Αντριανα
"Τελικα θα ερθεις σημερα;Δεν ακυρωνεται." Λεει μεσα απο το τηλεφωνο ο Φωτης. Η ωρα ειναι εξι και εχω τελειωσει με τα διαβασματα και τα σχετικα.
"Εμ,δεν ξερω,δεν εχω και πολυ διαθεση." Του λεω και αυτο ειναι οντως αληθεια.
"Καλα,οταν αποφασισεις χτυπα τηλεφωνο." Λεει και κλεινει το κινητο. Δεν ξερω,απλα εγινε και αυτο σημερα με τον Γιαννη και ντρεπομαι να γνωρισω τους γονεις του. Αλλα,μηπως να παω; Τι θα κανω ολο το απογευμα εκτος απο το να βλεπω τηλεοραση;
Προς:Φωτακι
Θα ερθω τελικα.
Γραφω στο μηνυμα και παω να ετοιμαστω. Το κινητο μου δονειται.
Απο:Φωτακι
Το'ξερα πως θα ερθεις. Στις 7 εδω.
Απανταει στο μηνυμα και εγω χαμογελαω. Καθομαι μπροστα στην ντουλαπα μου και σκεφτομαι. Να βαλω κατι επισημο, ή κατι χαλαρο; Ισως πρεπει να βαλω κανενα φορεμα. Βγαζω ενα μπλε λουλουδατο και το φοραω. Μια χαρα ειναι. Ουτε επισημο ουτε ομως και οτι να ναι. Δεν βαφομαι πολυ και επειτα κοιταζω την ωρα στο κινητο μου. Πρεπει να ξεκινησω. Φοραω τα βυσσινι παπουσια μου και φοραω και μια μακρια μαυρη ζακετα. Κατεβαινω κατω και βρισκω την μαμα στον καναπε.
"Που πας με τετοια επισημοτητα;"Με ρωταει και εγω γελαω.
"Θα παω στο σπιτι του Φωτη. Θα γνωρισω τους γονεις του. Ηθελαν να πουν και εσας,αλλα νομιζα πως δουλευεται." Της λεω και σηκωνεται πανω εξαλλη.
"Καλα Αντριανα; Με αδεια χερια θα πηγαινες; Εισαι τυχερη που εχω ενα κουτι με γλυκα στο ψυγειο." Λεει και μου τα δινει. Με φιλαει στο μαγουλο και την χαιρεταω.
"Α,και να μου πεις τι εγινε με τον Γιαννακη!" Λεει και εγω της γνεφω. Κραταω γερα το κουτι στα χερια μου και περπαταω για να παω προς το μεγαλοπρεπες σπιτι του. Φαινεται πως εβρεξε πριν και εχει λιγα νερα και λασπη κατω στον δρομο. Ελπιζω μονο να μην λερωσω,γιατι δεν ξερω τι θα κανω. Εχω φτασει απεναντι απο το σπιτι του και θα περασω τον δρομο. Ενα αμαξι περναει με φορα και παταει πανω στις λασπες με αποτελεσμα να εκτοξευτουν πανω μου. Ολη η ζακετα μου λερωθηκε και το απο εξω απο το κουτι με τα σοκολατακια.
Το κινητο μου δονειται. Κραταω με το ενα χερι τα σοκολατακια και κοιταζω το μηνυμα.Απο: Αγνωστος
Ουπς.
Εε οχι. Επρεπε να δω ποιος ηταν μεσα στο αυτοκινητο. Σιγουρα δεν ειναι τυχαιο το μηνυμα με το οτι με γεμισε ενα αυτοκινητο. Περναω τον δρομο και καθομαι στο πεζοδρομιο με τα χερια μου στο κεφαλι. Μπορει το φορεμα να μην ειναι λερωμενο,αλλα ειμαι χαλια. Θελω να κλαψω,αλλα δεν θελω να κυλησουν ολα τα καλλυντικα απο το προσωπο μου.
YOU ARE READING
Famous
Teen FictionHighest Rank: #1 σε Εφηβικη Φαντασια Δεν χρειαζεται να εισαι δημοφιλης,για να εισαι ευτυχισμενος. Αλλα η Αντριανα νομιζε πως η ζωη των δημοφιλων παιδιων ηταν πιο ευκολη απο την δικη της. Εχει αδικηθει στην ζωη της.Κλοουν την ανεβαζουν κλοουν την κα...