Hotele nasıl geldiklerini, odaya nasıl çıktıklarını anlamamışlardı. Sanki farklı bir dünyada gibilerdi. Saatler önce yaşadıkları şey onları, içinin mutlulukla doldurulmuş bir kavanozun içine tıkmış gibiydi. Kapının hızla açılması ve genç kızın bedeninin duvar ile adamın bedeni arasında sıkışması sadece saniyelerini almıştı. Tutku kanlarına karışıp tüm hücrelerine yayılırken, arzu halinden memnundu. Barkın'ın sert ve aceleci öpüşleri yerini yumuşaklığa bırakmıştı. Deren ona itaat eden bir köleyi anımsatıyordu. Ağzının içini talan eden erkeksi dil, dilinin üzerindeki varlığını her hissettirdiğinde adamın ağzının içine doğru inliyordu. Barkın'ın hırıltılı nefesleri bu inleyişleri karşılarken, vücudu engelleyemeyeceği derecede sertleşmişti. Ellerini sabit tutamıyor Deren'in vücudundaki keşfini sürdürüyordu. Bir eliyle Deren'in iki elini kavrayıp başının üzerinde birleştirdi. Boşta olan eli kızın tişörtünden içeriye süzülürken, boğuk bir inleme döküldü dudaklarından. Aldığı düzensiz nefesler sonucunda göğsü hızla inip kalkıyordu. Deren göğüs uçlarının kabarıp, sızladığını hissederken tek çaresinin Barkın'ın eli olduğunu biliyordu. Genç adam Deren'in bir göğsünü avucunun içine alarak, sıktı. Dudakları boynuna doğru kaymış, gırtlağından gelen hırıltı kızın boynuna çarpmıştı. Üzerlerindeki kıyafetlerin engeline takıldığında, zorlukla geri çekti kendini. Deren'in arzuyla titreyen bedeni loş ışıkta parlıyordu. Gözleri kapalı dudakları ise hala ıslak ve öpülmeyi beklercesine aralıktı. Duvara dayalı olan ellerinin bırakıldığının bile farkında değildi. Ağır ağır iki yanına düşerken, gözlerini açtı. Barkın'ın puslu, koyu kahveleriyle karşılaştığında alt dudağını ısırma ihtiyacı hissetti. Adamın gözlerinde arzu ve istek dokunsa tutabileceği cinstendi. Genç adam, Deren'in saçlarına elini daldırırken dudaklarını kulağına yakınlaştırarak "Bu gece seni sevmeme izin ver, minik," diye fısıldadı boğuk sesiyle.
Genç kız kasıklarındaki sızının vücudunda bıraktığı hisle, kafasını salladı. İçinde varlığını hissettiği edepsiz kız kahkahalar atıyordu. Adam bedenini bastırdığı kızın kafasını sallayışını hissettiğinde tekrar geri çekildi. Elinden tutup odanın içine doğru götürürken adımları aceleciydi. Yatağın uç kısmına geldiklerinde, Barkın'ın elleri Deren'in tişörtünün eteklerine yöneldi. Genç kız kızaran yüzü ve kopkoyu mavi gözleriyle, öylece karşısındaki adama bakıyordu. Barkın'a kolaylık sağlamak için kollarını yukarı doğru kaldırdı. Tişört yerdeki yerini alırken, genç adam spor atletine yöneldi. Onunda sonu tişörtten farklı olmamıştı. Deren'in dolgun göğüsleri sütyeninin kenarlarından taşarak, Barkın'ın tüm vücudunun kaskatı kesilmesine sebep olmuştu. Mümkünmüş gibi erkekliği her geçen dakikada sanki biraz daha sertleşiyordu. Elleri karşısındaki süt beyazı tenle buluşmak için yanıyordu. Bu kez genç kızın elleri Barkın'ın tişörtünün eteklerindeydi. Deren hızla tişörtü adamın boynundan çıkarırken, diğer kıyafetlerin yanına fırlattı. İkisinin de üzerlerinde sadece pantolonları kalmıştı. İlk hamleyi Deren yaparak, Barkın'ın pantolonun beline geçirdi parmaklarını. Barkın'dan büyük bir hırlama yükseldiğinde doğru yolda ilerlediğini biliyordu. Sonunu düşünmeden düğmesini açıp fermuarını indirdi. Genç adam elini kızın elinin üzerine koyarak "Yapma, Deren," diye inledi. O pantolon üzerinden çıkarsa kendisini tutamayacağını biliyordu. Deren hiç dinlemeden içinde yükselip duran ateşe uyarak pantolonu belinden tutup titreyen elleriyle aşağıya çekti. Deren gözlerini bile kırpmadan, alev almış yanaklarına aldırmadan karşısında tüm heybetiyle duran adamı inceliyordu. Boxer iç çamaşırının gizlediği yeri gördüğünde, şaşkınlıkla alt dudağını ısırdı. Önündeki kabarıklık çok, çok büyüktü ve genç kızın tüm bedenini titretiyordu.
