Σημερα θα καθισω στο σπιτι. Δεν εχω την ορεξη να με κοροιδεψουν και αλλο. Επισης δεν μπορω να περπατησω για λιγο καιρο. Ευτυχως δεν μου εσπασε το ποδι, απλα το στραμπουληξα. Δεν θα με πςιραξουν οι εφτα απουσιες. Στο σπιτι ειμαι μονοι μου, γιατι ολοι δουλευουν και ο Σωτος ειναι στο σχολειο. Δεν εχουμε μιλησει καθολου απο τοτε που τον ειδα στο παρτυ. Ο καιρος ειναι βροχερος και προτιμω που καθισα σπιτι. Πηρα και τον Στεφανο τηλεφωνο για να χασει καμοια ωρα και να ερθει, αλλα φοβαται. Συνηθισμενο.
Ειπα μηπως θα το εκανε για εμενα, αλλα τσαπα κοπος.Η ωρα ειναι περιπου μια και πρεπει να βρω κατι να κανω. Πριν προλαβω να σκεφτω το κουδουνι χτυπαει. Ποιος ειναι τετοια ωρα; Και το κυριοτερο εγω πως θα κατεβω; Πιανομαι απο τον τοιχο και κατεβαινω αργα αργα καθως το κουδουνι χτυπαει σαν τρελο. Ανοιγω την πορτα και βλεπω τον αδερφο μου. Σοβαρα; Αυτος ηταν;
"Ηλιθιο, τοση ωρα εσυ ησουν;" Του λεω και ερχετε και με περνει μια αγκαλια. Εχω μεινει αναυδη. Εχει να το κανω αυτο το πραγμα απο τα πεντε μας. Ποτε δεν με αγκαλιαζει. Με αφηνει απο την αγκαλια του και καθομαστε στον καναπε. Εκεινος με κοιταει αναστατωμενος, και θελω να τον ρωτησω τι εχει παθει, αλλα μενω σιωπηλη.
"Αντριανα, καταλαβα τι περνας τοσο καιρο. Και συγνωμμη,για αυτο θα σε αλλαξω." Μου λεει και τον κοιταζω περιεργα καθως εκεινος εχει ενα χαζο χαμογελο. Να με αλλαξει; Δηλαδη τι εννοει;
"Σωτηρη, τι εννοεις;"Τον κοιταζω παραξενα και εκεινος μου χαμογελαει πονηρα. Εχει ενα βλεμμα σαν να ονειρευεται και φαινεται να εχει αφαιρεθει.
"Σωτο, ξεκολλα. Τι σκεφτεσαι;" Τον ρωταω με απορια γιατι με εχει ανχωσει. Εκεινος επιστρεφει στην πραγματικοτητα και ερχετε κοντα μου.
"Θες να σε κανω δημοφιλεις;Θα κανω τους παντες να σε ζηλευουν, τι λες;" Με ρωταει καθως μου ψιθυριζει στο αυτι.
Τι;
Θα μπορεσει να το κανει αυτο σε εμενα; Ενα ηλιθιο και μισο οπως με αποκαλουνε ολοι. Δεν νομιζω να μπορεσει να το κανει αυτο. Βεβαια, εχει και μια εμπειρια. Ειναι ομορφος και εκανε και παρεα με αυτους τους ηλιθιους πεντε που αποκαλουν ολοι δημοφιλεις.
"Ε-Ενταξει." Του απανταω διστακτικα.
"Βεβαια, δεν νομιζω να τα καταφερεις." Του συμπληρωνω ξερωντας πως λεω την αληθεια.
"Ολα τα καταφερνω εγω." Μου απανταει δυναμικα και μου χαμογελαει. Ειμαι ταυτοχρονα ανχωμενη και ενθουσιασμενη.
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...