Φωτης
Βρισκομαι σκεφτικος. Μου φαινεται πως αυτα τα λογια τα εννοει,αν και δεν ξερω τι να πρωτοπιστεψω. Ετσι, παιρνω μια βαθια ανασα.
"Ενταξει,τερμα με τις σαχλαμαρες μου. Ενα πραγμα θελω να μου πεις: Με αγαπας ακομα ή οχι;"Την ρωταω και την κοιταζω καταματα. Βλεπω τον πανικο να αντικατοπτριζεται στα γαλανια ματια της."Τα εχω με τον Στεφανο." Λεει μονοτονα και εγω σοκαριζομαι.
Τι;
Δεν μπορει να γινεται αυτο.
Μα πως;
Νιωθω πως θα πεσω κατω.
Γαμωτο,ηταν λαθος να ερωτευτω.
Ενα τοσο γλυκο λαθος.
Αν και,δεν περιμενα να με ξεπεταξει τοσο ευκολα. Νομιζα πως θα μου ελεγε πως με θελει ξανα πισω. Εκανα λαθος. Μου πουλουσε πεταμενη αγαπη. Ολα ηταν ενα ψεμα και εγω ημουν χαρουμενος μεσα στον δικο της ψευτικο κοσμο.
Καλλιστα,θα μπορουσα να την βριζω,οπως πριν, να την πω πουτανα και πως ηταν ψευτρα,αλλα προτιμησα να μην πω τιποτα.
Η σιωπη ειναι που σκοτωνει τους ανθρωπους.Την κοιταζω στα ματια,και νιωθω πως ειναι τελειος ξενη για εμενα.
Ομως,θα κρατησω τον ορκο μου. Δεν προκειται να την ξαναενοχλησω,ακομα και αν με πληγωνει που θα την βλεπω να σαχλαμαριζει με τον Στεφανο. Τελικα εκεινος κερδισε. Εγω ημουν απλα ενα συντομο φλερτ της.
Την κοιταζω τελευταια φορα και φευγω αργα αργα. Η διαθεση μου εχει κοπει και δεν εχω ορεξη να κανω τιποτα. Θελω απλα να καθισω σε μια απομονομενη γωνια,μεχρι να τελειωσει το σημερινο μαθημα.Και αυτο κανω. Καθομαι στην πισω μερια του σχολειου,που δεν παταει σχεδον κανεις,οπου κοιταζει προς τον δρομο. Ειμαι μονος μου,και περιμενω να χτυπησει κουδουνι. Κανενας δεν θα εχει παρατηρησει την απουσια μου απο την γυμναστικη. Ισως θα επρεπε να το γλεντισω,ή να παω να φασωθω με την οποιδηποτε,αλλα νομιζω πως αυτην η κοπελα με αλλαξε και με εκανε να νοιαζομαι πιο πολυ για τους αλλους και να ειμαι ευγνωμων που μπηκαν στην ζωη μου.
Διαολε,δεν το πιστευω πως κλαιω.
Αντριανα
Καθομαι στις τουαλετες κλαιγοντας βουβα. Δεν εχω την ορεξη να με ρωτησει κανενας τι εχω. Το κουδουνι εχει χτυπησει και λογικα θα με ψαχνει ο Στεφανος.
Ενταξει,δεν με πειραζει.Το να πω ψεματα στον Φωτη πως τα εχω με τον Στεφανο, πιστευω τον πληγωσε. Εβλεπα τον πονο στα ματια του. Αλλα,επρεπε να παρω την εκδικηση μου. Δεν γινεται να υποφερω μονο εγω.
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...