פרק 32.

15.7K 907 114
                                    




נשכבתי בייאוש על המיטה היוקרתית בסוויטה שקיבלתי. אני לא מאמינה שזה היום האחרון שלי פה. הסתכלתי על הספה הקטנה שליד המרפסת, כולה מכוסה בבגדים שקיבלתי ובגדי ים, התחלתי לקפל את כל הבגדים שהיו זרוקים על המיטה שלי, וסידרתי אותם בצד.

"מקווה שאת לבושה" שמעתי קול עדין, עם קצת מבטא, והדלת נפתחה על ידי איזבל, אחת מהדוגמניות שהצטלמה איתי בסופו של דבר, התחברנו די מהר, ככה שנתתי לה כרטיס לדלת של החדר למקרה שהיא שוב תריב עם המנהלת שלה.

"כאילו שאם אני לא לבושה זה ימנע ממך להיכנס" אמרתי בחיוך, והיא קפצה על המיטה, והעיפה את הבגדים שסידרתי. נאנחתי בכעס וגלגלתי עיניים. "מיאמור" היא מלמלה בחיוך ונישקה את הלחי שלי. היא הניחה את הראש על הכרית ונאנחה. השיער הבלונדיני המושלם שלה הסתדר בגלים על הכרית, העור שלה זהר, והעיניים הכחולות שלה נצצו, ומדי פעם הגומות שלה הופיעו כשהיא חייכה.

"אני אתגעגע אלייך, איזבל" מלמלתי בחיוך, והיא חייכה בחזרה.

"גם אני בר, אנחנו ניפגש שוב" היא קבעה בחיוך, והיא אפשר עדיין לשמוע מעט מבטא בקול שלה, למרות שהיא כבר 8 שנים בישראל. איזבל היא ללא ספק מודל לחיקוי, עלתה לארץ, למדה שפה חדשה, הוציאה בגרות, ועכשיו היא דוגמנית בין לאומית.

"מתיי תהיי שוב בארץ?" שאלתי בחיוך.

"לא בקרוב מתוקה, אבל אני בטוחה שאחרי שהצילומים האלה יתפרסמו, אני נותנת לך חודש עד שאת שוב בצילומים בחול" היא קבעה בחיוך, וצחקתי.

"את זוכרת מה אמרתי לך?" היא שאלה בפנים מעט רציניות.

"1. לא לסמוך על גברים בתעשייה הזאת, 2.תמיד לדאוג לעצמי, ו3. לא לעשות סמים לעולם" אמרתי בחיוך את שלושת החוקים שלה, והיא ציחקקה.

"יפה שזכרת" היא מלמלה. וניסיתי להתקשר שוב לאביאור. שלא ענה.

"עדיין לא ענה?" איזבל שאלה, ונאנחתי בחצי חיוך, "הוא בטח עסוק" מלמלתי והיא הסתכלה עלי בספק.

"שלחת לו את התמונות?" היא שאלה, והנהנתי. "ועדיין לא ענה?" היא שאלה מופתעת וצחקתי.

"זה לא ככה איזבל, הוא שונה, בגלל זה אני לא מתרגשת שהוא לא עונה" מלמלתי, מנסה לשכנע את עצמי. "מה זאת אומרת שונה?" היא שאלה.

"הוא לא גבר רגיל, הוא קצת בעייתי. הוא בטח הסתבך במשהו ולא יכול לדבר, כבר יומיים" אמרתי בתיסכול.

"אוי לא, מאלה הכי תיזהרי" היא אמרה בדאגה. "אל תדאגי, הוא לא יפגע בי" קבעתי בחיוך.

"הוא יפגע בך, לא פיזית, אבל הוא יפגע בך" היא אמרה בעצב, "בנים מהסוג שלו, תמיד מוצאים דרך לאכזב"


-נקודת מבט אביאור-

"עוד שיחה מבר", יוסי אמר, והנהנתי, מסמן לו ששמעתי אותו. המשכתי להרביץ לשק איגרוף, בזמן שיוסי מתיישב בספה מולי ומסתכל עלי.

חלומות גדוליםWhere stories live. Discover now