57ο κεφαλαιο

4.5K 555 225
                                    

Αντριανα

Φτανουμε στο παρτυ και χτυπαμε το κουδουνι του σπιτιου του. Εχει ωραιο σπιτι και φαινεται να εχει μια τεραστια αυλη οπου σε αυτην ξεχυλιζει πολυς κοσμος Δεν ξερω,μου εχει πεσει η διαφεση σημερα για παρτι. Την πορτα την ανοιγει ο ιδιος ο Χαρης,παρολο που αργησαμε λιγο. Εκπλησσεται που βλεπει την Ελενη.
"Γεια σου Χαρη! Τι κανεις;"Ρωταω και μας παιρνει μια μια αγκαλια.

"Ανυσηχησα πως δεν θα ερθετε. Εχει γεμισει το μερος. Ελενη,χρονια και ζαμανια κοπελαρα μου!" Λεει και γελαμε. Μπαινουμε μεσα και μας χαιρετανε πολλα παιδια. Ειναι οι περισσοτεροι γνωστοι σε εμενα και στα κοριτσια.

"Εχει πολυ κοσμο." Μουρμουριζει η Ελενη και η Νεφελη συμφωνει. Η μουσικη δυναμωνει και πηγαινουμε στο μπαρ με τα ποτα. Παιρνω εναν χυμο για αρχη,γιατι δεν ειμαι πολυ καλα.

"Βρε,βαλε κατι πιο τονωτικο. Κατι για να ανεβασει την διαθεση σου!" Λεει η Ελενη και συμφωνω. Αφηνω το πλαστικο ποτηρι με τον χυμο και γεμιζω ενα ποτηρακι με τεκιλα. Απορω που τα βρηκε,γιατι τεχνικα,δεν ειμαστε ακομα ενηλικες.
Πινω και γουλια και κραταω το ποτηρι στα χερια μου.

"Παω να βρω τον Φωτη. Το κρατας λιγο;"Της λεω και της το δινω. Ψαχνω τον Φωτη, αν και με τοσο κοσμο δεν μπορω να τον βρω. Περναω βιαστικα μπροστα απο πολυ κοσμο μεχρι που τον βρισκω. Φαινεται λιγακι τσιτωμενος.

"Γεια!" Του λεω και εκεινος με παιρνε μια αγκαλια.

"Φοβερο φορεμα. Χρωμα ηλεκτρικ σωστα;" Πεταγεται ο Γιαννης και του γνεφω. Αγκαλιαζωντας και αυτον.

"Που ειναι οι αλλοι;"Ρωταω και στηριζω τους αγκωνες μου στο τραπεζι πισω μου.

"Τους εχουμε χασει. Εχει πολυ κοσμο. Δεν μας ειπε ο Χαρης πως θα καλεσει τοσα ατομα. Παλι καλα εχει και μεγαλη αυλη και πολλα ατομα βγαινουν και εξω." Μου απανταει ο Φωτης.

"Οντως. Εγω ηρθα πριν δεκαπεντε λεπτα και μας ανοιξε την πορτα." Του λεω και μου γνεφει. Εκεινη την στιγμη  ακουμε τα ονοματα μας και οι τρεις και γυρναμε τα κεφαλια μας.

"Αντρι,Φωτακι,Γιαννουκο! Ολοι μαζεμενοι σε μια παρεα; Τι ωραιο! Καιρο εχω να σας δω μαζι." Μπλεκει τα χερια της η Ιωαννα μιλωντας ελαφρως ειρωνικα. Βλεπω στο πλευρο της τον Στεφανο,οπου δεν κανει καμια κινηση για να μας χαιρετησει. Μου φαινεται πως και εκεινος την φοβαται απλα δεν θελει να το παραδεχτει. Η απλα ειναι σνομπ.

"Σε καλεσε κανενας;"Λεει ειρωνικα ο Γιαννης.

"Ειμαι πιο επιθυμιτη απο εσενα γκεουλα. "Λεει και στριφογυριζει τα ματια της. Ο Στεφανος γελαει και μολις τωρα μου χαλασε την καλη οπτικη εικονα που παρουσιαζωνταν στο μυαλο μου αυτες τις μερες.

 Famous Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz