- שבוע אחרון ללימודים -
"אין לי כוח לעוד שיעור, אני מרגישה שהמוח שלי עוד רגע קטן מלהתפוצץ." אנאל רטנה בכעס ואחזה בראשה, מחליקה באיטיות עם גבה במורד הכיסא שלה.
גיחכתי למראה הבעת התסכול שלה ונדתי בראשי לצדדים.
"את סתם מגזימה. בתיכון יהיה לנו הרבה יותר קשה, אז הגיע הזמן שתתחילי לסבול בשקט את השבוע האחרון ללימודים." אמרתי לה בחיוך קטן והשענתי את ראשי על אגרוף ידי.
ידי השנייה אחזה בעט השחור שלי וציירה צורות מוזרות על הדף האחרון במחברתי.והנה הוא מתחיל, שיעור היסטוריה.
"תאמיני לי, היתרון היחיד בשיעור הזה, זה שהמורה שלנו לוהט." אנאל מילמלה בחיוך שובב והביטה בניר, המורה שלנו להיסטוריה.
אני יכולה להישבע שלרגע ראיתי לבבות אדומים עולים בשקיפות עינייה הכחולות.
צחקקתי בשקט, יודעת שבתכלס, זו הסיבה היחידה שהיא מקשיבה בשיעורים שלו.
"אז מי יכול לספר לי בקצרה על האימפריה העות'מאנית?" ניר שאל בקול רציני והתיישב על שולחן המורה. האצבע שלי כמו תמיד, מתוך הרגל קמה לתחייה ותפסה את עיניו הבהירות של ניר.
"חוץ משילב, יש עוד מישהו שרוצה לענות? קדימה חברים, זה חומר שלמדנו בתחילת השנה." ניר שאל את השאלה הקבועה, אחרי שהיה רואה שאף אחד מלבדי מעוניין להשיב על שאלתו. האצבע שלי הייתה מורמת בהתחננות רבה שיבחין בה ויתן לי את הרשות לדבר ולהפגין את הידע הנרחב שלי בנושא."כן, שילב." ניר נאנח ונתן לי את זכות הדיבור. כיחכחתי בגרוני ובלעתי את רוקי, פורשת חיוך על זוג שפתיי ופותחת את פי.
"האימפריה העות'מאנית הייתה אימפריה טורקית שהתקיימה למשך 624 שנים משלהי המאה ה-13 עד תחילת המאה ה-20. האימפריה העות'מאנית הייתה בין הכוחות הפוליטיים העיקריים בעולם מהמאה ה-15 עד תחילת המאה ה-18, והיוותה איום על מדינות אירופה עד שהתפרקה לאחר מלחמת העולם הראשונה והייתה לטורקיה המודרנית." עניתי במהירות, את כל המשפטים ששיננתי במשך כל הלילה.
הכיתה דממה, אינה מתפלאת ממני ובעיניי, זה היה צפוי שישאל את השאלה הזאת.
אנחה נשמעה לצידי. "תני לי קצת מהחוכמה שלך, אישה." אנאל לחשה באיבוד תקווה והתבוננה בי, לא המומה מפרץ הידע שיצא הרגע מפי.
חייכתי אלייה חיוך קטן ומשכתי בכתפיי לאחור, בעוד שניר מסמן לי עם אגודלו שתשובה אכן מלאה ומצוינת.
אפשר לומר שאני בין התלמידות היחידות שמקשיבות לשיעור שלו.היסטוריה זה בהחלט המקצוע האהוב עליי.
יש כאלה שיגידו שאני "חננה חרשנית", אך זה לא נכון, זאת אומרת נכון באופן חלקי.
השם שלי יהיה מאוד מתאים בהסבר הזה, משום שאני שילוב של תלמידה רגילה שמשקיעה בלימודים וחית מסיבות. למעשה, אני מאוד מחבבת את המיזוג הנגדי הזה ולדעת למצוא את האיזון בין הלימודים לבילויים בלילות.
YOU ARE READING
Unstoppable - בלתי ניתן לעצירה
Romance"ידידות בין גברים ונשים היא בלתי-אפשרית. יש תשוקה, עוינות, הערצה, אהבה, אך לעולם לא ידידות." בלתי ניתן לעצירה, כך תקראו למה שהיה ביניהם. שילב, בחורה צעירה, מרדנית וחייכנית, מלאת אנרגיה ושמחת חיים, הנמצאת בשנתה האחרונה לחטיבת הביניים. שילב נערה מצחי...