Φωτης
Αρχισα να τρεχω ελαφρως μακρια απο την Αντριανα και πηγα να βρω τα παιδια, αλλα παρολο που εψαξα ολοι την πλατεια δεν του βρηκα. Τι να κανω τωρα; Εκεινη την στιγμη το ματι μου πιανει εναν ωραιο κωλο. Χμμ, ποιας ειναι; Γυρναει προς το μερος μου και βλεπω την Ιωαννα. Αυτο το κοριτσι εχει ολο το πακετο, δεν ειναι καμοια ξερακιανη οπως αλλες και αλλες.
"Γεια σου Φωτακι!" Μου λεει και με παιρνει μια αγκαλια στα ξαφνικα. Προσπαθω να συγκεντρωθω στην αγκαλια και αν μην αφησω τα χερια μου να πανε εκει που θελουν. Συγκεντρωσου Φωτη. Τα χερια μου δεν συγκρατιωνται και την χουφτωνω.
"Ει!" Λεει ναζιαρικα που φαινεται πως δεν την πειραζει. Στην αρχη, νομιζα επειδη ειναι ξαδερφη της Αντριανας, νομιζα πως θα ειναι και αυτην ενα συμμαζεμενο κοριτσακι."Θες να φυγουμε;"Την ρωταω και εκεινη κανει πως σκεφτεται.
"Μα δεν ειναι λιγο τσαμπα αυτες οι απουσιες;"Με ρωταει και γελαω.
"Εχω ηδη τοσες απουσιες που θα μεινω και θα κανω και αυτες. Μην ανυσηχεις, δεν θα σου κανουν κακο." Της λεω και μου γνεφει με ακολουθει απο πισω και ετσι δεν θα μπορω να την θαυμαζω. Φευγουμε απο την πλατεια, αλλα που να παμε τελικα; Ισως μπορω να την φερω σπιτι. Μιας και οι γονεις μου δεν ειναι ποτε εκει.
"Που παμε τελικα;"Με ρωταει καθως περναμε τον δρομο. Ευτυχως για τωρα ειναι κοντα στο σχολειο και δεν θα αργησουμε να φτασουμε.
"Σπιτι μου. Δεν θα ειναι κανεις." Της απανταω. Εχω 50 αδικαιολογητες και ειναι μονο τελη Νοεμβριου. Περσυ ηθελα λιγες ακομα και θα εμενα. Απο μαθηματα, ευτυχως τα δινω τον Σεπεμβριο και ειμαι μια χαρα. Μπαινουμε στην αυλη του σπιτιου μου και βλεπω την Αντριανα να με κοιταζει εκπληκτη. Εε, εννοουσα Ιωαννα. Τι επαθα; Τελως παντων.
"Ειχα ξαναδει αυτο το σπιτι,αλλα δεν ηξερα πως ειναι δικο σου. Ειναι υπεροχο. Μενεις κα κοντα στην ξαδερφη μου!" Λεει με ενθουσιασμο. Ετσι κανουν ολοι οταν βλεπουν το σπιτι μου."Πες μου την αληθεια; Συμπαθεις τοσο πολυ την Αντριανα;"Την ρωταω γιατι δεν μου φαινονται τοσο αγαπημενες οσο δειχνουν.
"Σιγα μην συμπαθω αυτο το μπαζο! Ο αδερφος της ειναι πολυ καλυτερος και πολυ ομορφος εχω να πω. Εκεινη ειναι απαισια, και εχω ακουσει πως και δεν εχει και την καλυτερη φημη. Πως προεκειψε αυτο;" Μου λεει και εκεινη την στιγμη αναπολω το παρελθον.
Πριν δυο χρονια
(Πρωτη Λυκειου δηλαδη.)
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...