LÜTFEN OKUMADAN BÖLÜME GEÇMEYİN💕
Canlarım bu saatte sadece bir duyuru yayınlamak için bildirim panelinize düşmek içimden gelmedi ve yeni bölümle geldim. Ancak küçük bir duyurum var size🙈
Normal de yeni bölüm günlerimiz "CUMARTESİ" fakat ben bazen hem sizi bekletmek istemediğimden hemde elimde fazladan taslak halinde bölüm olduğunda ara günlerde yayınlıyordum. Lakin bu okuyacağınız bölümden sonra tekrar yeni bölüm günümüz "CUMARTESİ" olacak.
Ya ama bir hafta bekleyecek miyiz? diye sorduğunuzu duyar gibiyim🙈 İnanın bekletmek istemem ama bakın ama diyorum altını çizerek. Şuanda bilgisayarımda taslak halinde hazır olan beş bölümüm var. Yani ben sizden konu olarak da kurgu olarak da öndeyim. Lakin bana göre finale çok az kaldığından ve olaylarımın boyutları ciddi anlamda değiştiğinden üzerinde uzunca düşünüp doğru araştırmaları yapmadan bölüm yazmam çok zor. Ne demek istediğimi bölümleri okuyunca çok iyi anlayacaksınız. Bunun dışında anlarsınız ki benim de normal bir hayatım var ve bu sıralar ciddi anlam da sağlık problemleri yaşıyorum. Sakin kafayla bölüm yazmam için kendime de zaman ayırmam gerekiyor. Bu yüzden lütfen her zaman olduğu gibi bu seferde yanımda olduğunuzu göstererek beni anlayışla karşılayın ve bir hafta size çok uzun bir süre gibi gelmesin. Ki bakın şunun da sözünü vereyim yine sizin için elimden geldiğince ara günlerde de bölüm yayınlamaya çalışacağım. Yorum yapan yapmayan, sessizce takip eden herkesi! Hepinizi çok ama çok seviyorum. Daha fazla sizi sıkmadan yeni bölümümüzle başbaşa bırakıyorum. Cumartesi günü görüşmek dileği ile hep benimle kalın!💕💕💕●
●
●
●
Havalar ne kadar soğuk olsa da, aralarındaki buzları çabucak eritmişlerdi. Aileleri ve arkadaşlarıyla geçirdikleri, o muhteşem yılbaşı gecesinin ardından üç hafta geçmişti. Bu geçen üç haftada ne isimsiz bir paket almışlardı ne de başka bir şey. Sanki hiçbir şey yokmuş gibi, hayatlarına devam ediyorlardı. Israrla çalan telefonuna elini uzatıp, uykulu gözleriyle ekrana baktı. "Efendim, Seçkin." diye yanıtlarken, Deren'i uyandırmamak için yataktan çıkmıştı. "Abi, istediğin araç getirildi." Seçkin'den aldığı yanıt üzerine "Tamam, iniyorum şimdi," diyerek telefonu kapatıp gardırobuna yöneldi. Duşunu eve geri dönüp, Deren'i uyandırdıktan sonra da alabilirdi. Hızla üzerine bir kazak bir pantolon geçirip, odadan ayrıldı.
Merdivenleri yağ gibi kayarak tüketip, montunu da alarak kapıya çıktı. Günler öncesinden getirtilmesini istediği araç kendi aracının hemen yanına park edilmişti. Deren'in mavi renkteki Porsche'una nasıl baktığını hatırlıyordu. Oysa şimdi ona aldığı bu küçük hediye kendi arabasının pembe rengiydi. Deren'in bayılacağını düşünerek arabaların yanına ilerledi. Kaputun üzerindeki çiçekli büyük kurdeleleri görür görmez, Seçkin'e dönerek "Oğlum bu ne?" diye sordu. Seçkin gülümseyip "Ilgar abinin işi," dedi kısaca. "Hay senin ben Ilgar abine. Çiçekçiden yeni çıkma gelin arabasına çevirmiş güzelim arabayı."
Seçkin cevap vermek yerine sadece gülümsemeyi tercih etti. Bunun üzerine Barkın, pembe renkteki Porsche'u biraz daha inceledikten sonra "Gidip benim hatunu uyandırayım," dedi kendi kendine. Ardından hızla eve doğru ilerledi. Soluğu yatak odalarında aldığında, Deren tüm yatağı kaplayacak şekilde rahatça uyuyordu. Kolları ve bacakları ayrı bir yerde olan kıza bakıp gülümsedi. Her zaman deli gibi uyuyan kız, Barkın yanındayken sadece göğsüne sokulup uyuyordu. Bazı sabahlar uyandığında Deren'in uykusunda nasıl üzerine çıktığını çözmekle açılıyordu uykusu.
"Deren, hadi uyan bebeğim."
Deren, kulağının dibinde adeta bağıran kocasının sesini duymasıyla gözlerini araladı. Başlarda tatlı tatlı nazlanmak istese de hala uykusu olduğundan başaramıyordu. Mümkün olduğunca sinirle bakıp "Tüm gece uyutmayıp, nasıl uyan diyorsun be adam!" diye söylendi, üzerindeki yorganı kafasına kadar çekerken. Barkın yatağın uç kısmına oturup "Görmeni istediği bir şey var," dedi düz bir sesle. "Lütfen uykumu aldıktan sonrada görebilirim," diye yanıtladı Deren, yorganın altından çıkan boğuk sesiyle. Barkın yatağa uzanıp belinden Deren'e sarıldı. "Eğer şu anda üzerinde incecik bir gecelik olmasaydı, seni kucağıma aldığım gibi bahçeye çıkarmıştım biliyorsun dimi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü Beni Sevdin | Tamamlandı | Maviye Tutkun Serisi-1
Roman d'amour☆ Tüm hakları şahsıma aittir. ☆ Gölgesinde yaşayacağı geçmişi olmayan bir adam, Geçmişin acılarını unutmaya çalışan yaralı bir kadın. Ortaya çıkmayı bekleyen onlarca sır, aydınlatılmayı bekleyen karanlık bir geçmiş. İmkanların imkansızlığına yenik...