Φωτης
Εχει περασει λιγο η ωρα και αρχισα να βαριεμαι. Πριν ειχαμε ενδιαφερον συζητησης, οπως ποια ειναι πιο ωραια στο σχολειο και τετοια, αλλα μετα ολοι σταματησαμε να μιλαμε.
"Μαγκες, τι θελετε να κανουμε;"Ρωταω βαριεστημενα στους αλλους."Παιρνουμε για φαρσα;"Λεει ο Χαρης.
"Καλα ρε, τι λες δεκα ειμαστε; Σοβαρεψου." Του απανταει ο Δημητρης, αλλα βλεπω οι αλλοι να εχουμ διαφορετικη γνωμη.
"Ναι ας το κανουμε. " Λεει ο Σταυρος και ο Χαρης συμφωνει μαζι του.
"Ρε μαλακες να παρουμε τον Γιαννη!" Λεω και ολοι συμφωνουνε μαζι μου. Παω να ανοιξω το κινητο μου για να τον παρουμε, αλλα ξεχασα πως δεν εχω καρτα.
"Ποιος εχει καρτα;"Ρωταω και ησυχια πεφτει στο δωματιο. Ποτε κανεις μας δεν εχει καρτα.
"Θα παρουμε απο την αδερφη μου, σιγουρα θα εχει." Λεει ο Δημητρης και παει να σηκωθει.
"Οχι, θα παω εγω στο Χριστινακι." Λεω και του χαμογελαω. Βγαινω απο το δωματιο και πηγαινω στο δικο της.
"Αυτο το φιδισιο κορμι ηρθε να σου κανει παρεα." Της λεω και εκεινη βγαζει την γλωσσα της. Μου αρεσει να την πειραζω.
"Τι θες;"Με ρωταει.
"Θελουμε να παρουμε τον Γιαννη για φαρσα." Της λεω και μου το δινει. Σαν μικρη κουτσομπολα που ειμαι ψαχνω τα μηνυματα της, αλλα δεν βρισκω κατι το αξιωσημιωτο.
Μπαινω ξανα μεσα στο δωματιο και παιρνω τον αριθμο του Γιαννη."Ελατε τον πηρα!" Τους φωναζω και ερχονται ολοι κοντα μου.
"Εβαλες την διεση σωστα;"Με ρωταει ο Σταυρος.
"Φυσικα ρε! Τι το ποιο σημαντικο θα ξεχνουσα;"Του λεω και περιμενουμε τον Γιαννη να το σηκωσει. Του αρεσει να απανταει σε απορρητους οποτε ας ελπισουμε να το κανει.
"Ναι;" Ακουμε την φωνη του Γιαννη και ολοι ειμαστε ετοιμοι να σκασουμε στα γελια.
"Γεια σου Γιαννουλη, που βρισκεσαι τωρα;"Λεω με λιγακι τσιριχτη φωνη. Ο Χαρης εχει πεσει πισω και ειναι ετοιμος να κλαψει απο τα γελια.
"Στο κρεβατι μου ειμαι. Εσυ τι θες;"Μας λεει και ο Σταυρος μου αρπαζει το τηλεφωνο.
"Ειμαι ο Μακης,θελεις να σου κανω λιγη παρεα στο κρεβατι σου;"Λεει και ενα χαμογελο εκδικησης εμφανιζεται στα χειλια μου.
"Τι στο διαολο; Ποιος εισαι; Και γιατι να θελω να ερθεις; Μονο γκομενες γουσταρω." Λεει ο Γιαννης και βαραινει λιγο την φωνη του.
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...