34ο κεφαλαιο

5K 658 118
                                    

Αντριανα

Απο την δουλεια του; Κοιταζω παραξενα τον Κωστα και μου δειχνει. Ειναι ο Φωτης με την Ιωαννα στην παγκακι και φασωνωνται. Ημουν σιγουρη,δεν επρεπε να περιμενω κατι αλλο. Θα αφησει ο Φωτης Αναγνωστου την ωραια ξανθια κοπελα για να ερθει σε εμενα;
Με την καμοια.
Ισως θα επρεπε να παω να βρω τον Στεφανο αμα με θελει πισω. Ποτε δεν ξερεις, ισως ο Φωτης να μου ειπε ψεματα για αυτα που ελεγε ο Στεφανος. Ισως να μην ειπε ποτε αυτα τα κακα λογια που μου ελεγε εκεινος πως ειπε.
"Τι θα κανουμε;"Ρωταω τον Κωστα.

"Παμε για χαλαστρα." Μου λεει και του γνεφω γελωντας. Πηγαινουμε κοντα του και τους χαιρεταμε. Το βλεμμα του προδιδει ποσο αμηχανα ειναι.
"Γεια σας παιδια!" Λεω χαμογελωντας.

"Γεια σου ξαδερφη!" Λεει η σιχαμενη και της γνωριζω τον Κωστα.

"Φωτης θα ερθεις τελικα στο μπαρ που λεγαμε;"Τον ρωταει ο Κωστας και εκεινος με κοιταζει.

"Αστο καλυτερα. Ισως σας βρω αργοτερα. Καλη διασκεδαση!" Λεει και γυριζει το κεφαλι του προς την σιχαμενη.  Πηγαινουμε πισω στην παρεα και μεχρι να φτασουμε μιλαμε με τον Κωστα.
"Καλα, λιγο ηλιθια φαινεται." Μου παραδεχεται και συμφωνω μαζι του.

"Ξαδερφη, ξε ξαδερφη οντως ειναι." Λεω και γελαμε. Φτανουμε στην παρεα και τους εξηγουμε τι εγινε.

Εκεινοι γελανε και επειτα κατευθυνομαστε προς το μπαρ που λεγαμε. Εγω βρισκομαι πισω μονη μου και περπαταω. Μου χαλασε λιγο την διαθεση αυτο που ειδα και δεν εχω πολυ ορεξη. Πισω μου ερχετε ο αδερφος μου.
"Καλα πολυ μαλακας ο Φωτης." Λεει και συμφωνω.

"Σε πειραξε;"Με ρωταει.

"Εμ, οχι ιδιαιτερα. Ηταν σαν να το περιμενα." Του απανταω ειλικρινα.

"Τι να κανουμε,αμα θελει πουτανες ας εχει! Εσυ αξιζεις κατι παραπανω!" Μου λεει και με αγκαλιαζει και γελαμε και οι δυο.

"Καλα και εσυ δεν την συμπαθεις; Απορω ποιος την συμπαθει!" Του λεω και εκεινος μου γνεφει.

"Μονο ομορφο ειναι αυτο το κοριτσι, τιποτα αλλο!" Λεει και συμφωνω μαζι του.

"Εσυ πως τα πας με την Νεφελη;"Τον ρωταω.

"Πολυ καλα. Χαιρομαι που ειμαστε στην ιδια παρεα." Μου παραδεχεται και συμφωνω και εγω μαζι του.
Προχωραμε γρηγορα και φτανουμε στο μπαρ. Βρισκουμαι ενα τεραστιο τραπεζι και καθομαστε ολοι μας. Μου αρεσει να εχω μεγαλη παρεα. Γινεται τρελη φασαρια και δεν μπορω να ακουσω την Δεσποινα που προσπαθει να μου πει κατι. Μου δειχνει να κατι προς τα πισω και γυρναω. Βλεπω τον Στεφανο να κραταει ενα τσιγαρο.

 Famous Where stories live. Discover now