55ο κεφαλαιο

4.3K 525 136
                                    

Αντριανα

Εχουμε φαει την πιτσα μας και βλεπουμε λιγη τηλεοραση. Η ωρα ειναι τεσσερις και σε λιγο θα παω να μαζεψω τα πραγματα για το sleepover. Αν και ακομα μου φαινεται περιεργο ετσι στα ξαφνικα να ηθελε να βρεθουμε.
"Λοιπον,πρεπει να παω σπιτι να παρω τα πραγματα μου. Τα λεμε στις πεντε εκει." Μου λεει η Νεφελη και εγω την χαιρεταω.

Χμ,ειναι μονη σπιτι για πρωτη φορα εδω και καιρο. Ανεβαινω στο δωματιο μου και μαζευω τα πραγματα που θα χρειαστω. Μια οδοντοβουρτσα, καλτσες,πιτζαμες και το πορτοφολι μου που βρισνεται εκει απο το πρωι. Κλεινω το σακιδιο μου και χαζευω λιγακι στο κινητο μου. Λετε να ηταν η πρωτη φορα που αυτος ο αγνωστος  εστειλε στον Φωτη ή οχι; Αλλα και παλι,γιατι δεν με αφησε να το δω; Τελως παντων,θεωρω πως οτι και να εκανε θα το εκανε γιατι θα ηταν το σωστο.
Μιας και θα βγουμε και εξω φοραω ενα γαλαζιο τζιν με μια μαυρη μπλουζα και κατεβαινω κατω. Οι γονεις μου βρισκονται κατω και βλεπουν τηλεοραση. Δεν ειχα καταλαβει πως ειχαν γυρισει.
"Γεια σας. Θα παω να κοιμηθω στην Ελενη σημερα." Τους λεω και παω να ανοιξω την πορτα.

"Ωραια να με παιρνεις τηλεφωνο και,να αρχιζεις να κανεις και με αλλα παιδια παρεα. Δεν χρειαζεται να αφωσιωνεσαι σε ενα ατομο. Οπως και με τον Φωτη. Δεν χρειαζεται να εισαι συνεχεια μαζι του,γιατι ενας χωρισμος θα σε κανει να πληγωθεις πολυ. " Λεει η μαμα μου και μου μπαμπας μου κουναει αδιαφορα το κεφαλι του.

"Ευχαριστω για την συμβουλη,φιλοσοφε. Να πηγαινω τωρα,αντιο." Τους χαιρεταω και βγαινω απο το σπιτι. Εχει ελαφρως αερακι και μου αρεσει αυτο. Περπαταω με το πασο μου,μιας και ξεκινησα λιγακι νωριτερα. Βαζω τα ακουστικα στα αυτια μου και ακουω τυχαια τραγουδια. Αυτο με χαλαρωνει.  Ο ουρανος εχει ενα παραξενο χρωμα σημερα,καπως κοκκινωπο. Μου αρεσει ομως.
Καποιος με κραταει απο τα μπρατσα μου και επαναφερομαι στον πραγματικο κοσμο. Βγαζω τα ακουστικα και ανοιγοκλεινω τα ματια μου.

"Επ,Αντρι,καιρο εχουμε να τα πουμε." Λεει ο Στεφανος και εγω τον αγκαλιαζω. Μου ελειψε μπορω να πω. .
"Οντως,ισως κανενα μηνα. Δεν σε βλεπω και συχνα στο σχολειο. Ασε που εισαι και με την ξινη." Του λεω και σχεδον φτυνω την τελευταια λεξη.

"Εε,ποια ξινη;"Ρωταει αθωα  ο Στεφανος.

"Τιποτα κατι δικα μου." Λεω γελωντας.

"Που πας;"Με ρωταει.

"Στην Ελενη,εσυ;"Τον ρωταω.

"Στην Ιωαννα,ειχα ακουσει κατι φημες πως δεν κανατε πια παρεα. Ουτως ή αλλως με την Νεφελη δεν καθεσε;"Με ρωταει μπερδεμενος.

 Famous Where stories live. Discover now