Και, αμα θελετε να ξερετε, ο Φωτης συνεχισε τον ενα μηνα που του ειχε μεινει στο σχολειο και εκανε καθημερινα βιντεο κλησεις με την Αντριανα και τα παιδια. Ηταν χαρουμενοι και οι δυο τους,γιατι μετρουσαν τις μερες που θα ξανασυναντιοντουσαν. Επειτα,ολοι η παρεα συμφωνησε να περασουν ολοι στο ιδιο μερος,για να συνεχιστει η μακρυχρονια φιλια τους μεχρι το πανεπιστημιο και βαλε. Ετσι, οι περισσοτεροι τουλαχιστον, περασαν εκει που ειπε η παρεα,οι αλλοι ηταν απλως κοντα ή πολυ μακρια. Βεβαια,προσπαθησαν να κρατησουν επαφη οσο δυσκολο και αν ηταν. Η Αντριανα με τον Φωτη, νοικιασαν σπιτι μαζι και με τα παιδια ειχαν αποσταση πεντε λεπτων ή και παραπανω. Ηταν θαυμα, οπως ελεγε ο Φωτης, να περασει στην Θεσσαλονικη. Ηταν σιγουρος πως θα πατωσει,αλλα ειχε βαλει πεισμα με βοηθεια την αγαπη.
Τα παντα κυλουσαν και κυλανε ακομα και σημερα υπεροχα για ολους τους. Η Αντριανα με τον Φωτη ζουνε στην ερωτικη φωλια τους και σε λιγες μηνες περιμενουμε ενα μικρο κοριτσακι, την Ηλιανα. Οι γονεις και των δυων πλευρων, δεν ηταν συμφωνοι για αυτο το παιδι,αλλα στο τελος εκαναν οτι ηταν δυνατο για να ευτυχισουν τα παιδια τους.Το μονο προβλημα ηταν ο αδερφος της Αντριανας, ο Σωτος. Εκεινος προσπαθησε να περασει και εκεινος καπου,αλλα πατωσε και θα ξαναδωσει του χρονου. Εμεινε μακρια απο την παρεα και για αυτο εχει αφωσιωθει στο διαβασμα. Εκεινος ειναι ελευθερη ψυχη και καταλαβε πως δεν θελει μια μονιμη σχεση,οποτε ολοι αλλαξαν αλλα εκεινος εμεινε σταθερος στο να αλλαζει κοπελες σαν τις μπλουζες του.
Απο την αλλη,ενα αλλο μεγαλυτερο προβλημα ηταν ο Στεφανος. Αποκοπηκε απο την παρεα,αλλα περασε στην ιδια πολη με τους αλλους. Εχει μεινει μονους του και δεν θελει να μιλαει σε κανεναν πλησιον του. Μολις εμαθε τα νεα για το παιδι,εξοργηστικε αλλα στο τελος επεσε κατω και εκλαιγε. Με το καιρο αρχιζε να ξεπερναει την Αντριανα,αλλα οχι ολοκληρωτικα,διοτι ειχε δωθει σε εκεινη εδω και πολλα χρονια.
Επειδη ειμαι καλος ανθρωπος😙
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...