Barkın karşısındaki arzuyla cesaretlenen kızın kendisini incelemesine bir süre daha müsaade etti. Ancak Deren alt dudağını ısırdığında artık dayanabileceğini sanmıyordu. İnceleme sırası artık kendisindeydi. Deren'in sütyen askısına uzanan parmakları okşayarak sırtına doğru yol alıp, kopçasına geldiğinde duraksadı. Tek hamlede açtığında, yeniden omuzlarına çıkıp aşağı doğru çekti. Genç kızın ayaklarının dibini boylayan sütyenin sonu da diğer kıyafetleri gibiydi. Deren'in nefesleri sıklaşmış dolgun göğüslerinin inip kalmasına sebep olmuştu. Barkın bir elini genç kızın boynundan aşağı doğru yavaşça indirmeye başladı. Göğüs oluğuna geldiğinde, parmaklarını gezdirdi. Sivrileşmiş pembe kabarcığı iki parmağının arasına alarak oyalandı. Genç kızın kadınlığındaki sızı yükseldikçe dizlerindeki titreme artıyordu. Genç adamın ne yapacağını bilen parmakları pembe kabarcıktan ayrılarak, usulca pantolonuna süzüldü. Deren gözlerini Barkın'dan ayıramıyor, bu anı bozacak hiçbir şey yapmıyordu. Pantolon düğmesini açan, fermuarını yavaşça indiren parmaklar kasıklarına değince ürperdi. Barkın pantolonu aşağı doğru çekiştirirken, bacaklarını kırıp eğildi. Ayakkabı engeline takılan pantolonu ilk olarak, ayakkabılardan kurtardı. Bir dizinin üzerinde durarak pantolonu çıkardığında, kızın can acıtıcı vücudu karşısında duruyordu. Ellerini genç kızın iki bacağını koyup okşayarak yukarı doğru çıkmaya başladı. Ellerinin geçtiği yerlere ıslak öpücüklerini bırakmayı ihmal etmiyordu. Deren'in vücudunda alevli bir yol bırakarak ilerleyen dudaklar, kızın kadınlığının kenarına geldiğinde duraksadı. Deren'in dudaklarından firar eden inilti, erkekliğini acıyla sızlattı. Çıkardıkları sesler ikisinin de direncini düşürüyor, tutku denizinde boğulmalarına yol açıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Beni Sevdin | Tamamlandı | Maviye Tutkun Serisi-1
Romance☆ Tüm hakları şahsıma aittir. ☆ Gölgesinde yaşayacağı geçmişi olmayan bir adam, Geçmişin acılarını unutmaya çalışan yaralı bir kadın. Ortaya çıkmayı bekleyen onlarca sır, aydınlatılmayı bekleyen karanlık bir geçmiş. İmkanların imkansızlığına yenik...