40ο κεφαλαιο

4.9K 633 86
                                    

Αντριανα

Μιλαμε με την Νεφελη και πιο πριν πηραμε  διαφορα ατομα με αποκρυψη. Περασαμε ωραια. Η ωρα ειναι περιπου δεκα και η πορτα χτυπαει. Βλεπω ολα τα παιδια να στεκονται πισω απο την πορτα.
"Θελετε να παιξουμε θαρρος ή αληθεια;"Ρωταει ο Δημητρης και κοιταζω την Νεφελη. Απο το βλεμμα της φαινεται να θελει. Εγω πολυ δεν εχω και πολυ διαθεση.

"Φυσικα, σε ποιο δωματιο;"Ρωταει η Νεφελη και μπαινουν ολοι μεσα. Καθομαστε σε εναν κυκλο και ο Φωτης ερχεται να καθισει διπλα μου. Το αρωμα του ξεχυλιζει σε ολο το δωματιο. Με το χερι του,οταν δεν μας κοιταει κανεις,παιζει με το δικο μου χερι.
"Βαρεθηκατε μονοι σας;"Τους ρωταω γελωντας.

"Ναι, οντως. Δεν ειχαμε να κανουμε και κατι το ενδιαφερον. Ωραια ρουχα." Λεει ο Γιαννης καθως κοιταζει τα ρουχα της Νεφελης.

"Ει! Ασε κατω τα ρουχα μου!" Εκεινη φωναζει σαν υστερικη.

"Τι λεει θα παιξουμε; Να ξερω, γιατι εχω αρχισει να νυσταζω." Λεει εκνευρισμενος ο αδερφος μου και ολοι καθονται γυρω γυρω. Το δωματιο της Νεφελης ειναι μεγαλο και χωραει να καθισουμε εφτα ατομα ανετα.

"Αρχιζω, θαρρος ή αληθεια Χαρη;"Ρωταει η Νεφελη και ο Χαρης την κοιταζει με στραβο υφος.

"Αληθεια." Απανταει και ολοι του φωναζουν πως φοβαται.

"Ηρεμηστε, πιο το προβλημα σας να πω αληθεια;"Ρωταει νευριασμενος.

"Ειναι αληθεια πως γουσταρεις την Ελενη;"Ρωταει η Νεφελη τιναζωντας τα μακρια ξανθα μαλλια της. Ολοι τον κοιταζουμε επιμονα.

"Αντε καλα ναι. Αλλα δεν λετε λεξη σε κανεναν,αλλιως σας σκοτωσα!" Προειδοποιει και ολοι φωναζουμε με ενθουσιασμο. Ημουν σιγουρη πως θα του αρεσε η Ελενη, φαινονταν απο τον τροπο που της μιλουσε, διοτι σε ολους μας μιλαει πολυ ασχημα.

"Ρωταω τον Φωτη." Λεει ο Χαρης με ενα χαμογελο.

"Θαρρος." Απανταει και καθετε λιγο καλυτερα πανω στο χαλι.

"Δωσε ενα φιλι στην Αντριανα. Δεν χρειαζεται πια να μας κρυβεστε." Λεει γελωντας και ολοι μας κοιτανε. Εκεινος βαζει το χερι του στο μαγουλο μου και με τραβαει κοντα του, δινωντας μου ενα γλυκο και βαθυ φιλι. Το απολαμβανω, ξεχνωντας πως πρεπει να παιρνω ανασα. Εκεινος βγαζει το μεγαλο του χερι απο το προσωπο μου και βρισκεται ξανα στην θεση του. Στιγμιαια,αγγιζω τα χειλια μου. Η γευση του ειναι ακομα πανω στα χειλια μου.

 Famous Where stories live. Discover now