, זה האמת, ואני לא צריך להרגיש רע כשאני אומר אותה.
״למה אתה בן זונה?״ הוא שאל, ומשכתי בכתפיי תוך כדי שאני מדליק סיגריה.
״מי אתה מעדיף שיגיד לך את זה אני או היא?״ שאלתי.
״היא כל כך יפה ו-״
״יופי זה דבר זמני״ אמרתי בקטיעה, והוא הסתכל עלי וגילגל עיניים.
הפלאפון שלי רטט, והוצאתי אותו מהכיס של הג׳ינס.
״אני יכולה לבוא?״
ההודעה הייתה מאותה בחורה מהבוקר, קוראים לה שירז והיא יותר גדולה ממני, בעצם היא ממש הרבה יותר גדולה ממני היא בסביבות גיל השלושים, אבל לא נראת יום מעל גיל עשרים וארבע.
״תלוי, מה את לובשת?״ שלחתי בחזרה, והיא התנתקה. ולאחר חמש שניות שלחה תמונה, הורדתי את התמונה והשפתיים שלי עלו לחיוך כשהיא הפסיקה להיות מטושטשת והציגה אותה בהלבשה תחתונה.
״מה גורם לך לחייך?״ יוסי שאל, וזרקתי אליו את הפלאפון, הוא חייך ותפס את העורף שלו, ״שווה,״ הוא מילמל וזרק לי אותו בחזרה.
״נשים כמוה צריכות כוח,״ מילמלתי, ״שום דבר לא הולך איתה בעדינות ורוך, אם אתה לא בן זונה איתה היא לא תעריך אותה, כולל את החברה הקטנה שלך״ הוספתי והוא הסתכל עלי בפליאה.
״מה זו הבטן הקטנה הזאת? הפסקת להתאמן?״ שלחתי לה וגיכחתי.
״אחי הגזמת, בר לא כזאת היא בחיים לא תשלח לאף אחד תמונות כאלה, היא מעריכה את עצמה, לא כמו הבנות שאתה רגיל אליהן״ הוא אמר, והתעלמתי ממנו,
״בן זונה, בוא אלי בעלי מחוץ לבית״ היא ביקשה עם סמיילי קורץ, וגילגלתי עיניים.
״את חושבת שאת שווה את הדלק עד אלייך?״ שלחתי.
״רשע, נו״ היא שלחה וגיכחתי, ״לשלוח לה בקשה באינסטגרם?״ הוא שאל, והסתכלתי עליו מבולבל, ״למי?״ שאלתי.
״לבר, מה למי״ הוא אמר בנזיפה, ונאנחתי בייאוש.
כמה הוא יכול לדבר עלייה? לא נמאס לו?
״שמע, אתה נהיית כוסית״ אמרתי בכעס, והוא הסתכל עלי וגילגל עיניים.
״היא אישרה״ הוא אמר אחרי כמה דקות בחיוך מרוצה, התעלמתי ממנו והחזרתי את הפלאפון לכיס.
לקחתי את הסיגרייה שאני בדרך כלל משאיר מאחורי האוזן שלי, והדלקתי אותה.
״אתה סתם אוכל סרטים עלייה,״ אמרתי בעצבנות, והוא התעלם.
YOU ARE READING
חלומות גדולים
Romanceבר גרין, נערה בת 16 בכיתה י׳, מחיפה. בשנה אחת, הכל קורה לה, אבא שלה נפטר, היא עוברת בית ספר, ובנוסף עיר. בר עוברת לגור בנתניה, עם אימה אוסי, ואחותה שירה בת ה4. לבר גרין יש חלומות גדולים, היא חולמת להיות דוגמנית וסופרת. הדבר היחיד שמפריד בינה לבין...