30ο κεφαλαιο

5.7K 695 181
                                    

Φωτης

Η Νεφελη μου την εχει σπασει αφανταστα. Ετσι και δεν ειχε μπει στην μεση η Ελενη με την Αντριανα, θα την ειχα ριξει κατω, πραγματικα.

"Ηλιθιε, ετσι και σε πιασω στα χερια μου. Παλι καλα εχω αξιοπρεπεια και δεν θα το κανω, κατι που δεν εχεις εσυ." Ουρλιαζει η Νεφελη και τα κοριτσια μπαινουν μεσα στην καφετερια. Δεν θα ασχοληθω παραπανω. Αλλα τι, τωρα με κουβαλησαν τσαμπα στο κεντρο και θα φυγω; Χα, δεν υπηρχε περιπτωση.
Σιγουρα θα βρω καποιον γνωστο μεσα για να καθισω, γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να πω συγνωμμη σε αυτην την ηλιθια. Κοιταζω απο την τσαμαρια και διακρινω πεντε κοριτσια. Κοιταζω καλυτερα, γιατι μου φαινωνται γνωστα. Βλεπω τα μαλλια των κοριτσιων και  αμεσως καταλαβαινω πια παρεα ειναι. Χαμογελαστος μπαινω μεσα στο μαγαζι και δεν ριχνω ματια στις αλλες.
Πηγαινω προς το τραπεζι των κοριτσιων και οταν με βλεπουν εκπλησσονται.
"Φωτακη!" Φωναζει η Βασιλινα και σηκωνεται ορθια για να μου δωσει μια αγκαλια. Με σφιγγει πολυ και επειτα καθομαι με την παρεα της. Ειναι πολυ δημοφιλεις κοριτσια στο σχολειο τους και γενικα τις ξερω. Ειναι η Καλλιοπη, η Νανσυ, η Βιβη, η Μαριαντα, η Βασιλινα που χαιρετησα και προηγουμενως και η Μαρια ενα και δυο. Βεβαια η μια λειπει σημερα.

(Χεχε, φυσικα και θα ημουν μεσα στην ιστορια. Γκουχου γκουχου Vivi_alx,nancy_knt,maraki_lrc, KalliopiAntz, Marianta_K)

"Γεια σας κοριτσια!" Τις χαιρεταω και με χαιρετανε πισω. Καθομαι αναμεσα της Βασιλινας και της Νανσυ. Ευτυχως δεν εχουνε παραγγειλει ακομα.

"Πως και απο τα μερη μας Φωτη;"Ρωταει ειρωνικα η Νανσυ. Εχει πολυ τσαμπουκα αυτην η κοπελα.

"Εε,ηρθα με μια αλλη παρεα κοριτσιων για να πιουμε εναν καφε, αλλα χτυπησα την μια και το διαλυσαμε." Τους λεω και γελαμε ολοι μαζι.

"Να φανταστω ειναι εκεινη η παρεα με τα τρια κοριτσια που το ενα σε γλυκοκοιταζει τρελα;"Λεει γελωντας η Μαρια. Γυρναω το κεφαλι μου και βλεπω την Αντριανα να με κοιταζει. Μολις την κοιταζω και εγω, στρεφει το κεφαλι απο την αλλη.

"Ναι απο αυτην. Την λενε Αντριανα." Τους απανταω.

"Νομιζω την εχω ακουατα. Ειχε βγει με την Δεσποινα και την Δημητρα μια φορα. Σιγουρα σε γουσταρει, ειμαι σιγουρη. Αχ και εγω ετσι κοιταζω το αγορι μου!" Λεει η Βιβη ενθουσιασμενα.

 Famous Où les histoires vivent. Découvrez maintenant