Αντριανα
"Αντε τι θελεις." Τον ρωταω εκνευρισμενη.
"Θελω να μιλησουμε. Γιατι με αποφευγεις σημερα;"Με ρωταει και ξεφυσαω.
"Ακουσα ολα τα λογια του θειου σου. Για εναν λογο νομιζα πως μου μοναδικη για εσενα." Λεω και σταυρωνω τα χερια μου γυρνωντας πλατη σε εκεινον.
"Να φανταστω δεν σκουσες τα παντα;"Λεει ειρωνικα και εγω γυρναω και τον κοιταζω με ερωτηματικα.
"Τι εννοεις; Ναι,εφυγα μολις ακουσα πως φερθεις ολα τα κοριτσια οταν βλεπουμε ταινια στις τουαλετες και φασωνεται. Δεν θελω να γινω ενα με την μαζα." Του πεταω νευριασμενη και τον κοιταζω ειρωνικα.
"Τελικα εισαι πιο ηλιθια αποτι περιμενα." Λεει ο Φωτης γελωντας και ερχετε κοντα μου και με αγκαλιαζει. Εγω με διυναμη τον απομακρυνω.
"Φυσικα και δεν ακουσες τι ειπα μετα. Ειπα πως ειστε σημαντικη για εμενα και πως δεν θελω να μεινω για να συνεχισουμε μαζι την ζωη μας. Ν-νομιζω πως σε αγαπαω." Ξυνει τον αυχενα του νευρικα. Ποτε δεν τραυλιζει ο Φωτης. Και νιωθει αμηχανια τωρα. Μηπως ειναι αληθεια;
"Αληθεια λες;"Τον ρωταω περιεργη. Εκεινος πλησιαζει κοντα μου και με αγκαλιαζει.
"Θα το ελεγα αν ηταν ψεμα αγαπη μου;"Με ρωταει και με φιλαει. Τα χειλη του ειναι δροσερα και γλυκα ταυτοχρονα.
"Σας το ελεγα πως θα πει κατι τετοιο. Αφου ειναι τρελαμενος με την κοπελα. Σας κερδισα και τους δυο. Πεντε απο τον καθενα. Και ετσι βγαζεις ανετα δεκαπεντε ευρω. Ωραιο παιχνιδι τελικα θα ξαναπαιξω." Ακουμε μια φωνη απο εξω και οι αλλες να βριζουν.
Ο Φωτης ανοιγει την πορτα με νευρα και τους τρομαζει.
"Γαμωτο,ποσες φορες θα σας πω να μην βαζετε στοιχηματα με την προσωπικη μου ζωη;"Τους φωναζει με νευρα και οι αλλοι γελανε."Σορρυ,αδερφε απλα ειμασταν περιεργοι." Λεει ο Χαρης.
"Ε,μα φυσικα. Ειστε γνωστες κουτσομπολες εσεις." Τους απανταει και κλεινει με δυναμη την πορτα.
"Ακου εκει,να μην μπορεις να απολαυσεις μια στιγμη με το κοριτσι σου." Λεει γελωντας και γελαω και εγω μαζι του. Παει να με παρει αγκαλια,αλλα βαζω το χερι μου στο στερνο του.
"Τι παλι;"Ρωταει παραξενα.
"Μπορει να σε συγχωρεσα,αλλα δεν ειμαι και σιγουρη αμα λες την αληθεια. Ουτε για το σε αγαπω ειμαι σιγουρη αμα ειναι αληθινο. Η αγαπη ειναι δυνατο συναισθημα." Του λεω και εκεινος βαζει τα χερια του στα μαλλια του τραβωντας τα με δυναμη. Φαινεται λιγακι νευριασμενος με εμενα.
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...