Αντριανα
Τωρα βρισκομαι στην θεση μου,πισω στην ταινια και προσπαθω να την παρακολουθησω. Ωραια,αλλα δεν μπορω να συγκεντρωθω απο αυτα που εγιναν μεχρι πριν λιγο. Η Νεφελη με ρωτησε αμα εγινε κατι,αλλα εγω της εγνεψα αρνητικα,θα της τα πω καλυτερα μετα την ταινια.
Καθως κοιταζω την μεγαλη οθονη η ταινια διακοπτεται στο καλυτερο σημειο.
"Εεε!" Φωναζουν ολοι και σφυριζουν. Φωναζω και εγω ετσι για πλακα και προσπαθουν να φτιαξουν την ταινια. Κοιταζω την ωρα και βλεπω πως ειναι ειναι μια παρα δεκα. Σε λιγο η ταινια τελειωνει.
"Τι θα κανουμε μετα;"Φωναζω στην Νεφελη για να με ακουσει."Παμε για καφε;"Ρωταει φωναζωντας και εγω της γνεφω καταφατικα.
Η ταινια ευτυχως ξαναφτιαχνει και συνεχιζουμε να την βλεπουμε.Μετα απο ενα τεταρτο,τελειωνει και βγαινουμε εξω. Ανεβαινουμε στην ταξη,μετριομαστε και φευγουμε. Κατεβαινω με την Νεφελη κατω. Ο Φωτης ειναι απο πισω μου και φαινεται να σκεφτεται. Ουτε εκεινος θελει να μου μιλησει και ουτε εγω.
"Θες να αφησουμε τις τσαντες μας στο σπιτι μου που ειναι και διπλα;" Την ρωταω και μου γνεφει.
"Τι εγινε τελικα; Πες μου τα ολα! Σε ειδα που εφυγες με τον Φωτη στην ταινια." Με σκουνταει και κου κλεινει το ματι. Εγω της εξηγω τι εγινε και μοιαζει να εχει μεινει αφωνη.
"Εγω στο ειπα! Ο Φωτης συμπεριφερεται σε ολες το ιδιο. Στο λεω εγω που ημουν και εγω ενα απο τα θυματα του. Βεβαια καθως τα ειχαμε,δεν ειχε τυχει να δουμε καποια ταινια στο σχολειο." Λεει γελωντας και εγω ξεφυσαω. Ισως να ειμαι και εγω σαν τις υπολοιπες; Ενα απλα αντικειμενο που ηθελε να χρησιμοποιησει για λιγο καιρο και μετα να το βαρεθει; Διοτι με εκεινον εγω νιωθω αλλα πραγματα.
"Πηρε και διημερη αποβολη." Συμπληρωνω στην Νεφελη.
"Ρε,θες να ρωτησω τον αδερφο μου ποσες απουσιες εχει; Γιατι μπορει να μην σου τις λεει ολες για να μην ανυσηχεις αμα εχει μεινει ηδη." Λεει η Νεφελη και της γνεφω. Ανοιγω την πορτα και αφηνουμε στα γρηγορα τις τσαντες μας στο σπιτι. Δεν ειναι κανενας.
"Ρε μηπως θελεις να μεινουμε εδω; Δεν ειναι κανενας αποτι βλεπω και δεν νομιζω ο Σωτος να θελει να ερθει. Και ελπιζω και να μην ερθει." Λεει και τονιζει το ονομα του."Ωραια, ας καθισουμε εδω. Λοιπον,γινεται τιποτα με κανεναν αλλο;" Την ρωταω καθως καθομαστε στον καναπε.
"Εμ,δεν ξερω,σου ειπα μιλαω με αυτον τον Βαγγελη,αλλα δεν ξερω αμα θελει να γινει κατι." Μου λεει και της γνεφω. Εκεινη την στιγμη κουδουνιζει το κινητο μου.
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...