70ο κεφαλαιο

3.7K 497 319
                                    

Σε λιγο τελειωνει :(

Φωτης

Αποφασισα να κανω μια βολτα στην νεα γειτονια μου. Εχει πιο πολλα σπιτια και δεν διακρινω καμια πλατεια. Γιατι ειναι ακομα Σαββατο; Τι θα κανω εγω αυτες τις δυο μερες μεχρι να αρχισει το σχολειο; Καθως περπαταω,βρεχει και φοραω την μαυρη μου κουκουλα για να μην βραχω. Δεν υπαρχει κανενας στα πεζοδρομια,μονο στον δρομο αυτοκινητα. Ξαφνικα,πεταγεται μια μορφη μπροστα μου.
"Δειχνεις λιγο χαμενος." Μου λεει με μια μετρια φωνη και μια ελαφρη ειρωνια.
Τον εξεταζω και βλεπω πως ειναι ενα αγορι,πανω κανω στην ηλικια μου και καστανα ματια και ξανθα μαλλια. Ειναι στο υψος μου.

"Τι σε νοιαζει εσενα αν ειμαι χαμενος ή οχι;"Του λεω νευρασμενα και κανω να φυγω. Αλλα εκεινος βαζει το χερι του μπροστα μου για να με σταματησει. Εγω διωχνω το χερι του και συνεχιζω να περπαταω γρηγορα.

"Παρατα με!" Του φωναζω και τον βλεπω να με ακολουθει.

Σταματαω γρηγορα και τον κοιταζω με νευρα.

"Τι θες απο εμενα;"Του φωναζω και εκεινος γελαει. Μου την σπαει τοσο πολυ.

"Ελα ρε φιλε,καναμε κακη αρχη. Μαριος,χαρηκα." Μου λεει και μου δινει το χερι του.

"Τι βγαζεις το χερι σου; Θες να στο φιλησω;"Του λεω ειρωνικα και εκεινος κανει και καλα πως γελαει.

"Απλα ηθελα να σου πω πως μενω στην γειτονια και μπορω να σε ξεναγησω." Μου λεει και εγω το σκεφτομαι λιγακι. Με την καμοια δεν θελω την βοηθεια του,αλλα εχω ψιλοχαθει και δεν ξερω το μερος.

"Καλα. Φωτη με λενε." Του απανταω και εκεινος χαμογελαει.

"Τι λες να παμε σπιτι μου που ειναι απεναντι σχεδον να πουμε καμοια κουβεντα;"Μου λεει και του γνεφω διστακτικα. Περναμε απεναντι και στο ενα λεπτο εχουμε φτασει εξω απο ενα προσεγμενο σπιτι. Μπαινουμε μεσα και βλεπω μια κοπελα με καστανα μαλλια και ματια. Δεν δινω παραπανω σημασια.

"Η αδερφη μου,Κλερη." Μου λεει και εκεινη μου δινει το χερι της. Εγω το μονο που κανω ειναι να βγαλω την ζακετα μου και να την κρεμασω. Εκεινη με κοιταζει με φοβο και με δεος.

Φυσικα και οποιος με βλεπει παθαινει σοκ απο την ομορφια μου.

"Ελα ρε φιλε! Εισαι πολυ αγενης." Μου λεει και επεξεργαζομαι ξανα τον Μαριο. Τα χαρακτηριστικα του ειναι κουρασμενα και τα ματια του ταλαιπωρημενα,νομιζω ελλειψη υπνου.

 Famous Where stories live. Discover now