44ο κεφαλαιο

5K 614 228
                                    

Αντριανα

Ο Τασος ειναι τοσο ηλιθιος παρα την ομορφια του. Τι; Δεν νιωθω τιποτα για τον Στεφανο. Ενταξει, μπορει να μην τον εχω ξεπερασει ολοκληρωτικα,αλλα τον εχω ξεπερασει.
"Αργεις να απαντησεις." Λεει ο Τασος σοβαρα και κοιταζω τον Στεφανο που με κοιταζει με τα καστανια ματια του με απορια. Αντριανα, γιατι δεν απαντας;

"Τι λεει θα κοιταζομαστε για πολυ ακομα;"Λεει η Ιωαννα και το μυαλο εκεινη την στιγμη ξεκολλαει.

"Οχι, δεν νιωθω τιποτα." Λεω τελικα και ανακουφιζομαι που εβγαλα τελικα τις λεξεις απο το στομα μου. Ολοι με κοιταμε με δυσπιστια. Μα την αληθεια λεω.

"Αληθεια ειναι. Δεν νιωθω απολυτως τιποτα. Αμα ενιωθα ουτως ή αλλως δεν θα ειχα αγορι και θα με πειραζε που φιλιθηκατε πριν." Παραδεχομαι και ολοι γνεφουν καταφατικα. Ο Στεφανος για εναν λογο μου φαινεται ακομα δυσπιστος.

"Εσυ παλι Τασο, εισαι ενας εικοσιδιαχρονος μαντραχαλος, τι κανεις σε μια τετοια επισκεψη;"Τον ρωταω καθως θελω να αλλαξουμε το θεμα,διοτι εχει πεσει και μια αβολη ησυχια εδω και λιγα λεπτα.

"Χαλαρωσε ρε, σιγα μην ειμαι και πενηντα! Εικοσι ειμαι μονο και απλα ηρθα απο την Θεσσαλονικη μιας και η σχολη εκλεισε για διακοπες. Χαιρομαι να σας βλεπω. Αντρι, σε ξερω τρια χρονια εχουμε περασει πολλες ντροπιαστικες στιγμες μαζι. Και χαρηκα που γνωρισα την Ιωαννα. Οντως στεναχωριθηκα που χωρισατε,αλλα δεν πειραζει απλα δεν ταιριαζατε. Λοιπον,ειστε φιλοι ακομα σωστα;"Ρωταει ο Τασος. Μονο δυο χρονια μας περναει; Αχ μακαρι να ημουν ξανα φιλη με τον Στεφανο, μου ελειψε η παρεα του.
Ο Στεφανος ξυνει νευρικα τον ωμο του. Σιγα μην τον αφηνε η στριγγλα να ξαναγινουμε φιλοι,βασικα μπορει να μην θελει ουτε αυτος.

"Εμ, περναμε μια φαση που δεν ειμαστε και στα καλυτερα μας για φιλια." Λεει νευρικα ο Στεφανος και γνεφω.

"Ρε παιδια, εγω παντα παρεμεινα φιλος με τις πρωην μου. Καντε μια προσπαθεια." Λεει ο Τασος και κοιταζω τον Στεφανο. Και εκεινος με καρφωνει με το βλεμμα του. Επειτα κοιταζω κατω. Θα μπορουσαμε;
Η Ιωαννα σηκωνεται και μας φερνει να παιξουμε ενα επιτραπεζιο για να περασει η ωρα. Ηταν διασκεδαστικα, αν και η Ιωαννα συνεχεια πετουσε σποντες για το ποσο ηλιθια και χαζη ειμαι. Ο Στεφανος δεν την συμμαζευε. Πρεπει να τον ρωτησω μια μερα τι της βρηκε. Μου ελειψε η παρεα του Τασου και του Στεφανου. Οταν εκεινος  δεν σπουδαζε αστυνομικος και πηγαινε στο λυκειο μας, περνουσαμε πολυ καιρο και οι τρεις. Μια μερα θυμαμαι ημουν στην τουαλετα και ανοιξε καταλαθως την πορτα. Ηταν πολυ ντροπιαστικη εκεινη η μερα.

 Famous Where stories live. Discover now