Φωτης
Η συμπεριφορα του Σταυρου με εκνευρισε. Ακου εκει που θα πει την Αντριανα και ξιπασμενη. Τωρα θελω να τον ριξω κατω και να τον πλακωσω στις μπουνιες. Αλλα πρεπει να συγκρατηθω. Προσπαθω να γινω καλυτερος ανθρωπος. Κατευθυνομαι εκει που ειχα σκοπο να παω απο την αρχη, στην Δημητρη και τον Χαρη. Ο Σταυρος εχει εξαφανιστει.
"Γεια σας παιδια!" Λεω και καθομαι διπλα τους."Μπα, μπα μας θυμηθηκες;"Ξεφυσαει ειρωνικα ο Δημητρης και ο Χαρης γνεφει.
"Μα καλα ολους τους πειραζει να περναω λιγο χρονο με το κοριτσι μου;" Τους λεω με νευρα.
"Ναι ρε,γιατι εχεις να μας δεις τοσο καιρο. Δεν απαντας καν στα τηλεφωνα! Δεν λεω καλη κοπελα,αλλα σε εχει παρει μακρια μας,αδερφε." Λεει ο Χαρης και τα νευρα μου χαλαρωνουν. Οντως,δεν απανταω στα τηλεφωνηματα τους και εχουμε καιρο να βρεθουμε. Περναω φαινεται παρα πολυ χρονο μαζι της.
"Συγνωμμη παιδια, πραγματικα δεν το ειχα καταλαβει μεχρι τωρα. Λοιπον, θελετε να βγουμε κεντρο σημερα;"Τους ρωταω."Κριμα εχω οχτω με δεκα φροντηστηριο για σημερα μονο. Κριμα,ισως αυριο." Λεει ο Δημητρης και εγω του γνεφω.
"Εγω ειμαι μεσα. Ποιοι θα ειναι;" Ρωταει ο Χαρης.
"Εγω,εσυ,ο Κωστας,η Δημητρα με την Δεσποινα και η Αντριανα." Λεω παραλειπωντας το ονομα του Σταυρου. Του εχω θυμωσει και δεν εχω καμια ορεξη να ερθει μαζι μας.
"Και ο Σταυρος; Ειναι ελευθερος σημερα. Βεβαια,εχω προσεξει πως δεν ειναι και στα καλυτερα του αυτο το διαστημα." Λεει ο Χαρης και εγω συμφωνω. Το κουδουνι χτυπαει,αλλα ακουγεται η φωνη του διευθυντη απο το μεγαφωνο.
"Σημερα θα δουμε ταινια με ονομα Η Ζωη Ειναι Ωραια." Ακουγεται η φωνη του και εγω στραβομουτζουνιαζω. Προτειμω να κοιμηθω στο θρανιο απο να δω καμια βαρετη ταινια.
"Ελατε παμε να καθισουμε καπου κοντα." Λεω στα παιδια και εκεινοι μου γνεφουν. Μπαινουμε στο μεγαλο αμφιθεατρο που εχει παρα πολλες θεσεις σαν κινηματογραφου. Το μονο καλο στο σχολειο μας. Καθομαστε στην τριτη σειρα εγω με τα παιδια και κατι αλλοι φιλοι μου. Ψαχνω με τα ματια μου για το που ειναι η Αντριανα και την εντοπιζω στις απεναντες θεσεις,στην τεταρτη σειρα. Ειναι με την Νεφελη και κατι αλλα ωραια κοριτσια απο το Γ3. Φωτη,σταματα να σκεφτεσαι αλλες,εισαι με την Αντριανα.
Η Ελενη φαινεται να εχει απομακρυνθει απο αυτες τις δυο,γιατι δεν τις βλεπω συχνα μαζι.
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...