14o κεφαλαιο

6.1K 740 58
                                    

Φωτης

Ηλιθια.

Νομιζε πως ηθελε να της κανω και παρεα. Δεν μπορω να καταλαβω πως μπορεσε και με ερειξε κατο αυτος ο Σισυφος; Ugh, δεν θυμαμαι πως τον λενε αυτην την στιγμη. Εχω κολλησει. Ισως ηταν μια στιγμη αδυναμιας. Μα,ακου εκει να με κανει ρεζιλι το ζωο. Περιμενω στο συνηθισμενο παγκακι μεχρι να ερθει η παρεα. Διακρινω τον Χαρη,τον Δημητρη, τον Γιαννη και τον Σταυρο. Ολοι μαζι κατεβηκαν; Παραξενο, τελως παντων. Ερχονται προς το μερος μου και με χαιρετανε παραξενα.

Τι;

"Σε πλακωσε το ζαβο ο Σταφανος;" Με ρωταει ο Δημητρης και καθετε διπλα μου. Ωρες ωρες μου φαινεται πως θελει να τα μαθαινει ολα. Μηπως μας βγηκε κουτσιμπολα ο Δημητρης; Ολοι με κοιτανε με απορια. Ωστε ολοι το εμαθαν. Τελικα Στεφανο τον λεγανε.

"Μια στιγμη αδυναμιας ητανε. Τιποτα παραπανω. Δεν με σαπισε στο ξυλο. Ηρεμηστε." Τους λεω φωναχτα για να το ακουσουν και αλλοι σε περιπτωση που με κουτσομπολευουν.

"Αλλα λεει η μαπα σου." Λεει ο Χαρης και κοιταζει καποιον. Ολοι γελανε, αλλα τους αγνοω. Ποιον να κοιταζει αραγε; Ακολουθω το βλεμμα του και βλεπω πως εστιαζει στον Σωτηρη. Το ηξερα παντα πως τον ζηλευε. Φαινονταν απο το βλεμμα του οταν πρωτοηλθε στην παρεα μας, βεβαια τωρα δεν κανει παρεα με τους αλλους. Βλεπω την ηλιθια μαζι του. Μιλανε κανονικα και εκεινη την βλεπω λιγακι τρομαγμενη.

"Οεο Φωτη,μιλαμε για γκομενα και εσυ δεν συμμετεχεις;" Λεει ο Γιαννης και ερχετε κοντα μου.

"Μηπως εχεις πυρετο χρυσο μου;"Μου πιανει το μαγουλο και τον κοιταζω παρεξενα. Οι αλλοι γελανε, αλλα εγω θελω να ανακαλυψω το μυστικο του.

"Τι λεγατε;"Αλλαζω το θεμα.

"Για την καινουργια την Ιωαννα. Ειναι καυτο μωρο. Αλλα ξερεις το χειροτερο ποιο ειναι; Ειναι ξαδερφη με τον Κλοουν! Πραγματικα και η Ιωαννα και ο Σωτος καλα βγηκανε αυτην ειχε το προβλημα;"Λεει ο Σταυρος, που μπορει να μην του φαινεται,αλλα δεν την παει καθολου. Την μισει παρα πολυ για εναν λογο, ενω εμεις κανουμε απλα χαβαλε. Ολοι γελανε, μαζι με εμενα, αλλα ξερω πως ισως θα την πληγωνε αμα τα ακουγε. Ποια ειναι ομως τελως παντων αυτην η Ιωαννα; Μονο εγω δεν την ειδα; Ελπιζω να ειναι τοσο καυτη οσο την λενε.

Αντριαννα

Παω να βρω την ξαδερφη μου, μιας και ο Στεφανος δεν ειναι ειναι εδω, αλλα που παιζει να ειναι; Προσπαθω να την βρω με το βλεμμα μου και ευτυχως την εντοπιζω να κατεβαινει τα σκαλια. Πηγαινω κοντα της και με παιρνει αγκαλια.

 Famous Where stories live. Discover now