31ο κεφαλαιο

6.1K 651 103
                                    

Αντριανα

Τι εγινε μολις τωρα; ο Φωτης βγαινει απο το δωματιο μου και η γευση των χειλιων του εχει μεινει στα χελια του. Δυoσμος.
Θελω να κλαψω, γιατι εχω μπερδεμενες σκεψεις και μολις απατησα τον Στεφανο. Ειδικα το τελευταιο με εχει πειραξει παρα πολυ; Εκεινος ηταν παντα ενα υσηχο αγορι που ηθελε να ειμαστε καθε μερα μαζι και εγω τον απομακρυνω συνεχεια χωρις σοβαρους λογους.
Τι φιλι μου αρεσε; Οχι Αντριανα, ακομα και να σου αρεσε σκεψου τον Στεφανο. Εχετε μια καλη σχεση, γιατι να σου την χαλασει ενα φιλι; Ουτως ή αλλως και εκεινος εχει σχεση με την Ιωαννα. Περασμενα ξεχασμενα.

Οχι, δεν μπορω να ειναι απλα περασμενα ξεχασμενα, θελω να το θυμαμαι αυτο. Σκεφτητε πως μολις με φιλησε ο πιο δημοφιλης του σχολειου. Ενταξει, θα το παραδεχτω ισως μου αρεσε και λιγο. Μονο λιγο. Εχω τρομερες τυψεις. Θα τηλεφωνησω στον Στεφανο για αν μιλησουμε. Δεν νομιζω να του το πω, γιατι θα νευριασει παρα πολυ. Πληκτρολογω τον αριθμο του και περιμενω αν μου απαντησει.
Δυστυχως, εκεινος μου το κλεινει.

Μου το κλεινει;

Δεν γινεται, τι κανει τετοια ωρα; Ειμαι σιγουρη πως δεν εχει φροντιστηριο. Ξανακαλω και γινετε το ιδιο. Καλα,δεν θα ασχοληθω αλλο. Μηπως ομως δεν θελει να απαντησει μονο σε εμενα;

"Σωτο ελα λιγο!" Φωναζω τον αδερφο μου και ειναι στο διπλανο δωματιο. Ελπιζω να μην ακουσε τιποτα απο αυτα που εγιναν. Μπαινει μεσα γρηγορα και ενθουσιασμενος.

"Τα ακουσα ολα! Καποια εχει νεο αγορι;!" Μου λεει γελωντας και ργω ξεροκαταπινω. Καθετε στο κρεβατι διπλα μου και εγω σταυρωνω τα χερια μου.

"Αχ,νιωθω ασχημα. Δεν επρεπε να το κανω. Ουτως ή αλλως και αυτος εχει κοριτσι! Θελω να παρω λιγο απο το κινητο σου τον Στεφανο,γιατι σε εμενα δεν απανταει." Του λεω και μου γνεφει δινωντας μου το τηλεφωνο του. Ειναι χιλιοσπασμενο και δεν θελει να παρει αλλο. Του αρεσει λεει.

"Εγω παντως πιστευω πως για να εκανε κινηση ο Φωτης σημαινει πως του αρεσεις! Παρατα τον Στεφανο!" Μου φωναζει και εγω του λεω να κανει ησυχια,γιατι τον καλω. Το τηλεφωνο χτυπαει κανονικα και επειτα ακουω την φωνη του.

"Ναι;"Λεει και φαινεται βαριεστημενος. Το κλεινω γρηγορα και θελω να κλαψω. Ειναι ακομα θυμωμενος απο τοτε που μαλωσαμε;

"Καποιος φαινεται εχει νευρακια μαζι  σου." Μου λεει γελωντας και καθως αρπαζει το κινητο του απο τα χερια μου, εξαφανιζεται.

 Famous Where stories live. Discover now