Αντριανα
Η Νεφελη εχει φυγει απο το σπιτι και η ωρα ειναι εντεκα. Βαριεμαι τοσο πολυ να παω σχολειο αυριο και αγχωνομαι για την συναντηση μου με τον Φωτη. Μηπως να του στειλω πως δεν θα ερθω; Χμ,μαλλον θα κανω αυτο. Ουτως ή αλλως, δεν θα ειχα εξηγηση να πω στους γονεις μου αμα με καταλαβαιναν. Αλλα μηπως πρεπει αν το ρισκαρω; Ισως και αν μην με ακουσουν αμα κανω ησυχια. Βγαζω τις πιτζαμες μου και βαζω ενα τζιβ και μια μαυρη μπλουζα. Επειτα,βαζω αθορυβα τα παπουτσια μου. Ο Σωτηρης εχει γυρισει πριν λιγο,οποτε δεν ξερω αμα νυσταζει και εχει κοιμηθει. Το ελπιζω τουλαχιστον.Εκεινη την στιγμη μου ερχετε ενα μηνυμα.
Απο: Φωτακι
Ακυρο τελικα.
Λεει το μηνυμα και νευριασμενη πεταω κατω το κινητο. Η ωρα ειναι παρα πεντε, τωρα βρηκε να μου το ακυρωσει; Θα τον επαιρνα τηλεφωνο για εξηγησεις, αμα δεν κοιμοντουσαν οι γονεις μου. Θα τον ρωτησω αυριο στο σχολειο. Βγαζω δυσανασχετημενη τα ρουχα μου και μπαινω κατω απο το παπλωμα. Τι, δεν μπορουσε τελικα ή δεν ηθελε να με δει; Πραγματικα δεν ξερω. Παω να κλεισω εκεινη την στιγμη το κινητο μου,αλλα ερχετε αλλο ενα μηνυμα απο αυτον.
Απο:Φωτακι
Που εισαι; Ειναι και δεκα.
Τι; Με δουλευει τωρα; Πριν λιγο μου εριξε ακυρο.
Προς:Φωτακι
Δες καλυτερα τα μηνυματα σου. Μου ειπες ακυρο τελικα.
Του στελνω νευριασμενη. Ελπιζω να εγινε καποιο λαθος και να μην εκανε και καλα τον ανηξερο.
Απο:Φωτακι
Τι; Δεν το εστειλα αυτο. Ειμαι 100% σιγουρος. Βγες στο παραθυρο σου να θαυμασω το προσωπο σου απο κατω και τα λεμε αυριο για το τι εγινε τελικα.
Γραψει το μηνυμα και αυτο με παραξενευει. Αλλα ενθουσιαζομαι που ειναι κατω απο το σπιτι μου. Σηκωνομαι βιαστικα απο το κρεβατι μου και ανοιγω το παραθυρο μου. Εκεινος φοραει ενα μπλε τζιν τζακετ και ενα μπλε τζιν. Με χαιρεταει βουβα και τον χαιρεταω και εγω. Χαιρομαι που τον βλεπω εστω και λιγο σημερα. Επειτα,μου δινει ενα φιλι στον αερα και φευγει.
Κλεινω ξανα το παραθυρο και κουκουλωνομαι με το παπλωμα. Χαρηκα τοσο πολυ που τον ειδα. Αλλα με προβληματιζει πιος εστειλε το μηνυμα. Μπορει καποιος απο τους φιλους του Φωτη να με αντιπαθει. Ξερω πως στο σπιτι του Φωτη ηταν ο αδερφος μου μεχρι στιγμης. Λογικα ομως θα ηταν και ολη η παρεα. Προσπαθω να κοιμηθω,διοτι πρεπει να ξυπνησω για το σχολειο αυριο.
VOUS LISEZ
Famous
Roman pour AdolescentsHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...