56ο κεφαλαιο

4.5K 504 133
                                    

Αντριανα

Εχουν περασει δυο ωρες σχεδον και σε λιγο θα φυγουμε απο το καφε. Εκανα τα παντα για να βρω το βραχιολι μου,αλλα δεν τα καταφερα. Προσπαθουσα στο μυαλο μου να βρω τον ενοχο,αλλα τιποτε δεν κολλουσε μεταξυ τους. Σκεφτηκα να παρω τηλεφωνο τον Φωτη,αλλα δεν θελω να τον ανυσηχησω.
"Δεν σηκωνομαστε σιγα σιγα. Παμε να παραγγειλουμε τιποτα και να δουμε καμια ταινια." Λεει η Νεφελη και συμφωνουμε. Αφου πληρωνουμε σηκωνομαστε και φευγουμε. Ειχε πολυ κλεισουρα σε αυτο το μαγαζι,ετσι παιρνω μια βαθια ανασα.
Μετα απο πεντε λεπτα σιωπης,φτανουμε στο σπιτι της Ελενης. Κανω εναν γυρο το δωματιο της,μπας και το βραχιολι ειναι εκει,αλλα δεν το βρισκω. Φοραω τις πιτζαμες μου και παραγγελνουμε. Εγω καθομαι πανω στο κρεβατι και τα κοριτσια γυρω μου.
"Λοιπον,τι θα φορεσετε αυριο; Α,Ελενη ο Χαρης κανει παρτυ αυριο στο σπιτι του. Αν ειναι θα ερθουμε να σε παρουμε." Της λεω και με κοιταζει νευρικα.

"Τι;Κανει παρτυ; Αχ,χαιρομαι που θα του ξαναμιλησω μετα απο παρα πολυ καιρο. Οντως,τι να βαλω; Πφ,θα πρεπει να διαβασω και το πρωι." Λεει σκεφτομενη την αυριανη μερα.

"Ακουστε,εγω πηρα ενα ωραιο μαυρο φορεμα και θα κανω τους παντες να ζηλευουν." Λεει η Νεφελη και τιναζει τα ξανθα μαλλια της.

"Ωραια,ελατε να δουμε τωρα την ταινια." Λεω και μαζευωμαστε ολες γυρω απο την τηλεοραση που εχει στο δωματιο της.

_____________________________

Το πρωι ξυπναμε και εγω βρισκομαι στο πατωμα,το ιδιο και η Νεφελη. Σηκωνομαι και ειμαι πιασμενη παντου. Κοιταζω την ωρα απο το ρολοι μου και βλεπω πως ειναι μια και μιση το μεσημερι. Πφ,δεν επρεπε να καθισουμε μεχρι τις εννια ξυπνιες. Δεν το αντεχει ο οργανισμος μου να κοιμαμαι τοσο αργα. Η Νεφελη ειναι ξυπνια και ανοιγοκλεινει τα ματια της αργα αργα.

"Παμε να φαμε." Λεει και την βοηθαω να σηκωθει.

"Πω νυσταζω ακομα πολυ." Λεει και συμφωνω.

"Να ξυπνησουμε και την Ελενη τωρα;"Ρωταω και μου γνεφει. Παω να την ξυπνησω,αλλα η Νεφελη με σπρωχνει πισω.

"Θα το κανουμε με τον extreme τροπο." Λεει και μου κλεινει τι ματι. Πηγαινουμε στην κουζινα και βλεπω πως οι γονεις τις δεν ειναι εδω. Η Νεφ γεμιζει ενα ποτηρι με κρυο νερο και κανω και εγω το ιδιο. Ανεβαινουμε πανω γρηγορα και μερικες σταγονες εχουν πιτσιλιστει και εχουν πεσει κατω.
Φτανουμε σε εκεινη,ελεγχουμε να μην ειναι εκει περα κανενα κινητο και μου κανει νοημα η Νεφελη να ριξουμε το νερο. Τα ματια της Ελενης πεταριζουν και σηκωνεται ορθια γρηγορα. Σκουπιζει το νερο απο το προσωπο της και εμεις εχουμε πεσει κατω. Το προσωπο της ηταν ανεκτιμιτο οταν επεσε το νερο στο προσωπο της.
"Ειστε οτι πιο αθλιο. Εχετε τελειωσει!" Λεει και παιζουμε κυνηγιτο στο σπιτι της προσπαθωντας να μας πιασει. Μετα απο ενα σημειο σταματαει.
"Ενταξει,ενταξει, την γλυτωσατε. Δεν θα σας κυνηγησω αλλο. Ελατε να φαμε κατι στην κουζινα." Λεει λαχανιασμενη και ερχομαστε κοντα της. Η μαμα μου με εχει παρει τρια τηλεφωνα και επρεπε να της απαντησω και τις τρεις φορες και βαριομουν τοσο πολυ.
Εγω με την Νεφελη καθομαστε στο τραπεζι και η Ελενη φτιαχνει πρωινο για εμας. Το κινητο μου δονειται και το ανοιγω γρηγορα. Παραδοξως,εχω δυο μηνυματα.

 Famous Where stories live. Discover now