Αντριανα
Κατεβαινω κατω και βρισκω τον αδερφο μου. Φοραει ενα μαυρο τζιν και μια ασπρη μπλουζα. Ειναι πολυ ωραιος. Ελπιζω να δειχνω και εγω τοσο ωραια οσο αυτος.
"Ετοιμη;"Μου λεει και μου πιανει το χερι."Παμε να διασκεδασουμε!" Λεω χαρουμενα και μολις χαιρετησουμε την μαμα μας, φευγουμε. Εξω μας περιμενει ενα αυτοκινητο που μεσα ειναι τρια ατομα. Διακρινω δυο κοριτσια και ενα αγορι. Εχω ανχωθει τωρα. Και αμα δεν με συμπαθησουν;
"Ηρεμησε Αντρι, θα σε βοηθησει να κοινωνικοποιηθεις. Ειναι καλα κοριτσια τα ειχα και με την μια. Να ξερεις ειναι οι πιο δημοφιλεις στο σχολειο τους." Μου λεει και εγω γελαω.
"Βλεπω καμοια δεν εχεις αφησει!" Του λεω και μπαινουμε στο αμαξι. Στριμοχνωμαι λιγο, αλλα ολοι χωραμε.
"Γεια σας παιδια, αυτην ειναι η διδυμη αδερφη μου, η Αντριανα." Λεει ο Σωτηρης και ολοι στρεφουν το βλεμμα τους προς τα εμενα. Τι ειμαι, αντικειμενο και με κοιτανε ετσι; Νιωθω αβολα.
"Εμ, γεια σας." Λεω ντροπαλα.
"Γεια ειμαι η Δεσποινα και αυτοι ειναι η Δημητρα και ο Κωστας." Λεει μια ξανθια και μου δινει μια αγκαλια. Οκευ, τωρα ειναι που νιωθω τερμα αβολα.
"Λοιπον, που θελετε να παμε;"Ρωταει ο Κωστας.
"Παμε μια βολτα στην αγορα ή για κανενα καφε;"Ρωταω χαμηλωνωντας την φωνη μου.
"Ναι αυτο να κανουμε." Συμφωνει αυτην η Δημητρα. Νομιζω ειναι λιγο απομακρη μαζι μου. Απο την αλλη, αυτην η Δεσποινα ολο με ζαλιζει με ερωτησεις και εγω προσπαθω να ειμαι καλη. Ο Κωστας απλα μου λεει καμια κουβεντα, οχι κατι παραπανω.
"..Και του ειπα να χωρισουμε! Δεν ηταν απαισιος;"Συνεχιζει η Δεσποινα σε κατι που δεν ακουγα.
"Ναι πραγματικα, δεν τον πιστευω! Εγω τα εχω με ενα παιδι τωρα, Στεφανο τον λενε." Της λεω και εκεινη μου χαμογελαει. Λιγο κουτσομπολα μου φαινεται. Το αμαξι σταματαει και κατεβαινουμε κατω. Ο ουρανος εχει σκοτινιασει εδω και ωρα, γιατι ειναι σχεδον χειμωνας και εχει λιγακι κρυο. Λογικα η ωρα θα ειναι περιπου 8 μιση.
"Μηπως να αφησουμε τον καφε να παμε τωρα για κανα ποτακι;"Ρωταει ο Κωστας και εμεις συμφωνουμε. Περπαταω κοντα στην Δεσποινα και αυτην η Δημητρα ειναι με τους αλλους πια απο τις δυο τα ειχε ομως με τον αδερφο μου;
"Εσυ τα ειχες με τον Σωτηρη ή η Δημητρα;"Ρωταω την Δεσποινα και την ακουω να γελαει.
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...