33ο κεφαλαιο

5.5K 663 151
                                    

Αντριανα

Εχω γυρισει απο την προπονηση και εχω κανει το μπανιο μου. Δεν ειμαι και καλα ψυχολογικα,γιατι με τον Στεφανο τα ειχα πολυ καιρο. Και για ολα φταιει ο Φωτης. Πρεπει να απομακρυνθω μακρια του οσο το δυνατον συντομοτερο. Βαζω μια ζακετα και βγαινω εξω. Μακαρι να ειχα εναν σκυλο για συντροφια. Περπαταω και φτανω με γρηγορα βηματα στο παρκο που ειναι μακρια σε αποσταση μολις πεντε λεπτων. Με ηρεμει να περπαταω μονη μου. Εχει ψυχρο αερα,διοτι αυριο ειναι Χριστουγεννα. Ζητησα ενα κινητο, αλλα δεν ξερω αμα θα μου το παρουν τελικα. Το παλιο μου εχει χαλασει και εχω μεινει με ενα που εχει κουμπακια. Ειχα χαλια κινητο,αλλα οχι και τοσο. Καθως βρισκομαι στο παγκακι, αρχιζω να σκεφτομαι. Μηπως δεν πρεπει να στεναχωριεμαι για αυτον; Μηπως πρεπει να προχωρησω και να τελειωσει το θεμα; Αμα με αγαπουσε, θα εμενε. Απλα ειναι πως τα εχουμε χρονια και ειναι ταυτοχρονα και ο κολλητος μου. Ειμασταν τοσο κοντα.
"Συγνωμμη που εφυγα, δεν ειμαι καλος στο να παρηγορω ανθρωπους." Ακουω την φωνη του Φωτη καθως εμφανιζεται απο το πουθενα. Καθετε διπλα μου στο παγκακι.

"Τι κανεις εδω;"Τον ρωταω. Δεν τον περιμενα.

"Μου αρεσει να κανω βολτες οταν δεν εχω τι να κανω ή με προβληματιζει κατι." Μου απανταει. Ωστε τον προβληματιζει κατι;

"Τι εγινε;"Τον ρωταω και εκεινος με στραβοκοιταει.

"Τιποτα σημαντικο. Κατι με την οικογενεια μου." Μου απανταει αοριστα. Θελω να τον ρωτησω και αλλα πραγματα,αλλα φανεται να μην θελει να απαντησει.

"Α,ξεχασα να σου πω,πηγα στον Στεφανο και του μιλησα." Συμπληρωνει και εγω τον κοιταζω με γουρλωμενα ματια. Τι να του ειπε; Με θελει πισω; Δεν νοιαζετε; Με εχει φαει το αγχος.

"Τι σου ειπε; Πες τα μου ολα." Του τονιζω την λεξη "ολα". Πρεπει να μαθω τι του ειπε.

Στεφανος

Φευγω εξοργημενος. Δεν το πιστευω πως με απατησε με αυτον που την κοροιδευε. Ειναι ηλιθια και διπρωσωπη. Δηλαδη ολες αυτες τις φορες που και καλα εβγαινε με τον αδερφο της και τις φιλες τις, ηταν με αυτον; Ποιος ξερει τι αλλο θα εχουν κανει. Βεβαια, τωρα δεν με νοιαζει καθολου. Θυμωσα μαζι της για να φαινεται πως νοιαζομαι. Καποιος μου πιανει τον ωμο και γυρναω γρηγορα να δω ποιος ειναι. Ελπιζω να μην με ακολουθησε εκεινη.
"Μεγαλε,πρεπει να μιλησουμε." Μου λεει ο Φωτης και τιναζει το μαλλι του. Ποσο μου την σπαει αυτο.

 Famous Where stories live. Discover now