51ο κεφαλαιο

4.7K 539 255
                                    

Αντριανα

Ξυπναω απο το ξυπνητηρι και χασμουριεμαι. Η ωρα ειναι 7 μιση. Ανοιγοκλεινω τα ματια μου και γυρναω απο την αλλη πλευρα για να ξυπνησω τον Φωτη. Εκεινος φαινεται πως δεν ακουσε το ξυπνητηρι μου. Του δινω ενα φιλι στο μαγουλο και απλωνει το χερι του για να σπρωξει το προσωπο μου.
"Ετσι και με εχεις ξυπνησει απο τις εξι θα σε γαμησω." Λεει νευριασμενος με την πρωινη βραχναδα στην φωνη του που τον κανει χαριτωμενο.

"Εφτα μιση ειναι. Εσυ δηλαδη τι ωρα ξυπνας;" Τον ρωταω και εκεινος ανοιγοκλεινει τα γαλαζια του ματια.

"Στις οχτω,ακου εκει. Θα ξυπναμε στις 7 μιση,ενω εχουμε 8 και τεταρτο. Αμαρτια!" Λεει και σηκωνεται τενωντας το σωμα του. Φοραει μονο μια γκρι πιτζαμα και αυτο κανει να φαινεται το καλλιγραμμο σωμα του.

"Εχουμε πρωινο;"Ρωταει και εγω του γνεφω.

"Κατεβα κατω. Παντα φτιαχνει η μαμα μου." Του λεω και εκεινος φευγει απο το δωματιο. Εγω φοραω τα ρουχα που βρισκω εκεινη την στιγμη μπροστα μου και κατεβαινω κατω παιρνωντας και την τσαντα μαζι μου. Τα δοντια θα τα πλυνω μετα το πρωινο. Η ωρα ειναι παρα εικοσι. Το σχολειο ειναι πεντε λεπτα μακρια,βασικα και λιγοτερα,ισως θα μπορουσα να ξυπναω και αργοτερα.
Ο Φωτης τρωει δημητριακα και συζηταει με την μητερα μου. Ειναι και ο αδερφος μου κατω και φαινεται πως μολις τωρα ξυπνησε. Δεν εχουν φορεσει ακομα ρουχα. Σωριαζομαι διπλα στον Φωτη και τρωω μια φετα ψωμι με μαρμελαδα και χυμο.

"Νωρις νωρις σημερα Σωτο. Τι εγινε;"Ρωταω και πινω μια γουλια απο τον χυμο μου.
"Λοιπον παιδια,ποτε παιρνετε βαθμους;"Ρωταει η μαμα μου. Το ξεχασα τελειως αυτο.

"Ελπιζω οχι συντομα." Γελαει ο Φωτης και συνεχιζει να τρωει τα δημητριακα του.

"Σε λιγες μερες περιπου." Απανταω εγω και τρωω ταυτοχρονως.

"Οποιος παρει κατω απο 10 στο τετραμηνο,δεν ξανα ερχετε σπιτι μου." Λεει η μαμα μου γελωντας απευθυνομενη προς τα αγορια κυριως και εκεινοι γελανε ησυχα.
Τελειωνω με το πρωινο μου και πηγαινω να πλυνω τα δοντια μου. Οταν τελειωνω,βρισκω τον Φωτη να τρωει μια φετα ψωμι με μερεντα.

"Ακομα δεν ντυθηκες; Ελα θα αργησουμε." Του λεω και εκεινος ανασηκωνει τους ωμους του και ερχετε κοντα μου,αγκαλιαζωντας με.

"Ελα να μεινουμε εδω την πρωτη ωρα να κανουμε αγκαλιτσες." Μου λεει και μου χαιδευει το προσωπο.

 Famous Where stories live. Discover now