Αντριανα
Ανοιγω την πορτα του σπιτιου και παιρνω μια ανασα. Η μητερα μου με τον πατερα μου καθονται στο τραπεζι συγχυσμενοι. Πιστευω την εχω βαψει λιγο. Εκεινη σηκωνεται ορθια.
"Αγαπη μου, γιατι δεν με πηρες ενα τηλεφωνο χτες; Ανυσηχησα. Ξερω, εχεις μεγαλωσει και θελεις να κανεις πραγματα μονη σου,αλλα θα μπορουσες να παρεις ενα τηλεφωνο." Λεει λιγακι νευρικα και με αγκαλιαζει. Πολυ καλα, νομιζα θα μου πει τιποτα παραπανω.
"Θα παω πανω να κανω μια επαναληψη τα μαθηματα." Μουρμουραω και μου γνεφει. Ανεβαινω πανω και βγαζω αυτα τα αβολα ρουχα. Μπαινω γρηγορα στην μπανιερα και κλεινω τα ματια μου. Ηταν πολυ ωραια η χτεσινη μερα, παρολου που δεν μιλιεμαι με τον Στεφανο και την Ιωαννα. Οχι πως με πειραζει ιδιαιτερα.
Επειτα απο μια ωρα μεσα στην μπανιερα,αρπαζω το μπουρνουζι μου και πηγαινω στην ντουλαπα μου για να φορεσω τις πιτζαμες μου. Επειτα αρπαζω τα βιβλια μου. Εχω βαρεθει τις επαναληψεις που κανω μεσα στην εβδομαδα των διακοπων. Βεβαια, τελειωνουν σε λιγες μερες και θα επιστρεψουμε κανονικα στα σχολεια. Συγκεντρωνομαι δυο ωρες στο διαβασμα μου,μεχρι που χτυπαει το κινητο μου. Ηταν η Νεφελη.
"Ελα Νεφελη." Της λεω."Καλα,δεν θα το πιστεψεις τι εγινε! Μου τα ειπε ολα ο αδερφος μου! Ο Στεφανος πλακωθηκε με τον Φωτη. Ο Στεφανος πηγε και στο νοσοκομειο,αν και δεν ειχε κατι το ιδιαιτερο. Ο Φωτης χτυπησε και αυτος,αλλα λιγοτερο. "Μου λεει και μενω αναυδη. Γιατι μαλωσαν; Μηπως, επειδη χτυπησα την Ιωαννα; Πραγματικα, δεν ξερω. Αλλα και μονο που ακουω πως ο Φωτης χτυπησε, θελω να τον παρω μια αγκαλια.
"Για μισο,εχεις αδερφο;"Την ρωταω καθως ειναι και αυτο μια απορια μου. Ποτε δεν θυμομουν να μου ελεγε πως εχει αδερφο.
"Εμ, ναι, βασικα ειναι ο Σταυρος ο αδερφος μου. Τελως παντων, δεν το περιμενα να πλακωθουν αυτοι οι δυο! Θελεις να βγουμε το απογευμα;"Με ρωταει και βλεπω πως προσπερναει λιγακι το θεμα του αδερφου της. Μα, γιατι να μην μου το πει;Υπαρχει κατι, που δεν κολλαει εδω περα.
"Νεφελη,γιατι δεν μου ειπες πως ειναι αδερφος σου; Βασικα,δεν νομιζω να το εχεις πει σε κανεναν." Λεω ξερωντας πως την φερνω σε δυσκολη θεση.
"Κοιτα, μου εκανε κατι τρομερο στην τριτη γυμνασιου και δεν μιλαμε ουτε εμεις πολυ. Αλλα δεν το εχω πει σε κανεναν,και προτειμω να μην το πω. Θα σου στειλω αμα κανουμε κατι." Απανταει ωμα και μου κλεινει το τηλεφωνο. Κατι τρομερο στην τριτη γυμνασιου;Τι μπορει να της εκανε τριτη γυμνασιου; Δεν μου φαινεται και ταξη που μπορει να γινει κατι σοβαρο. Για να λεει πως δεν το εχει πει σε κανεναν,δεν νομιζω να το ξερει ουτε η Ελενη.
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...