Αντριανα
Και οι δυο γελαμε και εκεινος βαζει το χερι του πανω απο το κεφαλι μου στερεωνοντας το στον τοιχο απο πισω μου.
"Λοιπον,κανενα αλλο νεο;"Λεω για να σπασω την ησυχια."Τιποτα σημαντικο μωρε." Λεει και με πλησιαζει πιο πολυ. Εγω φευγω και παω να φυγω.
"Χωρις αγκαλια;"Με ρωταει χαμογελωντας και εγω τον αγκαλιαζω. Εκεινος με σφιγγει πολυ δυνατα. Επειτα,ξεκολλαω το χερια του απο πανω μου. Ειναι πολυ δυνατος.
"Ενταξει..φευγω τωρα. Αν ειναι θα παρω ταξι για να φυγω." Του λεω ηρεμα,οσο ηρεμα γινεται μιας και ειμαστε σε κλαμπ, και κανω κινηση για να φυγω,αλλα με σταματαει.
"Ωπα,ωπα, τι λες ρε εξυπνη. Θα σε γυρισω εγω. Μιας και βαρεθηκα αυτην την ατμοσφαιρα." Μου λεει και κοιταζει βιαστικα γυρω του.
"Και ο Τασος;"Λεω με ελαφρως μισος το ονομα του.
"Σιγα,θα βρει τροπο να γυρισει και μονος του. Δεν πιστευω να τον ηθελες μαζι σου αυτην την στιγμη." Μου λεει και μου πιανει το χερι για να κατευθυνει προς την εξοδο. Με αναγκαζει να ανοιξω την παλαμη μου και να πλεξει τα δαχτυλα του με τα δικα μου.
Η ωρα ειναι περασμενη,οποτε θα παρουμε ταξι. Μολις βρισκουμε το πρωτο,μπαινουμε μεσα. Καθομαστε στριμοχτα και μπορω να μυρισω το ευωδιαστο αρωμα του να αναμειγνειεται με την μυρωδια του τσιγαρου.
Ανοιγω το κινητο ανυπομονη και βλεπω πως καποιος μου εστειλε ενα μηνυμα.Και ηταν αυτος.
Απο Φωτακι:
;
Μονο αυτο.
Τιποτε αλλο.
Ενα απλο ερωτηματικο.
Χωρις τιποτα. Χωρις συναισθημα.
Νομιζα πως εφυγε οχι επειδη δεν με αγαπουσε,αλλα επειδη ηθελε να ξεφυγει απο τα προβληματα του. Νομιζα πως θα μιλουσαμε κανονικα. Ή εστω να μου μιλουσε και λιγο.
Δακρυα τρεχουν στα ζεστα μου μαγουλα. Κλαιω βουβα,για να μην με καταλαβει ο Στεφανος.
Φτανουμε σχεδον στο σπιτι μου και ο Στεφανος με παρατηρει με προσοχη."Αντρι,τι επαθες;"Με κοιταζει εντρομος.
"Τιποτα το σημαντικο. Αληθεια." Του ψιθυριζω,ισα που ακουστηκα. Νιωθω πως δυσκολα βγαινει η φωνη μου απο τον λαιμο μου.
"Αμα δεν ειχες παθει τιποτα το σημαντικο,δεν θα σπαραζες στο κλαμα αυτην την στιγμη." Μου λεει και συμφωνω με αυτο που μου ειπε μολις τωρα.
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...